- 0
Forum - General Discussion
Forza 4
BMW GTR3 tai joku muu sinne päin oleva systeemi on mahdollista voittaa taas kerran, vai arpoko ne sen? Tai ainakin jakavat niille jotka ajaa jonkun niistä rivals kisoista.
Sen Cobran sain minäkin, syytä en tiedä.
Maserati on näköjään minun suosikki tästä porukasta.
- 0
Toi Cobra tuli siitä hyvästä että alkoivat (Turn10) taas lärvikirjassa järjestää VIP Car Battle kyselyjä, ja vastassa tällä kertaa oli 1966 Ford GT40 MKII joka otti pataan ihan kunnolla tuossa kyselyssä
- 0
Nuo ilmaiset autot latasin noista kahdesta packistä mutta ostaessa se kuitenki heittäis minut ostamaan sitä koko packkiä? Miks näin?
- 0
Osta xbox.comin kautta ?
- 0
Kertokeepa nyt viisaammat, että miten saan tallennukset tonne pilveen? Ja kannattaneeko loppupeleissä? Mitä muuta etua kuin backup ja voi pelata eri konsolilla samaa tallennetta?
- 0
Äske testasin Battlefieldin tallennuksella: Settings - System - Storage - Save Game (pelistä) - Copy - Cloud Saved Games
Itse en silti tota tuu käyttään.. kun en muilla konsoleilla pelaa kuin tällä, ja sitte kuiteski jos tuolta jotai tarttisin nii joku netti ei pelaa tai muute vaa Live jumittaa jollai tuurilla.
- 2
Forza 4 public
Mersukuski oli vihanen :( onneks oli LHD ja näki sivupeilistä et joku on tulossa :D
- 2
Hyvin väistetty :D
- 0
hahaa :D hyvä meno :DD
- 0
Erinomainen esimerkki siitä miksi en aja noissa public-lobbyissä!! Tsiisös mitä spedeilyä.
- 0
Hieno väistö examilla, mutta jännä että kameramies ei väistäny ollenskaan :)
- 0
Forza 4 + Movie Maker + Minä = "Tämä":http://youtu.be/ZBD9CJunDeg
Aika toivoton, mutta ekaksi mitä tolla Meikkerillä oon vääntäny nii ei varmaa kummempi. Juu tiedän parempiakin ohjelmia olisi ja toi on melko suolesta.
- 13
Designer leaderboard: sija 2 tällä hetkellä, ei yhtään hullumpi.. :D
- 7
warcryFIN wrote: Designer leaderboard: sija 2 tällä hetkellä, ei yhtään hullumpi.. :DIhan paras tää meijjän Varkrai ... tainojoo ... tokaste paras.
- 0
hakkerit oli käyny miun maaleja availemassa. Löytyi storesta muitten storeista mun autoja. jossa oli mun nimikirjaimet ja kaikki. ei ollenkaan kiva. Raportoin microsoftille, että toivottavasti tekevät jotain...
- 0
warcryFIN wrote: hakkerit oli käyny miun maaleja availemassa. Löytyi storesta muitten storeista mun autoja. jossa oli mun nimikirjaimet ja kaikki. ei ollenkaan kiva. Raportoin microsoftille, että toivottavasti tekevät jotain...Se on tällä hetkellä loppunut jo, ne tyypit ei pääse enään pelaamaan.. Mutta totta, että niiden storet toimii vielä..
- 1
Perc! Onko tosiaan niin hölmösti, että Eventlist ei seuraa World Tourissa ajettuja kisoja, vaan jos haluu tahkoo senkin listan läpi ni saa ajaa kaikki taas uudestaan?
- 0
ei hajuakaan, on mulla siellä parit kisat ajettuna, mutta...siellä on niitä aika vähän...
^tähän mennessä ajettu F, C, B- luokat...^
^ei world toureja^
- 1
Ihan suolesta toi koko tsydeemi, oon 51 levelin edestä ajanu kisoja sieltä ja tulos on että 7% kisoista ajettu event listasta. Morjesta vaa...
- 1
lol joku sivupuki..........