Idea uudesta minisarjasta

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle PetuK

PetuK wrote: Carlton? Monaro? Molemmat?

Joku PI 540 - 580.

Säädettävinä jarrut, laatikko ja lukot. Ei forzasiipiä.

Semi Roadissa vedetään ISOSTI (tehoa tehoa ja lissää tehoa) !

Miun makuun olisi FRONTTI-KABA-YSITONNI! ... 'gripimpi' sarja :)

Jusbazon
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote:

Semi Roadissa vedetään ISOSTI (tehoa tehoa ja lissää tehoa) !

Miun makuun olisi FRONTTI-KABA-YSITONNI! ... 'gripimpi' sarja :)

Näi juur !

IsmoKovero
/

Muskelijenkit kiinnostas. Noi pikku kauppakassit ei nii hirveesti vaikka niillä tulee varmasti tasaiset kisat.

kaijanen
/

Mun mielestä parhaalta kuulostanu ehdotus tähän mennessä on ollu -Schimmyn Pentlit- Bunnyn Cliot.

TehBigBunny
/

Mulla löytyisi tuolta muutama sarja sääntlineen jotka tuntuu varsin toimivilta. Ainakin niiden mielestä jotka niitä ovat ajaneet :D

BMW M1 - sarja oli kuullema hauska

Prestige Trackcar Series - Kymmenkunta testattua autoa, ei paljoa säädettävää

FIA GT3 Series

Muskelipuolella oli Historic Trans-Am Series

El PiNk DeViL
/ /

FIA GT3 sarjaa itsekin mietin, eli olen sen kannalla! Mulla voi tulla GT3 challengeen testaileen tota sarjaa.

MrD St Jimmy
/ /

GT3 ja bemarit kuulostaisi hyviltä. Pitää vaan oottaa että toi semi sarja menee ohi niin voitte pistää jonkun mukavan sarjan pyöriin.

Nipsuhuuli
/

M1-sarjalle löytyy ainakin täältä kannatusta! Sarjan autojen PI ei varmaan ole aivan valtava?

TehBigBunny
/

BMW M1 - PI 669

GT3's - ~PI 670

Prestige - PI ~580

Trans-Am - PI 560

Itse pohtisin mihin tulee tarpeeksi jengiä ja mihin aikaa/miten ajetaan. Esimerkiksi joku ma, ti ja to minisarja voisi olla hauska.

Voihan noita olla useampikin jos jengillä on täysin erillaiset preferenssit. Mie haluaisin ajella oikein himo-grippi autoilla.

TehBigBunny
/

Keskiwiikon Forza-ilta.

Semi Roudit loppuu kahren viikon päästä kivasti siihen uutta kisaa saa. Millaista settiä vedetään ?

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Keskiwiikon Forza-ilta.

Semi Roudit loppuu kahren viikon päästä kivasti siihen uutta kisaa saa. Millaista settiä vedetään ?

Jos osallistujia halutaan paljon,niin sitten jotain helposti ajettavia autoa ehdottomasti.Ja tasaisia.Muuten porukka häviää taas parin kisan jälkeen.

PetuK
/ /

Ehdotuksia:

Carlton ja/tai Monaro Cup?

BMW 135i Coupe Series?

Joku 4wd sarja?

Nipsuhuuli
/

Olen edelleenkin BMW135i Coupe Serieksen kannalla. Ja ilmeisesti Bunnyn kuulemien juttujen mukaan sarja oli ollut toimivakin ja siihen on olemassa valmis konsepti.

Fahial
/

miten voi liittyä jonkun tuntemattoman ihmisen peliin jos on joku cup ?

TehBigBunny
/ /

Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli

Nipsuhuuli wrote: Olen edelleenkin BMW135i Coupe Serieksen kannalla. Ja ilmeisesti Bunnyn kuulemien juttujen mukaan sarja oli ollut toimivakin ja siihen on olemassa valmis konsepti.

Se oli BMW M1 - sarja.

Fahial wrote: miten voi liittyä jonkun tuntemattoman ihmisen peliin jos on joku cup ?

Kunhan olet jonkun kaverilistalla niin sut voidaan kutsua peliin. Tai laita friendrequest "THE FRC" käyttäjälle livessä sen listalta sä löydät muut FRC:läiset.

IL3
/

Oho, muistin että se oli F3SM, eikä The FRC :D The FRC ei ole mun kaveri :/

Kirjaudu sisään vastataksesi.