Miksi eivät minulle soita. :(
Forza Motorsport 4 Demo
paskahuuli ees tienny että demo on tullu eilen
Mitä tapahtuu perjantaina ku puolet sitä täällä juhlii?
Taitaa olla moon tv:n pelin testi-ilta E: fm4:n...
Maailman laajin VAG miitti Riihimäellä. Eiku siis.
Vastauksena käyttäjälle PetuK
PetuK wrote: Wuhuu!
Taitaa mullakin pe järjestyä!
E/ eli potta ja jänes menossa? olikos täältä muitakin vielä?
Mä oon ihan pihalla. Mistä täällä puhutaaan? Eikö Moon-TV kuopattu jo kymmenen vuotta sitten? Onko Skimmy ajanu sfiikset? Pökäle pitää perän suorana?
Ei kun sie oot q-ucco
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote:
Mä oon ihan pihalla. Mistä täällä puhutaaan? Eikö Moon-TV kuopattu jo kymmenen vuotta sitten? Onko Skimmy ajanu sfiikset? Pökäle pitää perän suorana?
Siis VAG miitti, fm4 ja Moon-TV!?
Mä tuuun! :D
Huomasin muutes yhden pikkujutun tos demos...
Otin kuvan (kivaa eikö?) Eli siis ku joskus tuli noita M5 gameplay videoita, nii muistaakseni yks uudistus grafiikois tms. oli se että auton sisälle näkee ajaessakin. Mutta eipäs näykkään demossa, näkyileeköhän sisustat kokoversios?
(miks vitus laitoin lontooks noi tekstit ku suomeaki osaatte... ^kai^) !http://farm7.static.flickr.com/6155/6211442971_16d882cae6_z.jpg!
Mutrutan koko 4h ajan siellä m00n TV:llä.
Vastauksena käyttäjälle Mace
Macela94 wrote: Huomasin muutes yhden pikkujutun tos demos...
Otin kuvan (kivaa eikö?) Eli siis ku joskus tuli noita M5 gameplay videoita, nii muistaakseni yks uudistus grafiikois tms. oli se että auton sisälle näkee ajaessakin. Mutta eipäs näykkään demossa, näkyileeköhän sisustat kokoversios?
(miks vitus laitoin lontooks noi tekstit ku suomeaki osaatte... ^kai^) !http://farm7.static.flickr.com/6155/6211442971_16d882cae6_z.jpg!
Nopeella vilkasulla sanosin notta on tummennetut ikkunat tässä on demon Bemarissa? :)
Saakos tuota demoa ladattua lainkaan jos ei oo gold-tiliä?
Prkl kun ei oo ollu aikaa pelaamiseen.. tai rahaa... Pienimmätkin rahat menee nyt säästöön, mutta noh, keväällä viimeistään hommaan liveä ja FM4:n. Saatte sit katella sitä mun kolarointia ja sähläystä radoilla :d
Vastauksena käyttäjälle sjamy
sjamy wrote: Saakos tuota demoa ladattua lainkaan jos ei oo gold-tiliä?
Prkl kun ei oo ollu aikaa pelaamiseen.. tai rahaa... Pienimmätkin rahat menee nyt säästöön, mutta noh, keväällä viimeistään hommaan liveä ja FM4:n. Saatte sit katella sitä mun kolarointia ja sähläystä radoilla :d
Perjantaina saa Goldittomat..
Enköhän mä kestä, muutenkaan oo ollu maailman menossa mukana viimeaikoina...
Vielä sitä, mites pääsikö tuossa demossa ajamaan nelikolla? Meinaa vieläkö puskee samaan malliin ku kolmosessa?
?
Eiko siinä ole joku Subarü
Onha siinä se uusin Impreza sedan, mutta mitä pikasesti testasin nii tuntu että etupyörissäkin on pitoa mutkis, ja ei puske nii rajusti.
Tarkka nimitys forza 4 demossa olevalle subarulle on: Subaru STi Racing
Jos autossa olisi edessä puskurissa lisäsumut nii se olisi: Subaru STi Racing S
Nääh... Mulla meni vähän uutuuden into fiilis vituiksi, kun kokeilin eilen miten on muuttunut ajaminen Normal asetuksella... En suosittele kokeilemaan jos haluat pitää pelin "uutena" :D
Eilen vetelin taas yli 1h putkeen Bemarilla luisua. On se vaan vittu mahtavaa Simulation ohjauksella ajaa väärään suuntaan vastaan tulijoita kohti rataa luisussa. Sieltäkin jo löytynyt kivat mutkat mitä harjoitella :) Olisikohan ne 2-3 mutkat jos ajaisi oikeaan suuntaan...
Hyvä on tämä sittenkin :)
ps. Mudi tulee vihaamaan ikuisesti niitä jotka eivät aja Simulation asetuksilla :)
Jos avut käytössä niin HYI. Aivan mahtava ajaa, ainakin expert tasolla, kun en ole muuta kokeillut.
Aina vaan kaikki avut pois. Siitä se nautinto alkaa.
Kirjaudu sisään vastataksesi.