- 0
Forum - General Discussion
Forza 4
!http://forums.forzamotorsport.net/photos/community/images/4772800/original.aspx!
!http://forums.forzamotorsport.net/photos/community/images/4772807/original.aspx!
- 0
tossahan on viittausta vaa siihen että jos on fm3:ssa leveli 1-50 ni saa vastaavat autot palkinnoksi?
- 2
Miten tosta voi semmosen käsityksen saada ku katsoo noita kuvia? eihän siinä olis järjen hiventäkään jos kaikki autot vois suoraan siirtää neloseen. Mitä pelattavaa siinä enää ois? Ei, ainoastaan nuo autot mitä tossa listassa mainitaan SAA siirrettyä sinne neloseen. Maaleja, tuneja sun muuta ei myöskään todellakaan saa sinne. Vinyl groupit kyllä. Varmistettua tietoa.
- 0
Toi alempi taulukko kertoo mitkä autot sinne saa jos ne omistaa FM3:ssa... Että näin. Muita ei.
- 0
warcryFIN wrote: Miten tosta voi semmosen käsityksen saada ku katsoo noita kuvia? eihän siinä olis järjen hiventäkään jos kaikki autot vois suoraan siirtää neloseen. Mitä pelattavaa siinä enää ois? Ei, ainoastaan nuo autot mitä tossa listassa mainitaan SAA siirrettyä sinne neloseen. Maaleja, tuneja sun muuta ei myöskään todellakaan saa sinne. Vinyl groupit kyllä. Varmistettua tietoa.järkeä olis kaiketi se et pääsee heti nauttiin autoistaa? ja tota ekaa kuvaa ku kattoo, niin siinähän on selvästi mainittuna fm3 levelit.. mikä voisi olettaa että tietty leveli = tietty rewardi. noh, jos ei muita saa niin täytynee hommata talliin noi kaikki ja sit myydä turhia pois fm4:n puolella... (sikäli mikäli niitä edes saa myytyä...)
- 2
Nimenomaan, nuo rewardiautot siitä saakin. Eli jos oot levelillä 50, saat nuo 8 autoa. Jos vielä omistat nuo alimmaisen taulukon kaikki, saat nekin käyttöön. Mitään muuta ei saa valmiina. Nyt puhutaan UUDESTA pelistä, eihän autojen siirrossa olisi järkeä.
- 0
warcryFIN wrote: Miten tosta voi semmosen käsityksen saada ku katsoo noita kuvia? eihän siinä olis järjen hiventäkään jos kaikki autot vois suoraan siirtää neloseen. Mitä pelattavaa siinä enää ois? Ei, ainoastaan nuo autot mitä tossa listassa mainitaan SAA siirrettyä sinne neloseen. Maaleja, tuneja sun muuta ei myöskään todellakaan saa sinne. Vinyl groupit kyllä. Varmistettua tietoa.Joskus oli puhetta bonarista niin tämäkö se on sitten ? Ei muuta ?
- 0
Tämä on se rewardi, joka tulee kolmosta pelanneille. Tämän lisäksi tulee levelistä riippuen pieni määrä krediittejä.
- 0
warcryFIN wrote: Tämä on se rewardi, joka tulee kolmosta pelanneille. Tämän lisäksi tulee levelistä riippuen pieni määrä krediittejä.Tavallaan hyväkin ettei mitään suurempaa niin on intoa pelata heti alusta alkaen ihan perkeleesti :D Vinyl Grouppien siirto kolmosesta neloseen ihan kiva... Ei tarvitse kaikkea tehdä uudelleen.
- 0
Joo, itsekin olen tyytyväinen tähän systeemiin. Tosin mun puolesta ois riittäny tuo vinyl grouppien siirto ja ehkä pieni määrä rahaa. Onhan nuo unicornit kiva saada siirretyks, mutta muuten olisin mieluusti ollut ilman autoja ja availlut niitä sitten itse. Tosin profile importia ei ole pakko käyttää, mutta kuitenkin. Automaattisesti tuo toimii kun käynnistää ekan kerran FM4:sen, siinä voi sitten päättää haluaako vaiko eikö :)
- 2
Jos miulla olisi jotain sfinyylejä sirrettävänä niin varautuisin siihen että 'ei mennyt niinkuin Strömsöössä'
- 0
Ite kun taas ois kiva päästä heti ajelee autoilla, ettei tarvis alottaa jollai vitu corsalla tms. sitä ajelua. (onhan se tietty varmaa joku arkadepuoli/free ride, mut eihän se ihan sama juttu ole)
En mä autopelejä pelaa sen unlockaamisen takia vaan ajamisen/maalaamisen/valokuvaamisen/hauskanpidon takia, toki oishan sekin vähän typerää et ilman mitään vaivannäköä sais kaikki autot talliin, nooh.. kaippa sitä sit joutuu taas siisonia veivaan...
mut mielipiteet toki jokaisella. GT3-4 oli muistaakseni niin et jos oli pelannu GT3 niin pysty GT3:n tililtä siirtään max 100.000 creduu. Saahan sillä sentään vähä jotai tehtyy.
