FRC @ forzastats.com

Nikde
/ /

Saa lisätä minutkin listalle jossei jo ole :)

EDIT, olihan se siellä jo. Kyseinen sivusto sai Operan kyykkyyn ja se oli kyllä viimeinen naula tuohon kirstuun. Google Docsit ei toimineet ja paljon muita ihmeellisyyksiä tullut vastaan. Nyt siirrytty pysyvästi Chromeen, katotaa mite tämä pelaa jatkuvassa käytössä.

hulluseon
/

Mitä ihmettä, joko Nikde ajaa kytkyttimellä? Oonks mä viimesiä semi-avtomatik kurvailijoita?

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Mitä ihmettä, joko Nikde ajaa kytkyttimellä? Oonks mä viimesiä semi-avtomatik kurvailijoita?

Elä huoli. Kyllä määki aina silloin tällöin ajelen sillein tällein. =)

Nikde
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Mitä ihmettä, joko Nikde ajaa kytkyttimellä? Oonks mä viimesiä semi-avtomatik kurvailijoita?

En todellakaan aja, mistä moinen kuvitelma? Ei vaan käy järkeen tuo kytkimen käyttö pädillä ei sitten ollenkaan.

djrunkkari
/

Vastauksena käyttäjälle Nikde

Nikde wrote:

En todellakaan aja, mistä moinen kuvitelma? Ei vaan käy järkeen tuo kytkimen käyttö pädillä ei sitten ollenkaan.

äkkiäkös sen oppii.. :p

hulluseon
/

Ei kun keikun minä sitä että eiköspeikös tuo ole juurikin se noassiststat sivusto? Nin ainakin olen kässänny. Vaikö eikö?

TJP27
/

FRC valahtanut "circuit, no assist" tilastoissa sijalle 12 Olisikohan ryhtiliikkeen paikka pojjaat?

"Jos en koskaan palaa, odotathan minua täällä john?"

TehBigBunny
/

Mie luppaan ja vannon että ajan vähän pisteitä !

Miulla on viäläkin yksi 1. sija :D

Kirjaudu sisään vastataksesi.