Forza 4

TehBigBunny
/

Do'h, miulla kun on siison pass niin näytti 'Free' heti ekan auton kohrilla, oletin notta on se ilimaasauto.

Anteex

El PiNk DeViL
/ /

Se siisonpääs nii mite se toimii? En oo ostanu yhtää autopäkitsiä vielä niin jos ostan sen siisonpässin niin ostaako se ne vanhemmatkin autopaketit mitä ei vielä oo? Vai miten ihmees se toimii?? :O

KKNGS
/

Tietääkö kukaan mistä vois saada niitä popcorn autoja? ^paitsi auction house missä maksaa 999 999 999cr^

KKNGS
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Se siisonpääs nii mite se toimii? En oo ostanu yhtää autopäkitsiä vielä niin jos ostan sen siisonpässin niin ostaako se ne vanhemmatkin autopaketit mitä ei vielä oo? Vai miten ihmees se toimii?? :O

Joo siis siison paskan kun ostat niin saat kaikki 6 (yht 60 autoa) packkia ilimaseksi

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle KKNGS

KingPlayer10 wrote: Tietääkö kukaan mistä vois saada niitä popcorn autoja? ^paitsi auction house missä maksaa 999 999 999cr^

Ihan vasta puhuttu täälläki... Voittamalla jotai t10:n kisoja esim. tai rivalssei tms.

(mä muuten sain jostai syystä T10:ltä Cobran eilen...)

hulluseon
/

BMW GTR3 tai joku muu sinne päin oleva systeemi on mahdollista voittaa taas kerran, vai arpoko ne sen? Tai ainakin jakavat niille jotka ajaa jonkun niistä rivals kisoista.

Sen Cobran sain minäkin, syytä en tiedä.

Maserati on näköjään minun suosikki tästä porukasta.

Beermachine66
/

Toi Cobra tuli siitä hyvästä että alkoivat (Turn10) taas lärvikirjassa järjestää VIP Car Battle kyselyjä, ja vastassa tällä kertaa oli 1966 Ford GT40 MKII joka otti pataan ihan kunnolla tuossa kyselyssä

Latetzki
/

Nuo ilmaiset autot latasin noista kahdesta packistä mutta ostaessa se kuitenki heittäis minut ostamaan sitä koko packkiä? Miks näin?

Nikde
/

Kertokeepa nyt viisaammat, että miten saan tallennukset tonne pilveen? Ja kannattaneeko loppupeleissä? Mitä muuta etua kuin backup ja voi pelata eri konsolilla samaa tallennetta?

Mace
/ /

Äske testasin Battlefieldin tallennuksella: Settings - System - Storage - Save Game (pelistä) - Copy - Cloud Saved Games

Itse en silti tota tuu käyttään.. kun en muilla konsoleilla pelaa kuin tällä, ja sitte kuiteski jos tuolta jotai tarttisin nii joku netti ei pelaa tai muute vaa Live jumittaa jollai tuurilla.

PetuK
/

Erinomainen esimerkki siitä miksi en aja noissa public-lobbyissä!! Tsiisös mitä spedeilyä.

v7ville
/

Hieno väistö examilla, mutta jännä että kameramies ei väistäny ollenskaan :)

Mace
/

Forza 4 + Movie Maker + Minä = Tämä

Aika toivoton, mutta ekaksi mitä tolla Meikkerillä oon vääntäny nii ei varmaa kummempi. Juu tiedän parempiakin ohjelmia olisi ja toi on melko suolesta.

warcryFIN
/

Designer leaderboard: sija 2 tällä hetkellä, ei yhtään hullumpi.. :D

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle warcryFIN

warcryFIN wrote: Designer leaderboard: sija 2 tällä hetkellä, ei yhtään hullumpi.. :D

Ihan paras tää meijjän Varkrai ... tainojoo ... tokaste paras.

warcryFIN
/

hakkerit oli käyny miun maaleja availemassa. Löytyi storesta muitten storeista mun autoja. jossa oli mun nimikirjaimet ja kaikki. ei ollenkaan kiva. Raportoin microsoftille, että toivottavasti tekevät jotain...

Kirjaudu sisään vastataksesi.