Eri asia sit pelit mis o jonkin sortin juonikuviota yms.
/no.. ehkä mä nyt oon sitä mieltä et ois ollu kiva saada vaik valita jotku 10 autoo tallistaan tohon uuteen.. jos ois kaikki saanu ni oishan se ollu vähän ku too easy...
- 3
warcryFIN wrote: Joo, itsekin olen tyytyväinen tähän systeemiin. Tosin mun puolesta ois riittäny tuo vinyl grouppien siirto ja ehkä pieni määrä rahaa. Onhan nuo unicornit kiva saada siirretyks, mutta muuten olisin mieluusti ollut ilman autoja ja availlut niitä sitten itse. Tosin profile importia ei ole pakko käyttää, mutta kuitenkin. Automaattisesti tuo toimii kun käynnistää ekan kerran FM4:sen, siinä voi sitten päättää haluaako vaiko eikö :)Periaatteessa haluaisin lähteä uuteen peliin puhtaalta pöydältä ilman mitään Creduja tai autoja,mutta kiusaus voi olla liian suuri,kun se alkaa kyselemään tuota. Voikohan sen päättää myöhemmin vai onkohan se päätettävä heti? Vinyl grouppien siirto on ihan kätevä homma maalareille.Voi laittaa heti parhaimmat Storeen myyntiin ja kassaan alkaa tulvimaan käteistä. Siirrän sen meitin laaman luultavasti neloseen.
- 2
Rajuja menopelejä tulossa:
2011 Ford Ka
2011 Chevrolet Spark
2011 Citroen C1
2011 Nissan Micra
2011 Peugeot 107
2011 Toyota Aygo
2011 Vauxhall Agila
2011 Volkswagen Fox
"Linkkki":http://forzamotorsport.net/en-us/wir_9-2/
- 5
Kovia Jokkis-kasseja :)
- 1
"Katos, ovat kuvatkin saanet sivuille":http://forzamotorsport.net/en-us/Cars/ManufacturerList.aspx
!http://download.xbox.com/content/mgs/forza/en-US/forzamain/Cars/Peugeot/2011_peugeot_107.jpg!
Massiivisen uhkaava ja uskomattoman rajuuden sisältävä automobiili.
Edit: Siihen jalkapalloon nämä myös sopivat :D
- 3
Aika paljon noita halpoja pikkukinnereitä tungetaan peliin. FM3:n DLC:stäkin tuntui puolet olevan jotain 2010-2011 kauppakasseja.
Syykin tähän on toki selvä: peliä jyystää menemään 2.5 miljoonaa 18-35 -vuotiasta miestä jotka uutta autoa ostaessaan ostavat just noita siedettävän hintaisia hätsbäkkejä. Vituttaa vaan nähdä noin suoraa pakkomarkkinointia kun ko. autot on "motorsport"-mielessä aika läppä muutamaa F-luokan kisaa lukuun ottamatta.
Autotehtaiden markkinointiurpot on suu vaahdossa tunkemassa tärkeitä uusia lanseerauksiaan mukaan peliin että pelaajat sitten ostais niitä enemmän, no ostatteko? :D
- 0
Imagosta ja tunnettavuudesta siinä on kyse ei mistään suorista myyntiluvuista.
- 2
Juu mutta imagoa ja tunnettavuutta parantaisi IMHO paremmin esim (heittona) Opelilta B-Corsa ja Pösöltä vanhemman mallinen 106 Rallye, eikä nuo väsyneet kauppakassit...
- 0
Sunsh1ne FI wrote: Juu mutta imagoa ja tunnettavuutta parantaisi IMHO paremmin esim (heittona) Opelilta B-Corsa ja Pösöltä vanhemman mallinen 106 Rallye, eikä nuo väsyneet kauppakassit...Juurikin tälläisiä sportti versioita monista "perus" autoista kaipaisin Forzaan. Kaiken maailman GT, GTi, GSi yms... Jyynou.