- 0
Forum - General Discussion
Forza 4
teemuohitti
BTW. Meikän stores ylihintaa D350 Setuppi, Minäki sain sillä alle 49sec ajan ja helposti luulis saavan mun ajasta viellä 0.2-0.3sec pois..
- 0
Kuinkas otan mikin johdon irti kun se on jo irti?
Siis koitin pupliccia ja porukka kun siellä höpöttää nii aina kun joku jotain mikkiin puhasee nii Forzan äänet hiljenee melkolailla...
- 3
^ !http://s3.amazonaws.com/kym-assets/entries/icons/original/000/004/592/my-brain-is-full-of-fuck.jpg?1308197678!
//Xboxin asetuksista pystyt muuttamaan kuinka paljon peliäänet hiljenee, kun puhetta kuuluu.
- 0
Tulikohan mulle yliannostus jo tätä peliä? Tällä hetkellä ei kiinnosta ajella juuri ollenkaan vai mikä tässä nyt mättää?
- 0
hulluseon wrote: Tulikohan mulle yliannostus jo tätä peliä? Tällä hetkellä ei kiinnosta ajella juuri ollenkaan vai mikä tässä nyt mättää?Mene pelaamaan Need for Speedin demoa.Ostat sen ja myyt Forssan.
- 0
Ei kolmosessa näin ollut...
- 5
Pikanen "OT" kysymys tänne:
Äffärcee-liiga (+ divari) - Kyllä vai ei? Peukuttimia pystyyn sen mukaan.
Jos kiinnostusta löytyy, niin voisin tosiaan laittaa pystyyn pienen Forssafutis sarjan/kauden. Siitä vois tehdä ihan oikeaa veikkausliigaa muistuttavan, ehkä jopa lisää siihen divarin jos tarpeeksi innokkaita löytyy (eli olisi kaksi sarjaa = putoamis/nousemis mahdollisuuksia)
Tää olis kivaa vaihtelua skriftaukselle ja jokkistelulle/sm-sarja väännölle. Juunou.
//Sitä voi aluksi pitää pienen turnauksen, jossa vähän kattellaan miten se peli etenee.
Saa antaa huuvvot, mutta letkulla vaan hellästi.
- 0
Kertokaas kokeneemmat auton säätäjät muutamia vinkkejä mitä kannattaa säätää aluksi kun aloitetaan säätämään autoa driftaukseen sopivaksi?
Jotain ihan perus vinkkejä jos saisi. Ei ole omalta osalta paljoa kokemusta auton säätämisestä.
- 0
Storkki wrote: Kertokaas kokeneemmat auton säätäjät muutamia vinkkejä mitä kannattaa säätää aluksi kun aloitetaan säätämään autoa driftaukseen sopivaksi? Jotain ihan perus vinkkejä jos saisi. Ei ole omalta osalta paljoa kokemusta auton säätämisestä.Jäykkä perä, paljon lukkoa, about grippisäädöt eteen...
- 0
!http://static.fjcdn.com/pictures/Xbox+History+X+american+history+x_fe546c_2046908.jpg!
Kuinkas monella teistä on Kinect? Paikallisessa Citymarketissa oli 99,-
- 0
Tulkaas joku hakkaa mun kans honda challenge kilpureil vaik tsukubaa
- 0
Exami netti tulee 15min pääst sit tuun.
- 0
Onks kellää muulla vaikeuksii löytää peliä? oon täs nyt joku 1h yrittäny publaa ettiä -.-
- 0
khilssu I wrote: Onks kellää muulla vaikeuksii löytää peliä? oon täs nyt joku 1h yrittäny publaa ettiä -.-Jollei pelejä löydy niin kyseessä voi olla NAT-ongelma. Voi olla... Oletko päässyt esim eilen helposti ? Et ole muuttanut mitään asetuksia mistään ?
- 0
Pottae wrote: Pikanen "OT" kysymys tänne: Äffärcee-liiga (+ divari) - Kyllä vai ei? Peukuttimia pystyyn sen mukaan. Jos kiinnostusta löytyy, niin voisin tosiaan laittaa pystyyn pienen Forssafutis sarjan/kauden. Siitä vois tehdä ihan oikeaa veikkausliigaa muistuttavan, ehkä jopa lisää siihen divarin jos tarpeeksi innokkaita löytyy (eli olisi kaksi sarjaa = putoamis/nousemis mahdollisuuksia) Tää olis kivaa vaihtelua skriftaukselle ja jokkistelulle/sm-sarja väännölle. Juunou. //Sitä voi aluksi pitää pienen turnauksen, jossa vähän kattellaan miten se peli etenee. Saa antaa huuvvot, mutta letkulla vaan hellästi.Good idea! I like it. I like it.
- 0
Mudinski wrote: Jollei pelejä löydy niin kyseessä voi olla NAT-ongelma. Voi olla... Oletko päässyt esim eilen helposti ? Et ole muuttanut mitään asetuksia mistään ?Ei ole natista ainakaan kiinni.. ellei sitten eilen ukkosen aikaan ole modeemi bootannut itseään. Pitääpi kattoa nopeesti.
- 0
Mudinski wrote: Jollei pelejä löydy niin kyseessä voi olla NAT-ongelma. Voi olla... Oletko päässyt esim eilen helposti ? Et ole muuttanut mitään asetuksia mistään ?Smells like mr. restricted nat....
- 2
"Järkeviä" tuneja noilla Leaderboard-Dodge Darteilla ja Super Beellä.
Pelkällä nelosvaihteella radat läpi.
Naurettavan näköistä touhua.
- 3
Patchin pitäisi korjata ne pois.
- 0
Uusi tuli taas :(