Forum - General Discussion

Forza 4

Mace

Mace 02.04.2011 (edit 02.04.2011)

  • 0
Mutta mitä nyt kattelin niin: 1. *Autojen mallinnus kehittynyt melko paljonkin* 2. *Jonkin sortin showroom tossa Enzo kohdassa* 3. *Ovet ja luukut auki* 4. Kinetic paskaa 5. *Uusia ratoja* 6. *Aero -osat pelittää* 7. *Topgear -säätöö* 8. Uudet hanskat 9. *Liekkiä putkesta* 10. *Odotan innolla*
Mudinski

Mudinski 02.04.2011

  • 1
Itse kiinnitin huomiota tuohon vauhdin tuntuun tuossa videossa, kun ajettiin R1 autolla. Toivottavasti se oikeasti sitten olisi tuollaista. Nytten Forzista puuttunut juurikin vauhdin tuntu.
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 02.04.2011

  • 3
Tuo "lisätty vauhdintunne" johtuu ruudun reunojen pehmentämisestä NFS Shiftin tyyliin. Forza 3:ssa ei noita kikkaefektejä ole, koska peli pyörii poikkeuksellisesti 60 kuvaa sekunnissa. 60fps antaa paljon pehmeämmän ja tarkemman ajotuntuman kuin 30 tai alle pyörivät pelit (esim F1, Shiftit, TDU:t yms). Itselleni ainakin Forza3:n silmäkarkin puute oli hyväksyttävä tradeoff siitä että peliä sai pelata 60fps. Toinen esimerkki 60fps pelistä on esim Trials HD tai Gran Turismo 5 :P Xboxin vääntö alkaa olla nykypeleille melko rajallinen, joten jos Forza 4:ään autojen määrää ja hollywood-efektejä on lisätty, on vaikea uskoa että se pyörisi enää 60fps. Mikäli mennään 30 tai alle, eron todellakin huomaa Forza3:een nimenomaan negatiivisessa mielessä. Mutta toisaalta, jos nyt tavoitellaan laajaa pelaajakuntaa jotka istuu sohvalla ja heiluttelee käsiä ilmassa, näyttävyyden lisääminen sulavuuden kustannuksella on varmasti katsottu hyväksyttäväksi.
Mace

Mace 02.04.2011

  • 0
Mua ainakin häirttee se kun toivoo paljon uutta, ja kai ne siihen kaikkee tekis, ainoo vaan että Xboxinkin tehot ovat rajallistet ^
Mudinski

Mudinski 02.04.2011

  • 1
Niinpä niin... FM3:n "piti" ottaa kaikki jo boxista irti, mutta mitäs tämä FM4 nyt tekee sitten ? Minkähän kustannuksella ? FPS:n ? 16 pelaajaa onlinessa niin voipi tuottaa tuskaa 60fps... No, toivotaan että oltaisiin menty eteenpäin enemmän kuin FM2->FM3
Pure Black40

Pure Black40 04.04.2011

  • 0
Näyttää pahasti siltä että menee Fanatecci ja Full HD -telkku hankintaan tämän pelin myötä...
Finski fani

Finski fani 04.04.2011

  • 5
Miten sun ikäsellä on varaa semmossiin? Vai pappa betalar?
Pure Black40

Pure Black40 04.04.2011 (edit 04.04.2011)

  • 0
Iteltä kovasti hommia kesällä, omalta tililtä napsastaan jokusen sata, TV:n hankkiminen on sitten suurimmalta osin isän "ongelma".
Finski fani

Finski fani 04.04.2011

  • 1
No on se helppoa joillekin. Ite nuarena jouduin auttamaan talon rakennuksessa pari kesää. Palkaksi sain vapaa-aikaa. =S Kaiken olen joutunut itse ostamaan. Ajokorttia silti hiaman sponssasivat, jos tarkkoja ollaan. Saispa itekkin joskus hianon telekkarin. Uusi boksikin olis ihan kiva. Itseasiassa mitä tahansa uutta olisi kiva saada. Edes vaatteita, mutta ei... Rahaa/töitä tänne heti nyt! No on vähän väärä ketju valittaa mun köyhyydestä. Joten on-topic: Forza 4 tulee olemaan tosi ihQ! (I hope...)
Ac3Way

Ac3Way 04.04.2011

  • 0
Forza 4 näyttäisi olevan se mikä kolmosen piti olla. Aivan turhaan julkasivat Forza 2.5:sen, mutta itsepähän ostin eikä kukaan pakottanut.
DarkWarjo

