Forza 4

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle warcryFIN

warcryFIN wrote: hakkerit oli käyny miun maaleja availemassa. Löytyi storesta muitten storeista mun autoja. jossa oli mun nimikirjaimet ja kaikki. ei ollenkaan kiva. Raportoin microsoftille, että toivottavasti tekevät jotain...

Se on tällä hetkellä loppunut jo, ne tyypit ei pääse enään pelaamaan.. Mutta totta, että niiden storet toimii vielä..

Nikde
/

Perc! Onko tosiaan niin hölmösti, että Eventlist ei seuraa World Tourissa ajettuja kisoja, vaan jos haluu tahkoo senkin listan läpi ni saa ajaa kaikki taas uudestaan?

KKNGS
/

ei hajuakaan, on mulla siellä parit kisat ajettuna, mutta...siellä on niitä aika vähän... ^tähän mennessä ajettu F, C, B- luokat...^ ^ei world toureja^

Mace
/

Ihan suolesta toi koko tsydeemi, oon 51 levelin edestä ajanu kisoja sieltä ja tulos on että 7% kisoista ajettu event listasta. Morjesta vaa...

Alchemist FI
/

Vastauksena käyttäjälle Mace

Macela94 wrote: Ihan suolesta toi koko tsydeemi, oon 51 levelin edestä ajanu kisoja sieltä ja tulos on että 7% kisoista ajettu event listasta. Morjesta vaa...

Eli sun mielestä se on perseestä ku pelissä riittää pelattavaa? Eikö se oo vaan hyvä asia?

EvoBobber
/

Nyt tuo kausisysteemi on ainakin mun mielestä toiminut hyvin, ihan mielellään on ajellut...

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle EvoBobber

EvoBobber wrote: Nyt tuo kausisysteemi on ainakin mun mielestä toiminut hyvin, ihan mielellään on ajellut...

Kausisysteemi oli aivan hyvä.

Event Listiä ei ole suunniteltu ihan järkevästi.Siinä tulee ihan liikaa samoja ratoja samantyyppisillä autoilla.Toistoa toistojen perään.Käy maistumaan äkkiä puulta.

Mace
/

Vastauksena käyttäjälle Alchemist FI

Alchemist FI wrote:

Eli sun mielestä se on perseestä ku pelissä riittää pelattavaa? Eikö se oo vaan hyvä asia?

No melko puuduttavaa hinkata AI:ta vastaan niitä samoja ratoja kertatoisensa jälkeen, ihan mun mielepide.

jimmykojootti
/

Vastauksena käyttäjälle Mace

Macela94 wrote:

No melko puuduttavaa hinkata AI:ta vastaan niitä samoja ratoja kertatoisensa jälkeen, ihan mun mielepide.

Samaa mieltä

PetuK
/

Taitaapi olla eka päkki mikä tulee hankittua ja nimenomaan tuon Fiiun takia! Ja kieltämättä tuo Impala on myös jollain perverssillä tavalla kiehtova...

Nikde
/

Fiiu on kyllä jotain ihan karseeta, kaikista kulmista tarkasteltuna. Mutta siitähän Petu tykkää!

EvoBobber
/

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote: Impala ja RS5 menee hankintaan. Muut on kakkaa.

Mitä, eikö Talbot Horizon kiihota?

warcryFIN
/

Eka päkki, josta en hanki yhtäkään autoa. Ei vain ollut yhtään kiinnostavaa. Seuraavaa sitten odotellessa ( tai jos niitä ratoja...).

KKNGS
/

Vastauksena käyttäjälle Pytzi

Pytzi wrote: Pytzi tahtoo ooppeleita !

I FIX!

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle Pytzi

Pytzi wrote: OPC Sami tahtoo myös ooppeleita !

I FIX TOO!!

Mace
/ /

Itse en odota mitää.. mitä surkeampia autoja, sen vähemmästä jään paitsi.

^hmm.. E34 M5 ja Porschet olis kiva...^

Latetzki
/

Eipä saa kuvia pelistä ulos. Sen verran kun miekii tätä pelaan...

Kirjaudu sisään vastataksesi.