- 0
Forum - General Discussion
Forza Motorsport 4 Demo
Jee jopa 70% ladattu ja kohta yli 2h ladannu! On kyllä nopee netti mulla :D
// 72%
- 1
Pure Black40 wrote: Guide, laitat oman musiikin, laitat sen pauselle. Ei kuulu enää.Kiitos tosi paljon. Vihaan kun soi aivan hirveät musiikit samalla kun ajaa. Harvemmasta autopelistä siedettävää musiikkia edes löytyy.
- 0
Ihan kiva demo oli. Zonda oli namun näkönen ja kiva ajettava. Sillä hotläppäsin vähän aikaa, enempää ei jaksa pelata. Odotellaan perjantaita ja 14pv:ää.
- 0
Joo todellakin tykkäsin ja mun mielestä Forza 3:sta parantunut demon osalta ainakin lähes kaikki. Kolariäänet vaikutti tönkömmiltä ja taustapeilin fps on mitä on. Mutta todella hyvä jo kun padilla testasin, nyt testaan ratilla.
- 0
Kokeilin fanatecilla ja maukkaalta tuntuu. Paljon maukkaammalta mitä fm3:ssa. Fm3 ei tukenut fanatec gt2 täysin, mutta fm 4 tukee. Vaikeimmalla vaikeus tasolla kaikki avut pois, nii tuntuu parhaimmalta. Kerranikin saa yrittää tosissaan ajamista.
+ Ajettavuus
+ Grafiikat
+ äänet
+ GT2 tuki
.
- äänet törmättäessä
.
- tunne sen jälkeen kun on ajanu iha vatun tosissaan ja ei kuitenkaan meinaa tulla tulosta.
- 0
Schimanski76 wrote: Pikainen testaus.Aika kiva oli,mutta musiikkia ei saa vissiin pois ollenkaan? Silloin kun ajetaan reissiä niin ei mitn viltun jumputusta kuunnella. Jaksan odottaa ihan kivasti parisen viikkoa koko peliä.Uskoisin et siin koko pelis kyl saa musiikin pois..
- 2
Latasin, kokeilin, tykkäsin, poistin ja jään odottamaan koko peliä..
Penalty hommat on edelleen ihan perseestä. Ajettavuus mennyt harppauksen eteenpäin, niin kuin on mennyt myös äänet, grafiikka ja vauhdin tuntu. Ei silti saanut mitään veret seisauttavia kiihkotiloja.
Hyvä on tämä FM3.5
- 0
TehBigBunny wrote: :D 18-22 -> JA SIELTÄ JATKOILLE PAAAAAARIIIN !Nyyh, 18 jo alkaa... 16.30-17 saakka olis duunia, jos ei saa vaihdettua. Kai siitä vielä paikalle pääsis, jos autolla viitsisi lähteä...
- 0
Rayha300 wrote: Kokeilin fanatecilla ja maukkaalta tuntuu. Paljon maukkaammalta mitä fm3:ssa. Fm3 ei tukenut fanatec gt2 täysin, mutta fm 4 tukee. Vaikeimmalla vaikeus tasolla kaikki avut pois, nii tuntuu parhaimmalta. Kerranikin saa yrittää tosissaan ajamista. + Ajettavuus + Grafiikat + äänet + GT2 tuki . - äänet törmättäessä . - tunne sen jälkeen kun on ajanu iha vatun tosissaan ja ei kuitenkaan meinaa tulla tulosta.Juu sama mielipiteet, kattelin noita sun rival -aikoja, mun kaverilistas ketkä on pelannu nii oot selkeesti kärjes (sinä, tappi, Pure, tuning, pinkki, pökäle ja Tuomo) Ite ajelin Drive FX:lla, todellakin ajettavuus parantunut kolmosesta, tuntee vauhdinkin ja sen että jos lähtee luisuun nii täytyy jotai tehdäki :D
- 0
RaabForRehab wrote: Hyvä on tämä FM3.5FM 3 oli FM 2.5 joten tämä on siis oikeasti FM 3! Jee vittu mua on taas kusetettu! ^ei vaan, hyvä oli tämä uusi forssa^
- 0
Macela94 wrote: Juu sama mielipiteet, kattelin noita sun rival -aikoja, mun kaverilistas ketkä on pelannu nii oot selkeesti kärjes (sinä, tappi, Pure, tuning, pinkki, pökäle ja Tuomo) Ite ajelin Drive FX:lla, todellakin ajettavuus parantunut kolmosesta, tuntee vauhdinkin ja sen että jos lähtee luisuun nii täytyy jotai tehdäki :DPaljos mä oon johos. Kattelin mun kaveri listaa nii siel oli joitain nopeempii mutta he eivät olleet ajanu ilman ajoapuja
- 0
Ekas
Rayha: 1:43.374
Pure: 1:43.485
Tuning: 1:48.385
Minä: 1:52.055 (ABS)
Tappi: 1:52.945 (Auto)
Pinkki: 1:46.943 (toble)
Tuomo: 1:48.322 (ABS) (TCS) (toble)
Pökäle: 2:19.892 (toble)
Siinä Pagani-ajat mun kaverilistalta..
