Vastauksena käyttäjälle
warcryFIN
warcryFIN wrote:
hakkerit oli käyny miun maaleja availemassa. Löytyi storesta muitten storeista mun autoja. jossa oli mun nimikirjaimet ja kaikki. ei ollenkaan kiva. Raportoin microsoftille, että toivottavasti tekevät jotain...
Se on tällä hetkellä loppunut jo, ne tyypit ei pääse enään pelaamaan..
Mutta totta, että niiden storet toimii vielä..
Vastauksena käyttäjälle
Mace
Macela94 wrote:
Ihan suolesta toi koko tsydeemi, oon 51 levelin edestä ajanu kisoja sieltä ja tulos on että 7% kisoista ajettu event listasta. Morjesta vaa...
Eli sun mielestä se on perseestä ku pelissä riittää pelattavaa? Eikö se oo vaan hyvä asia?
Vastauksena käyttäjälle
EvoBobber
EvoBobber wrote:
Nyt tuo kausisysteemi on ainakin mun mielestä toiminut hyvin, ihan mielellään on ajellut...
Kausisysteemi oli aivan hyvä.
Event Listiä ei ole suunniteltu ihan järkevästi.Siinä tulee ihan liikaa samoja ratoja samantyyppisillä autoilla.Toistoa toistojen perään.Käy maistumaan äkkiä puulta.
Vastauksena käyttäjälle
Alchemist FI
Alchemist FI wrote:
Eli sun mielestä se on perseestä ku pelissä riittää pelattavaa? Eikö se oo vaan hyvä asia?
No melko puuduttavaa hinkata AI:ta vastaan niitä samoja ratoja kertatoisensa jälkeen, ihan mun mielepide.
Vastauksena käyttäjälle
Mace
Macela94 wrote:
No melko puuduttavaa hinkata AI:ta vastaan niitä samoja ratoja kertatoisensa jälkeen, ihan mun mielepide.
Samaa mieltä
Vastauksena käyttäjälle
Latetzki
Latetzki wrote:
http://jalopnik.com/5871277/forza-4-january-jalopnik-dlc-pack-this-is-it
Eipä ollu nytkään sellasta autoa että pakko ois saada.
RS5 taikka Civic on ilmaisautoja.. luulisin. Täytyy kyllä sanoa että Fiat Coupe tuli 100% puun takaa.
Vastauksena käyttäjälle
RaabForRehab
RaabForRehab wrote:
Impala ja RS5 menee hankintaan. Muut on kakkaa.
Mitä, eikö Talbot Horizon kiihota?
Vastauksena käyttäjälle
Pytzi
Pytzi wrote:
Pytzi tahtoo ooppeleita !
I FIX!
Vastauksena käyttäjälle
Pytzi
Pytzi wrote:
OPC Sami tahtoo myös ooppeleita !
I FIX TOO!!