Forum - General Discussion

Forza 4

warcryFIN

warcryFIN 16.09.2011 (edit 16.09.2011)

• 3
Jos nyt järjellä ajattelee tuota pelin kokoa, niin xboxin dvd:lle menee tavaraa n. 8gt ( dual-layer). Joten aivan maksimissaan peli tulee tuosta laskettuna viemään 16gt. Mutta näinhän ei tietenkään ole. Jos nyt nopeasti lasketaan, niin ensimmäinen levy on samankokoinen kuin forza 3:ssa. Uusia autoja ei ole montaa tullut lisää, ja ratojakin on suurinpiirtein sama määrä, ehkä jopa vähemmän, jos lasketaan nuo karsitut ( positano full, new york jne.) mukaan. Joten peli tullee viemään kovolta suurin piirtein saman verran tilaa kuin forza 3, gigan heitolla ehkä. Uusi graafinen asu ei liene verota tilaa juurikaan, ja uskoisin pelin olevan paremmin pakattu. Tämä nyt näin järkiperäisenä ajatteluna ( väärässä olen kuitenkin).
TeroKortelainen

TeroKortelainen 16.09.2011

• 0
Schimanski76 wrote: Voi sitä huuvvon määrää,jos peli ei ole Tampesterissa julkaisupäivänä.
Persjantai on kyllä huono julkkaripäivä, kun joutuu mahdollisesti kärvistelemään viikonlopun seuraillen muiden ensikokemuksia. Jos julkaisu on esim. keskiviikkona, niin ei silloin isommin haittaa, jos peli saapuu vasta perjantaina. Arkena tämmöinen työmyyrä kun ei kuitenkaan ehdi juuri pelailemaan tai oleilemaan netissä...
RauhaMees

RauhaMees 16.09.2011

• 0
Schimanski76 wrote: Sieltä miekin tilasin LCE:n. Voi sitä huuvvon määrää,jos peli ei ole Tampesterissa julkaisupäivänä. Ei mitään kokemusta Kikantin verkkokaupan toiminnasta miullakaan.
Mul on aina tullu myöhäs tuolta verkkokaupasta. Ei ole hyvä tämä gigantti. Mutt jos ny tällä kertaa teillä tapahtuis ihme.
savulohi

savulohi 16.09.2011

• 0
Mie oon vähän panttaillu just tuon pe-julkaisun takia ennakkotilausta ja saattaa ollakin että kipasen ihan kaupasta sillon, ei ole nimittäin hyvä jos menee maanantaille/tiistaille.
jimmykojootti

jimmykojootti 16.09.2011

• 0
Joo itekki ainakin neljän pelin kanssa käyny se, että lähetys ei saavu perjantaina (eli julkaisupäivänä) ni sit on joutunu kärvistelemään koko viikonlopun kattellessa ku muut pelaa ja sit viel maanantain koulupäivä:S Mut ihan vink vink, että discshopista ainaki mulla AINA tullu ennakkotilauspelit päivän ennen oikeaa julkaisupäivää:D toisaalta toi tais olla aika kallis siellä:S
djrunkkari

djrunkkari 16.09.2011

• 0
verkkokauppa.comista ei ainakaan kannata tilata jos haluaa pelin julkaisupäiväksi
Ac3Way

Ac3Way 16.09.2011 (edit 16.09.2011)

• 0
djrunkkari wrote: verkkokauppa.comista ei ainakaan kannata tilata jos haluaa pelin julkaisupäiväksi
Joka kerta on itselleni tullut julkaisupäiväksi. 8 peliä olen yhteensä sieltä ennakkotilannut.
Mace

Mace 16.09.2011 (edit 16.09.2011)

• 0
Nyt alko jänskättään vähä että tuleeko perjantaiks.. saa luvan tulla taikka... taikka... ei sitten tule. ^^ Taitaa olla paljolti kiinni myös siitä että misää asuu, tästä lähin on 90km päässä Tampere.
TehBigBunny

TehBigBunny 16.09.2011

• 2
Game Stopista hajen sitten perjantai-iltapäivällä. ^( aamulla heti kun ovet aukiaa)^
hulluseon

hulluseon 16.09.2011

• 3
TehBigBunny wrote: Game Stopista hajen sitten perjantai-iltapäivällä. ^( aamulla heti kun ovet aukiaa)^
Et vie sitä minun peliä!!!
Zolvi

