Forum - General Discussion

Forza 4

Zolvi

Zolvi 08.05.2010 (edit 08.05.2010)

  • 1
Voi yhden kerran. Verkkokaupas oli ilmotus uudesta Forza 4. http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=45764 Lueskelin muutamia sivuja ja mun mielestä vähä turhan aikasta laittaa pelistä ennakkomyynti. 10käännös ja mikkisofta on vasta suunnitteluasteella/alkukuopissa. Toki ihan kivaa jos tämmöinen saadaan jossaki vaiheessa käsiin. Toivottavasti sitten on tarjolla enempi ratoja ja legenda autoja. Tuntuu vaan et samat radat on sittenkin ja lisätään future/consept autoja.
vaiski75

vaiski75 08.05.2010

  • 0
Peli on täynnä bugeja ja miljoona asiaa voisi tehdä paremmin, mutta pistetään kaikki uuteen pakettiin ja rahat pois kuljeksimasta..
Aliboz

Aliboz 08.05.2010

  • 0
Ahvenanmaan varastossa 0 kpl, joista 2 kpl tilattu. Vapaana -2 kpl. Maahantuojalla tai valmistajalla saatavuus: 0 kpl Joku mennyt jo tilaamaan tuon?
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 08.05.2010

  • 0
Jää kyllä hyllyyn varmasti jos ei tule paljon uusia ratoja vanhojen rinnalle. Myöskin odottaisin vähintään GT:n tapaista renkaiden valinta mahdollisuutta.
hulluseon

hulluseon 08.05.2010

  • 0
Jaa-a. Kunhan nyt ei taas menisi rahankiiltosilmissä pakertamiseksi. Ja oikeasti jotain uutta tähän mielellään. Vaikkapa liiteri FM2:sen tyyliseksi, ja mp:tä voisi uudistella, oikeasti uusia ratoja, ei pelkkiä pätkittyjä ja keksittyjä ratoja. Auto kantaan lisää uudistuksia, eli niitä vanhempia kärryjä(60-80 luvuilta).
Schimanski76

Schimanski76 08.05.2010 (edit 08.05.2010)

  • 8
Rahaa tahkotaan,näin se menee. Pieniä päivityksiä luvassa ehkä. Yksi uusi aito rata(joku peräjenkkilän ovaali) ja pari uutta mielikuvitusrataa(LSD-IberianOsamaBinLaderaColera full reverse) siihen päälle.Maalauspuolta uudistetaan niin,että kuskin kypärään voi teipata Viking Line-mainoksen(max 16 leijeriä).Drifting-miehille lisää savua MS-pointseilla.(4600 pojoa per kurvi) Mutta jos tuo nyt pitää kutinsa,että peli on tulossa,niin sitten en taida enää odottaa päivityksiä kolmoseen. :( Ostettava se on silti heti.Tässä asiassa en rimpuile vastaan.Olen Forzamiäs ja tarjoan rahani auliisti rikkaiden lompsiin,jos tuotetta lyödään tyrkylle. Autopakettaja vastaan olen rimpuillut vielä urheasti kolmosessa.Uusista radoista voisin maksaa vaikka tuplaten,jos tarjolla olisi. Toivottavasti olen ihan hirveän väärässä mitä on tuloillaan....
TehBigBunny

TehBigBunny 08.05.2010

  • 3
Miulle kelpaisi vaikka FIFA/NHL-tyylinen joka-vuosi-uusi-Vortsa, jos se olisi ainut keino että pelöi kehittyy. Jos tulisi floppi niin voisi pelata edellistä kunnes taas tulisi uusi.
Hookkis

Hookkis 12.10.2010

  • 0
http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-forza-kinect/101303
RaabForRehab

RaabForRehab 12.10.2010

  • 4
dcftinti wrote: http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-forza-kinect/101303
Joku tais aiemminkin johonkin postata linkin tosta videosta.. Silloin mainitsin samasta asiasta kuin nyt. IHAN VITUSTA!!! Mua ei vois vähempää kiinnostaa pyöritellä jotain autoja ja kattella yksityiskohtasta tietoa niitten valoista tai pakoputken kiinnikkeistä!!! Haluan realistisen ajopelin hyvällä grafiikalla, auton virittämis/muokkaus mahdollisuuksilla ja moninpelillä. Keep it simple!

Show hidden message

djrunkkari

djrunkkari 12.12.2010

  • 4
annoin alapeukun
villek00

villek00 12.12.2010

  • 5
hmm.. Forza 4.. näyttää karkilta.. onnistuukohan maalaus enää? miten härkätaistelut ja käärmeet liittyy peliin? sisältääkö lumiratoja? sisältääkö hiekkaratoja? onko järkevää ostaa? ei muuta. kiitos.
IL3

IL3 12.12.2010 (edit 12.12.2010)

  • 4
villek00 wrote: miten härkätaistelut ja käärmeet liittyy peliin?
Härkä = Lamborghini Käärme = Shelby Näin mä asian heti assosioin. "Näyttää karkilta" !? Eihän tossa ollu pelikuvaa yhtään.. ? Komeahan toi pätkä oli, mutta näyttää ennemmin Top Gearin mainokselta ku Forzalta. Olis ees ollu jotain kuvaa itse pelistä.. Pelkään (toivottavasti en ole oikeassa) että Forza 4 on kinect-julkaisu, mutta luulisi nyt että voisi sitä silti ihan normisti ohjaimellakin pelata? Raabin kanssa ihan samoilla linjoilla.
villek00

villek00 12.12.2010

  • 0
Karkkimaisuus meinasi juuri tuota Ford GT:tä joka tossa videossa kivasti pyörähtää. Eli komeen näkönen, mutta onko hyvän makunen?
djrunkkari

djrunkkari 12.12.2010

  • 3
Vähä mä ootan tota kinectillä kurvailemista =))
RauhaMees

RauhaMees 12.12.2010 (edit 12.12.2010)

  • 5
forza 4 sais tulla sisustan muokkaus mahdollisuus. uutta rattia, penkkiä, mittareita, verhoilun värin vaihtoa. noita sais mun puolesta tulla. kinect ei oikee houkuta ku ei se varmaa noita jalan liikkeitä tunnista. jos tunnistaa sillein että kytkin jarru ja kaasu toimii, nii sitte on kinect harkinnas. Ei muuta tällä kertaa.
IL3

IL3 12.12.2010

  • 0
käsitin että kinectillä kaasuttaminen tapahtuu työntämällä "rattia"(eli käsiä) eteenpäin..
FINBULLET

FINBULLET 12.12.2010

  • 4
Aika moni haluaa siis tuning pelin hyvillä grafiikoilla ja ajettavuudella. Voishan semmonen olla hauska.
Pottae

Pottae 12.12.2010

  • 3
NFS Underground 2011 Pimp My Ride -edition

Show hidden message

Write a post

Sign in to post a post.