DarkWarjo 04.04.2011

  • 2
Pakko viel sen verran ot:hen hypätä että kyllähän tuota kaverikin säästeli omia kesätyörahojaan yms. yms. niin et sai ostettua ekan autonsa ite. Ja kieltämättä itekkin joutunu suurimman osan värkeistä ite hommaileen, mut silti mukava jos välillä on porukat auttanu, enkä jaksa katkeroitua jos joku saa omansa helpommalla, hyvä hälle :)
Tuomo33

Tuomo33 04.04.2011 (edit 04.04.2011)

  • 3
Sen verran liityn tähän kekusteluun (OT) Toiset syntyy kulta, toiset hopea ja useimat ruosteinen lusikka perseessään. Mutta itse en odota FM4:jää juurikaan yhtään. Saa nähdä tulenko koko peliä edes hankkimaan, kuitenkaan siinä ei ole hirveästi eroavaisuuksia FM3:meen Edit: Tuolla "Toiset syntyy kulta, toiset hopea ja useimat ruosteinen lusikka perseessään." meinaan sitä, että joillain perheillä on sitä "ylinmääräistä" varaa huomatavasti enemmän kuin muilla, näin yleisesti. Oishan se joo kiva kun ei koko ajan olisi näin helvetin tiukkaa, että varat riitäisi muuhunkin kuin, juuri ja juuri elämiseen..
Pure Black40

Pure Black40 04.04.2011 (edit 04.04.2011)

  • 1
Sori jos joillekin tapahtui pieni väärinkäsitys, mutta nämä kamat tulisi sitten ihan talon yleiseen käyttöön, ei siis vain minulle omiksi leluiksi. Jos joku saisi tälläsen kaluston vain ja ainoastaan itselleen, tekemättä itse sen eteen yhtään mitään, kyllä siinä tapauksessa alkaisi jo itselläkin vähän tunteet herätä. P.S. Tää on vaan sitä elämää.
Mace

Mace 04.04.2011

  • 0
Sry OT mutta, mää oon kans tätä "ruosteinen lusikka" -porukkaa...
TehBigBunny

TehBigBunny 04.04.2011

  • 2
Se että/jos tulee enemmän autoja radalle voi tehdä pelistä jo hyvin erillaisen. Sitten vähän vanhaa itkua/toivetta taas... Uusia ratoja olisi kiva saada, mutta nehän on varmaan sitten ihan 'vääriä' _"Mix ei niinq tullu Monzzaa/Spata !!!11"_ Autoja ei tarvitse lisää. PI-zydeemiä vähän tiukemmaksi tehojen suhteen. 'Oma' bottikuski oli aika hauska, opetellaan sitä mutkaan sisääntuloa ! Superherkkuna olisi Online-lobbyssä vaihtoehto joka pakoittaisi ajamaan hostin 'tuneilla' ^Kulta on huono materiaali lusikkaan kun se on kovin pehmeää.^
sjamy

sjamy 04.04.2011

  • 4
OT. Siperia opettaa ja lopulta palkitsee... sen olen huomannut. Mutta itse asiaa, ihan sama mitä sieltä tulee, se on Forza, ja sen ostan.
Zolvi

Zolvi 04.04.2011

  • 0
Microsoftin sisäiseen levitykseen tarkoitettu Forza Motorsport 4 -video on vuotanut julkisuuteen. http://kotaku.com/#!5788195/purportedly-leaked-forza-4-video-confirms-kinect-features
zapekk

zapekk 06.04.2011

  • 1
Tässä on se video mikä on laitettu aiemmin jo tänne (kai kun en itse ehtinyt nähdä) jonka microsoft poisti niin niille jotka ei nähny niin tässä http://www.youtube.com/watch?v=sg4LGmgM5fs
jasamy

jasamy 06.04.2011

  • 1
zapekk wrote: Tässä on se video mikä on laitettu aiemmin jo tänne (kai kun en itse ehtinyt nähdä) jonka microsoft poisti niin niille jotka ei nähny niin tässä http://www.youtube.com/watch?v=sg4LGmgM5fs
Video ei ole enää käytettävissä käyttäjän Microsoft Corporation tekemän tekijänoikeusvaatimuksen vuoksi. . :D ei ollut enään
Mace

Mace 06.04.2011

  • 0
Harmi ^ Olisin halunnut nähdä...

Write a post

Sign in to post a post.