Zolvi 16.09.2011

• 0
Itse olen yleensä tilannut verkkokauppa.comista ja aina olen saanut pelit myöhässä. Coolshopista ja vpd:tä on pelit tullut ajoissa. Nyt tilasin Forzan Puolenkuun peleistä, kun oli lahjakortti sinne. Tuleekohan sieltä kuinka pelit julkkariks?
Mace

Mace 16.09.2011

• 0
Mulla taitaa olla ensimmäine kerta kun ennakkotilaan... että sitä kun tulis vaan perjantaiks.
Ac3Way

Ac3Way 16.09.2011

• 1
Joku kirjoitti, että mikäli asuu lähellä sivistystä niin Kusti jaksaa polkea pelin julkaisupäiväksi kotiin Ahvenamaalta. Muuten se menee mielummin naapuriin kahville. Tiedä sitten pitääkö paikaansa, mutta päivän sillä pelillä kestää tulla ainakin Suomeen Ahvenanmaalta. Kestääkö siinä sitten toinen päivä, kun Kusti polkee Ouluun? En tiedä Suomen sisäisen postin nopeudesta ja toimintatavoista. Itse asun Länsi-Suomessa ja lähellä laiva/lento liikenettä, joten senkin takia ei vältämättä ole koskaan tullut myöhässä pelit. Toisaalta olen myös usein tilannut pelit useita kuukausi etukäteen joten, jos tilausjärjestyksellä on merkitystä pelien saapumiseen. No mitä olen netistä lukenut niin toisilla toimii joku kauppa ja jollain toisella taas joku toinen kauppa. Mistä näitä tietää, varmaan kaikki on kuitenkin sfäiskin vika.
Pottae

Pottae 16.09.2011 (edit 16.09.2011)

• 0
-Jos Suamesta tilaisit niin tulis päivässä perille, mutta kun Affenanmaalta niin se on se 2-3pv.- Suomesta - 1pv Affenanmaalta - 2-3p
TeroKortelainen

TeroKortelainen 16.09.2011

• 0
Mä oon tilannut kymmenkunta peliä Verkkokaupan Ahvenanmaan toimipisteeltä ja muistaakseni aina peli on saapunut tasan 2 päivää lähetysilmoituksen jälkeen tänne Tampere/Lempäälä-akselille. Ja yleisesti ottaen ilmoitus on tullut just sen 2 pv ennen julkkaria... Jonkun pelin kanssa kävi niin, että tein "ennakkotilauksen" alle viikko ennen julkkaria ja tuolloin se jäi sitten jälkitoimitukseen, kun eka erä oli käsittääkseni myyty loppuun. Tää oli joku vähemmän tärkeä tapaus enkä muista enää, montako päivää se sitten myöhästyi.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 16.09.2011

• 0
Mullakin on tullu pelit kahessa päivässä lähetysilmotuksen jälkeen Affenanmaalta. Ennakkotilauksesta en muista oonko tehny Ahvenanmaalta mutta pelit on ainakin tullu hyvin jotka on ollu jo kaupoissa.
Ac3Way

Ac3Way 16.09.2011

• 0
Niin tosiaan taisi olla 2 päivää siitä lähetysilmoituksesta, eikä 1 päivä. Muistin väärin, kun luistin säärin. Jokatapauksessa, Sfäiskin vika.
Mace

Mace 17.09.2011

• 2
"Laguna Seca":http://forzamotorsport.net/en-us/Tracks/Detail.aspx?id=2147483853 "BMW M5 1988":http://forzamotorsport.net/en-us/Cars/Detail.aspx?id=19327361221 !http://download.xbox.com/content/mgs/forza/en-US/forzamain/blog/mainimage/wir_9_16_2011_5.jpg!
hulluseon

hulluseon 18.09.2011

• 0
Eli yhteensä 52 eri pätkää mitä ajella (mukaan laskettu kaikki pätkät, myös reverset) ja ilmoitettuja rata nimikkeitä 10. Silverstonea ei ainakaan vielä ole ilmoitettu ja Nordschleifekin loistaa poissa olollaan. Lemans oli tulossa, mutta kuvia ei ole vielä tullut. Ja eipä taidakkaan olla Audi tällä kertaa suurin sponssi auto puolella. Ford ja BMW taitavat olla sitten ne LB autot.
TJP27

TJP27 18.09.2011

• 0
Toisaalta kiva, että autoihin tulee vaihtelua. Mutta missä on lada, tai samara?

Write a post

Sign in to post a post.