Forza 4

Mace
/ /

Onhan vähän syvältä noi joitakin kohtaan, mutta mua ei juurikaan haittaa.. ikinä en ole ollut achievementsien perään.

mm. GTA IV:ssä oli sellanen että vedä peli läpi tietyssä ajassa. Suoritin sen mutta vahingossa, jotku varmaa pelailee läpi ihan omassa tahdissaan ja tukii peliä myös tehtävien aikana yms, eikä vedä putkee kaikki tehtävät ja siinä se.

DarkWarjo
/

Musta archievementit on ihan kivoja.. mut en mä väkisin hakkaa niitä kaikkia joka pelistä.

pokalemestari
/

Mjoo, taitaa jäädä spesiööl versio hommaamatta kun kummiskin vuoden päästä saa ostettua kaikki haluamansa autot xbox siwasta eikä se tähti nimen vieressä paljoa lämmitä.

savulohi
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: Musta archievementit on ihan kivoja.. mut en mä väkisin hakkaa niitä kaikkia joka pelistä.

Sama. Solid Goldin meinaan kyllä tahkota ennen nelosta, tuleepahan samalla täytettyä autotalli ku vetää aina pari kisaa per vehje ja uutta kehiin. Ku tais olla niin, että autojen lkm ja tuo Career% antaa jtn apuja alkuun sitten nelosessa. ...ja aikaa on. :D

Vähän liikaakin.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle djrunkkari

djrunkkari wrote: Ja varikolla ei korjaannu viäkää aero osat.

2:40

No ku se moottori on nii paljo helepompi uusia et ei siin kerke epeltejä oikoon.

villek00
/ /

djrunkkari wrote: !http://i55.tinypic.com/sg7e42.jpg!

Fake! Ei voi olla aito, kattokaa vaikka alarivin nyrre "GP"tä :D Ja on noi muutenki aika tollaset "copy-paste" kuvat..

Mace
/

djrunkkari wrote: Ja varikolla ei korjaannu viäkää aero osat.

2:40

Myöskään varikolla ei ole itse varikkomiehiä.. no ei sellasilla mitää tee.

villek00
/

Vastauksena käyttäjälle Mace

I JMM94 I wrote:

Myöskään varikolla ei ole itse varikkomiehiä.. no ei sellasilla mitää tee.

Voi myös johtua "demo" versiosta.. toivottavasti..

Mace
/ /

djrunkkari wrote: "Forza Motorsport 4: Tracks [kuva]"

Hei, ei ollut yhtään kiva, vilkasin ja menin juoksujalkaa Forzan sivuille ja eihän siellä ollut kuin 4 rataa.. >D

djrunkkari
/

Vastauksena käyttäjälle villek00

villek00 wrote:

Fake! Ei voi olla aito, kattokaa vaikka alarivin nyrre "GP"tä :D Ja on noi muutenki aika tollaset "copy-paste" kuvat..

Sanoinko että tuo on aito? joku jantteri on vaan "koonu" tohon radat ja kaksi "uutta" olisi vielä tulossa :P

villek00
/

djrunkkari wrote:

Sanoinko että tuo on aito? joku jantteri on vaan "koonu" tohon radat ja kaksi "uutta" olisi vielä tulossa :P

joo et sanonu, mut aika paska juttu jos ei tuu montaa uutta.. saisivat jättää noita "turhia" pois.. yhdistää kaikki testiradat yhteen.. eli ne caminot ja laderta ja ne :D

Pottae
/ /

djrunkkari wrote:

... kaksi "uutta" olisi vielä tulossa :P...

Vaikka sanottiin "uutta" niin silti: !http://knol.google.com/k/-/-/1crry0nq2vba8/pmpm9t/begging%20%281%29.jpg! "Ebisu, ebisu, ebisu ..." ^okei, ehkä on turha haaveilla^

Pottae
/ /

Turn10Studios: #ForzaGarage Round 1: Welcome the 2011 Volvo S60 R-Design, 2006 Volkswagen Golf GTi, and 2003 SEAT Leon Cupra R to Forza 4

//Volovo on ainakin uus. Kolomessa oli 2004 malli. - Eihän noi nyt mitään kummosia ole, kuhan ilmotin kun n. 20min sitten tuli twiittaus.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Turn10Studios: #ForzaGarage Round 1: Welcome the 2011 Volvo S60 R-Design, 2006 Volkswagen Golf GTi, and 2003 SEAT Leon Cupra R to Forza 4

No noihan ny o noit perus vermeitä.

IL3
/

Just tollasia autoja lisää! Hyvähyvähyvä.

RauhaMees
/ /

Sanotaaks tos under the hood 2:ssa, että siel on 14 ykssarvista?

// vai onko niitä 17?

RauhaMees
/ /

Forza Garage Round 2: Outside of Japan, the best way to get this JDM trio is in Forza! Welcome the 2005 Mazda Axela Sport 23S, 1998 Mitsubishi FTO GP Version R, and 1993 Nissan Skyline GT-R V-Spec to Forza 4!

Facen kautta haettu

Kirjaudu sisään vastataksesi.