- 0
Forum - General Discussion
Forza 4
Ahvenisto kelpaisi kyllä... siellä kun tulee muutenkin vietettyä aikaa.
- 1
!http://farm9.staticflickr.com/8022/7253652018_8a706b8ddb_c.jpg!
Olemme jännän äärellä....
- 0
Must be fake :)
FM1 screenshotista logo ja lämästy johonkin nykyisten ratojen grandstandin kylkeen.
Pessimisti ei näet pety... toki toivon että tulis uutta rataa Possujen lisäksi. More is more!
- 0
Alpine Ring oli mun mielestäni yksi parhaista Forza 1:n radoista, en olis pahoillani jos se tekis paluun.
- 0
Ei ole fake, koska itse kävin tarkistamassa myös. Löytyy Bernese Alpsilta ennen sitä siltaa.
- 0
warcryFIN wrote: Ei ole fake, koska itse kävin tarkistamassa myös. Löytyy Bernese Alpsilta ennen sitä siltaa.No sittenhän tämä ois mahtavuutta kyllä! En silti uskalla vielä hehkuttaa ennen kuin A-ringi on ostettavissa :) Mainio rata, kuten ariko(kin) mainitsi. Olisi todella hyvä lisä FM4:n rosteriin.
- 0
Joitain noita ykkösen ratoja ois kiva saada tähän.Ei tarvis kun grafiikat parannella ja se ois siinä.
- 0
Eikä haittaa vaikka olisivat Fantasy-ratoja, kunhan vain olisivat hyviä... kuten tuo Alpine Rinkula oli.
Mä tykkäisin nähdä myös vanhoja ratoja... esim. sellaisia joita ei enää ole olemassa. Esim. Hockenheimin vanha pitkä "metsäversio" olisi todennäköisesti kuvien ja videoiden perusteella mallinnettavissa... käyttäisi uuden Hokkarin grafiikoita ja that's it. How hard can it be?
Yksi vekkuli idea voisi olla Circuit Maker-työkalu. Vähän kuten Trials Evolutionin generaattori, eli valmiista palikoista voisi duunailla rataa, muokata maastoa yms. Johan niitä decaleja ja maalejakin voi Forzassa luoda, miksei siis ratojakin? Sinne vaan Storefronttiin jakoon...
- 0
Shift kakkosessahan on toi vanha Hockhenheim.Eli on mallinnettavissa.
- 0
Macela94 wrote: Blue Mountains, Pacific Shipyards, Tokyo ja Rio De Janeiro takas!Nämäki olis tosiaan kiva, mutta tosta logosta tuolla Bernese Alpseilla.. ettei olis vaa tarkotettu sitä että Bernese Alps on uus Alpine Ring? Tai sitte ne tosiaan meinaa tehdä ton Alpine Ringin takas Forzaan. :) _^"Costs 800msp"^_
- 0
Masela käy joka threadissa hehkuttamassa pojoista. Köyhät kyykkyyn vaan! :)
FINBULLET wrote: Shift kakkosessahan on toi vanha Hockhenheim.Eli on mallinnettavissa.Shift kakkosessahan on myös Spa, Monza (ovaalilla ja ilman), Zolderi, Doningtoni, B.Hatch, Brno, Dijon (jopa historikki), Rouen... Ehkäpä NFS-klaani on saanut haalittua jotain yksinoikeuslisenssejä ja tästä syystä Forzassa näitä ei nähdä?
- 7
Yks sana: Bathurst
- 0
Terror80 wrote: Masela käy joka threadissa hehkuttamassa pojoista. Köyhät kyykkyyn vaan! :)Hehe :D Ei mutta miettikkää, joku varmaan on ostanu *Collectors Editionin, ennakkotilaamalla* (mm. minä). Ja vielä jostain Fm.netin suosimalta Pre Order linkin sivulta. Sitte vielä siihen päälle *Season Passin*, ja siltikään ei saa kaikkea sisältöä ilman että tarvii maksaa vielä lisää. Mutta juu, onhan se hienoa että tavaraa peliin tulee lisää. Ittelle tosin ei oo vielä tullu mitään DLC:ta mikä olis täysin must, Preluden 3:sta, 164 Alfaa taikka joitain ratoja odotellessa...
- 0
Ärsyttää uploadata noita Bigshotteja Fm.nettiin kun enstiks menee +10 min että se uploadaa sen sitte tulos on "Your photo was *NOT!!!111* uploaded succesfully... blablabla...". Tasan jokatoinen epäonnistuu ja jokatoinen taas ei.
- 1
Pientä puhetta ollut että tuleekohan se June Pack niin..
_Turn 10 Studios *@Turn10Studios*_
_We will be announcing our June car pack for Forza 4 later this week. Thanks for your patience and stay tuned for a great batch of cars!_
- 0
Uusi päkki.
- 0
Jeps, -huomenna- paljastuun nämä "June Meguiar's Car Pack" autot. Ja viides päivä sitte ovat ladattavissa, taas kuulemma VIPeille alennusta packista.
- 0
Olisikohan siäl mukana joku Vaipperi ...
- 0
"Kupla!":http://www.youtube.com/watch?v=JggzNfbkPWQ
- 0
RIntala wrote: "Kupla!":http://www.youtube.com/watch?v=JggzNfbkPWQTeh ultimate GrassRuuts car