- 0
Forum - General Discussion
Forza 4
Hyvä warcry, nyt kehuskelet oikein paljon peliä,niin nää kiihkoilijat ei
pysy perpereissään. Tsemppiä.
- 0
Minkä yksisarvisen voitit?
- 0
Mitä intoilijoita?
^Halluuu Sen !!!!!!!!!!!!!!!!!!^
- 2
OT:
Onko noi räyhän huutomerkit pinkkejä vai näänkö mä ihan harhoja???
- 0
Osaan vaan kuvitella sen tunteen :D.
Tartteeko sun muutes "testailla" sitä mitenkää, siis jostai luin että noi green discit on myös siks että jos bugeja löytyy nii ei ole sitte julkasuversios?
- 1
El PiNk DeViL wrote: OT: Onko noi räyhän huutomerkit pinkkejä vai näänkö mä ihan harhoja???Ei oo. Sä oot vetäny sieniä :)
- 0
Rayha300 wrote: Ei oo. Sä oot vetäny sieniä :)Kyllä ne mullekin näyttää ainaskin violetilta...
- 0
Mitä helvataa?!?
// ihan valkoset ne mulla on.
- 0
"tilastokeskus":http://forzamotorsport.net/en-us/Profile.aspx?gt=warcryFIN
tämän hetken saldo yks pervekti turn
// ja mitä unicorni autoja tos pelis on
- 4
Jumalauta, valkosia vanteita ja pinkkejä huutomerkkejä. Maailma on ihan vitun sekaisin!
^takaisin peiton alle^
- 0
Kokeile kattoa sun näyttöä eri kulmista. Mulle ainaskin auttaa. Huutomerkit muuttuu enemmän violetiks, kun muut pysyy valkosena.
Ja näin saadaan täys ignooraus päälle LoveCry:hin ja sen Forzaan. =P
- 9
Ensitestit takana.. johan on, ei voi muuta sanoa... nimittäin hyvä. Simulation aseuksilla ekat kisat ja uskalsin tommosta GT- kilpa-autoa myös kokeilla hot lapissa. Pienikin korjausliike väärässä kohdassa, ja auto on satavarmasti seinässä. Ajettavuus on helvetin hyvä, vaatii tarkkuutta ja totuttelua. Ja samoin on noi grafiikat, jos ei noita kaikkia kuvia tahdo uskoa todeks, se vaan on nyt uskottava. Palailen myöhemmin illalla kertomaan lisää kokemuksia :) Kysymyksiäkin saa esittää, jos haluaa jotain tietää. Upin parit kuvat tässä illan aikana.
- 1
Ota kuva R32 Skylinestä valkosena ja valkosilla volkeilla photomodessa :)
Mikä pelin kallein auto on?
Onko kuinka helppo ansaita rahnaa? : D
- 1
joo ja mä haluun jtn. ihanii kuvii audi RS2:sesta
- 4
TehBigBunny wrote: Mie epäilen Smudia. ___ _@thesmudi: Hei Jänes oliko sulla niitä Jokkis-paitoja ? Ai niin, mistä sie olet saannut ton hassun naamarin ?_Irroitettu asian ytimestä tämä ! Harjoittelimme Jäneksen kanssa näytelmää varten ! Jänes ja 40 Espoolaista on näytelmän nimi. Jäneksellä on yhden repliikin rooli. Repliikki kuuluu näin "Ei ole hyvä tämä..."
- 2
En ole vielä yhtään careermoden kisaa ajanut. Ainoastaan kokeillut hieman tota ajettavuutta, kävässyt maalaamossa ja säätänyt kuva-asetuksia. Vielä vaatiikin vähän säätöä. Mutta illemmalla postaan lisää kuvia ja alotan ton careerin :)
- 0
^Ei mitää sitteskää^
- 2
Pistäkkönää neloskoppasesta suprasta ilman spoileria ja vakiokorisarjalla kuvan (valkosena), olisin kiitollinen.
- 2
"And god has arrived!":http://www.livegamers.fi/misc/news.php?shownum=6152
- 0
Finski fani wrote: And god has arrived!Olisi kyllä hyvä synttärilahja. Onneksi en ollut vielä lähtenyt niin kerkesin huuteleen.