- 0
Forum - General Discussion
Forza 4
MIKSI tässä ei oo corollaa? mä haluun t-sportin ja dx:n
- 0
Kannattaiskohan joidenki ottaa selville auton arvo ennen kuin huutelee :D Nyt menee 450k:n Aston 523k:n hintaan :)
- 0
Emt.. mutta mulla on Volkkariin ilmaset osat, no ostin rabbittin 5 000 Cr:lla, viritin tappitehoihin ilmatteeks, ja pistin huutokauppaan (-3 000 Cr), sain 380 000 Cr. :D
- 2
Latetzki wrote: November Speed Pack Saa nyt nähdä tuleeko ostettua..Hah, ei taida yllättää ketään että Aventador on siirretty DLC:n puolelle justiinsa kuten R35 GT-R:n kanssa tehtiin Forza 3:ssa. On kyllä niin häikäilemätöntä rahastuksen maksimointia että näinkin kyynistä setää pikkasen vituttaa. En osta :P
- 0
Macela94 wrote: Emt.. mutta mulla on Volkkariin ilmaset osat, no ostin rabbittin 5 000 Cr:lla, viritin tappitehoihin ilmatteeks, ja pistin huutokauppaan (-3 000 Cr), sain 380 000 Cr. :DNiin en ollu myymässä, koitin kyllä että irtoisko halvemmalla kuin kaupasta.
- 0
Mää arvasin että Audin S3 tai RS3 tulee neloseen DLC:na, ja varmasti tulee jossai paketissa E34 M5
- 0
GMC oli oikeastaan ainut 'yllätys'. Aika paska sellainen kyllä. Bel Airia olis kyllä oottanut tohon Muscle Packiin, ja uus Charger, Aventador, Virage ja 458 GT2 olis pitänyt olla jo pelissä... Audi '10 R15 on nyt vähän turha, kun pelissä on kuitenkin se '09, R18:sta odottelin tähän ekaan pakettiin oikeasti. Mutta pakostihan tuon lataan kun se season pass on jo hankittu ;)
- 0
Pistin AHseen Bertone Mantiden 1000 Cr lähtohinta, 24h. Saa nähä saanko kymppitonniakaa tosta pölyimurista...
- 0
"The Auction House is currently unavailable. Please try again later"
!http://nyan.naurunappula.com/screen/4c/9a/4c9afb1682f5d070/0/487587.jpg!
- 0
Äsken tapahtui jotain vallan käsittämätöntä.. Auton Affinity LVL... lvl 23-> lvl24 tavii joku 120k XP? no lvl vaihtui 24... tarvii enään 50k :D siis välille 24-25
"BMW Aficionado" unlocked
-Total km: 2088,27
-Total time: 15h 12:05
-Total XP 1,403,775
Sai siin hetken ajaa bemarilla et napsu lvl25 affinity :D
viellä edittiä:
Auction house päivittyny, noin 100x nopeampi kun aikasemmin!
- 0
"Növember autopaketista juhtua":http://forzamotorsport.net/en-us/NovemberSpeedPackDLC/
- 2
Autopaketis ei oo muuta hyvää kun toi Bel air.
- 0
Onko muilla ongelmia DLC:n kanssa? Latasin tuon muskelisetin (ja season pass:n) mutta edelleen peli väittää että en olis ladannu noita autoja? Marketplacella näyttää "Free" tuon autopaketin kohdalla eli seasonpass on ainakin rekisteröity.... menee hermo....
- 0
Eikä toimi forzan virallinen foorumi....
- 0
Itsehän en saanut edes LCE kamoja Forza3:sesta, taino siis mulla oli Forza3 tallissa 3 autoa jotka olis pitäny siirtyä, MUTTA, mulla vaihtu hiljattain kovalevy xboxissa, no siirsin kivana profiilin uuteen jne kaikki pelas savet oli tallessa nyt uudella yms. autot tallissa, mutta jostain syystä tunnisti senkautta ettei tossa toisessa konsolissa ollu ladattu LCE pakettia vaikka seoli siirretty ja Live profiilissa oli LCE jne ni jäi LCE siirrot saamatta + Unicorn.. nice, nyt unille.
- 0
Joo sama homma kävi mullakin... :E Mutta miksei nuo forumitkaan voi toimia?
- 0
ja servut meni taas
- 0
Haloo! mistä saa ostettua "Pre-Tuned" autoja? esim HKS Evon? vai onko ne vaan pelissä muttei niitä saa ostettua? samaa mietin RX7 Spirit-R, kuvittelen ainekin omistavani semmoisen Forza3 puolella mutta ei siirtynyt Forza4 puolelle ja vastustajat jossain B-class kisoissa ajaa moisella? pe***le pitääkö tähänkin peliin ruveta pelleilemään ettei kaikkea saa mitä haluaa?!
- 0
Mazda Furai, 599XX, F40C .. tuollaiset on pre-tuneja. ( RX-8 )
- 0
Uuded tuned