- 0
Forum - General Discussion
Forza 4
Joo tääl olis vielä 4 paikkaa vapaana! Grippiä ajetaan! :)
// 2 paikkaa vapaana :)
- 1
Mie halluun. ^perkuleen kello vois toimia nopiammin^
- 0
TUNING MAN 95 wrote: Joo tääl olis vielä 4 paikkaa vapaana! Grippiä ajetaan! :) // 2 paikkaa vapaana :)Invitee vaa tulemaan ni meikä tulee räppää
- 0
Mites ne autot siirretään kolmosesta neloseen?
- 1
Ne siirtyy itestää mitkä on siirtyäkseen
- 0
DRIFTIIIIING! lobi pystys!
- 0
Toimiiks muilla kuvien uppaus Liveen? Mulla tulee vaan koko ajan ilmotus että "Your Big Shot photo was NOT successfully uploaded..." Just kun ois niin hiano kuva tossa valmiina 8(
- 0
Mulla se on herjannut tota monesta jutusta mutta ne on silti onnistuneet. 'Tunnettu' bugi kannattaa tarkistaa sieltä FM.netistä jos se kuva onkin mennyt perille.
- 0
Eipä näytä toimivan toi FM.nettikään täl hetkel..
- 0
mulla herjailee jatkuvasti ettei fm.net oo saatavilla.. joten siel on varmaa palvelimet kumos ku eurooppa sai pelin :D
- 0
Eli en ole ainoa jolla ei fm.netti toimi..
- 0
Sitä voi myös aina käydä kurkkaamassa fm.netin foorumilta.
"Servers Are Down":http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4886976.aspx
- 0
http://forzamotorsport.net/en-us/Gallery.aspx?gt=Mudinski
Vaihtakaa vain GT niin toimii... Ei ainakaan itsellä ole ollut mitään vikaa tuossa ( viellä )
- 0
Jos menis tuhoo taas ihmisten rivals ennätyksiä :D
Edit: kuvittelin et ku viestit tuli forzassa "mailboxiin" ni serverit olis kunnos, ei sitten...
- 0
Mulla alkanu savettaminen kestämään tuhottoman pitkään... liekkö johtuu siitä jos toi peli huutelee FMnetin palvelinta ja ei saa yhteyttä? vois kyllä kuvitella et kierrosaikojen jne uppaaminen tapahtuu eriaikaan ku ite pelin tallentaminen
- 0
mihin porukka on lataillu noita bigshotteja että saa ne esim tänne linkattua!
- 0
Jaha, se otti just nyt forza 3:n pois pesästä.
Laittoi forza 4:n sisään aloittaa pelitouhut.
- 0
zattwy wrote: Jaha, se otti just nyt forza 3:n pois pesästä. Laittoi forza 4:n sisään aloittaa pelitouhut.NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 0
Uusi NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!