- 0
Pökäle on rivuuttanut Paganillakin!
- 1
Pökäle riftailee sängylläkin unissaan.
- 0
Nyt ei enää yhtään pelaa hän. Tai ehkä käypi joku päivä taas kokeilemassa, pikkusen, kivasti.
Simulation + ratti ja pedaalit
- 1
Eka demo-test takana. Toi "sika magee" musiikki + parempi vauhdintuntu saa ajelemaan pisin seiniä kuin tiukimmissa arcadehötöissä konsanaan. Fiilis on ku jossain 90-luvun td:ssä :)
- 0
Valikkomusa on mun mielestä hyvää, mutta tosta jumputuksesta radalla ei ota oikei selkoo, ja sekottuu nii autojen ääniin että parempi ilman.
- 0
Hei, tulevia FM4 koitoksia varten, ois kiva jos jotkut herrasmieskuskit (veren maku suussa) lisäis mut (GT: ProBale) kaverikseen. Pääsisi nyt ainakin vertaileen Rivals aikoja ja viikon päästä pe sitten ajamaan oikeestikkin.
- 2
Laita Livessä 'The FRC' nimiselle tagille FR, sieltä löytyy suurin osa meistä.
- 2
Sunsainin virallinen mielipide(tm):
60fps om nom, aijai mitä herkkua se on, ette kuule nuoret ymmärrä
Simulation steering IMHO padilla turha, koko "normal" steeringin pointti on tehdä padilla ajamisesta mielekästä, mutta saahan sitä pelata miten tahtoo. Ratilla toki simulation. Eihän se normal tee muuta kuin auttaa äkkitilanteissa vähän vastaohjauksen kanssa, ja niin pitääkin koska tatin liikerata on niin pieni.
Shift2 nosti äänien ja ajamisen fiiliksen rimaa todella paljon, ikävä kyllä Forza4 ei uskalla vastata haasteeseen :( Äänet jopa Zondassa todella kliiniset ja ajamisesta puuttuu edelleen se "saatana kaasulla vaan vähän ylikovaa niin se kääntyy" -fiilis. Tämä oli isoin pettymys, koska toivoin että MS ja T10 pistäisivät rahat tiskiin ja yrittäisivät peitota EA:n tälläkin osa-alueella. EA voittaa fiiliksessä 6-0.
Ajofysiikka tuntuu tietysti todella mukavalta vaikka onkin sitä kliinistä Forzaa
Itse odotan tältä pohjalta eniten Autovistaa ja yleistä autojen keräilyä ja modailua + autojen esittelyihin perehtymistä yms
Rivals-tila on hyvä idea ja on hyvä että Trials HD:stä on otettu mallia tähän kaverien aikoja vastaan ajamiseen ;) Tämähän tosin tehtiin jo Shift2:ssa, mutta Shiftissä ei ole ghosteja kuten Forzassa.