Vastauksena käyttäjälle FINBULLET
FINBULLET wrote: Test Drive Unlimitedissa on Ruffeja.
ja kakkoses ei taida olla niitäkää.. (en ainakaa oo löytäny...)
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
ja kakkoses ei taida olla niitäkää.. (en ainakaa oo löytäny...)
Kyllä siinä muutama oli. Ainakin RK, RGT, rt12 ja Rturbo.
On niitä kakkosessakin.
Vastauksena käyttäjälle Pure Black40
Pure Black40 wrote:
Kyllä siinä muutama oli. Ainakin RK, RGT, rt12 ja Rturbo.
No helvetti.. pittää lähtee mettästää kauppoja :D
PC:llä oli Ruffit, Xboxilla ne oli DLC -autoja...
Missä vaiheessa ne oli boksille DLC-autoja?Mulla ne oli valmiina siellä.
Siis koska tää tulee postilaatikosta ennakkotilaajille? Nää päivät ei ole hanskassa.
14 Lokakuuta Eurooppaan?
Kun mulla lukee tilausvahvistuksessa toimitus 10 - 11,11,2011
Tuplat
Ne on jenkkityyliin kirjoitettu (?) Jotain on puhuttu että se tulee kuitenkin Eurooppaan 11. Lokakuuta.
Elikä toi puolenkuun pelien lähettämä vahvistus pitänee paikkansa.
Vastauksena käyttäjälle zattwy
zattwy wrote: Elikä toi puolenkuun pelien lähettämä vahvistus pitänee paikkansa.
Eiköhän se.
Play.com sanoo "14 October 2011".
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
Tää pistää miettiin et miksihän just EA ja T10 pitää tapella? meinaan TDU:ssa on fefejä (ei taida kyl porscheja olla) ja mones muus pelis o fefejä... Voisin silti olla vähä sitä mieltä että EA on se kusipäisempi osapuoli (ihan siitä syystä et fefejä nähny enemmän muissa peleissä)
Oli tosiaan fefejä, mutta xbox-versiosta puuttuu 458 Italia, arvatenkinkin siksi että sopivasta korvaussummasta ei päästy sopuun MS/T10:n kanssa.
Maple Walley: !http://download.xbox.com/content/mgs/forza/en-US/forzamain/tracks/Maple_Valley/maple_valley_splash.jpg!
Vähän on huono paikka autotallille :D
Nom Nom !http://download.xbox.com/content/mgs/forza/en-US/forzamain/blog/mainimage/WIR_Nissan_240SXse.jpg!
Nam noi molemmat kuvat! Tähän sopii paremmin kuin hyvin vanha ja tuttu: "Can't wait!"
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Ei Porsche 911
Base price 343,000 cR. Kunhan tuota ei perkele vaan saa missään kohtaa ajettavaksi niin olen tyytyväinen.
Ei saa.
Kirjaudu sisään vastataksesi.