FRC car club garage

vaiski75
/

Bani tai joku muu asiasta oikeasti tietävä, voisi tästä asiasta tehdä ihan oman Topicin..

Tiedon jakaminen hyödyttäisi kaikkia ja saisi ehkä tehtyä tästä pelistä mielenkiintoisemman kaikille..

Joo joo, otan oluen tässä vaiheessa..

PetuK
/

Noni, pois sitten täältä joutavia puhumasta. Takaisin Schimmyn profiiliin huutelemaan. Hopi, hopi!

Exami
/

Harmivaa ettei ihan oikean auton säätöjen tiedolla tässä pelissä tee oikeastaan yhtään mitään.. saatika samat säätö "taktiikat" ... jotenki liian vähän pitoa aina.. koitin saama samoja säätöjä esim E39 M5 mitä omassa E39:sissä on.. voi luoja todella kaukana todellsuudesta, jo noin niikun esim perus käyttäytymisen osalta(aliohjaava / yliohjaava luonne) rata-ajossa..

Sunsh1ne FI
/

Vastauksena käyttäjälle Exami

Exami wrote:

Jos tässä on mitään loogista niin matalammalla paineella rengas lämpeis nopeammin? :D

Ai lämpeis? En mä tajuu, täytyy testaa. Prätkistä tiedän että radalla pidetään sitä matalampia paineita mitä kovempaa ajetaan (vs. katuajo) koska lämmöt nousee kovemman rasituksen myötä ja rengas pitäisi saada pysymään siinä optimilämpötilassa.

TehBigBunny
/

Pikkuautoista mie pudotan heti paineita 4 napsua.

Ulkoilutin jotain vakio Astonia/Jaggea ja siitä sai ottaa huoletta kuusi napsua alas ja silti ne paineet oli viimesellä kierroksella turhan korkealla.

DarkWarjo
/ /

Vastauksena käyttäjälle Exami

Exami wrote: Harmivaa ettei ihan oikean auton säätöjen tiedolla tässä pelissä tee oikeastaan yhtään mitään.. saatika samat säätö "taktiikat" ... jotenki liian vähän pitoa aina.. koitin saama samoja säätöjä esim E39 M5 mitä omassa E39:sissä on.. voi luoja todella kaukana todellsuudesta, jo noin niikun esim perus käyttäytymisen osalta(aliohjaava / yliohjaava luonne) rata-ajossa..

Kyl pelis silti sama peruslogiikka on.

/tosin onhan täs vaihteeksi kaikki vakioautot ilman apuja aika pirun liukkaita verrattuna irl...

Storkki
/

Kävin laittamassa talliin Nissan Silvian johon yritin ainakin laittaa jonkinlaista drifting setuppia. Käykää kokeilemassa ja kertokaa mielipiteenne ja mahdollisesti myös, että mitä sille voisi tehdä vielä.

Tosissaan ensimmäinen drifteri johon yritin tehdä itse setuppia.

Mudinski
/ /

Vastauksena käyttäjälle Storkki

Storkki wrote: Kävin laittamassa talliin Nissan Silvian johon yritin ainakin laittaa jonkinlaista drifting setuppia. Käykää kokeilemassa ja kertokaa mielipiteenne ja mahdollisesti myös, että mitä sille voisi tehdä vielä.

Tosissaan ensimmäinen drifteri johon yritin tehdä itse setuppia.

Käydääs testaamassa. Jollen palaa 15min sisään niin auto on hyvä :)

Edit: No niin... 5min ajoa sillä riitti.

Ensimäiset asiat jotka huomioin.

• Race-renkaat.
  • 2.5bar paineita KYLMÄNÄ takana.

Meillä FRC:n riftaajilla on sellainen "kirjoittamaton" sääntö liityen renkaisiin. Race-renkaat kielletty. Itse en ole tehnyt säätöjä Race-renkailla ilman pyytöä...

Positiiviset asiat. Lukko toimi hienosti nopealla testauksella, Teeppäs mulle Sport-rengas versio tästä :) Ja hei ! Laske rengaspainetta ! :D

Storkki
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote:

Käydääs testaamassa. Jollen palaa 15min sisään niin auto on hyvä :)

Edit: No niin... 5min ajoa sillä riitti.

Ensimäiset asiat jotka huomioin.

• Race-renkaat.
  • 2.5bar paineita KYLMÄNÄ takana.

Meillä FRC:n riftaajilla on sellainen "kirjoittamaton" sääntö liityen renkaisiin. Race-renkaat kielletty. Itse en ole tehnyt säätöjä Race-renkailla ilman pyytöä...

Positiiviset asiat. Lukko toimi hienosti nopealla testauksella, Teeppäs mulle Sport-rengas versio tästä :) Ja hei ! Laske rengaspainetta ! :D

Meen muokkaamaa sitä heti. :)

Storkki
/

Nyt on vaihettu sport renkaat ja laskin rengaspaineita. Kylläpä tuntui omaankin käteen paljon paremmalta! Siitä vain kokeilemaan. :)

jasamy
/

Bugittaako muilla toi autotalli suopein et puolet autoista ei näy

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle jasamy

jasamy wrote: Bugittaako muilla toi autotalli suopein et puolet autoista ei näy

Ainakin mulla... näkyy vain suurennuslasi... Autoista ehkä 5-8kpl ei näy...

Pure Black40
/

Laitoin 50 laps Alfan replican autotalliin... Ei ole maailman nopein ym, otan sen huomenissa pois... Elikkä jos joku haluaa viime tingassa osallistua, niin auto löytyy klubin tallista.

Storkki
/

Storkki wrote: Nyt on vaihettu sport renkaat ja laskin rengaspaineita. Kylläpä tuntui omaankin käteen paljon paremmalta! Siitä vain kokeilemaan. :)

Onkos kukaan käynyt testaamassa tätä?

FIN xxDRIFTERxx
/

Mudinski wrote:

Ainakin mulla... näkyy vain suurennuslasi... Autoista ehkä 5-8kpl ei näy...

Mulla näkyy vaan musta ruutu ja joissakin suurennuslasi =(

Mudinski
/

Storkki wrote:

Onkos kukaan käynyt testaamassa tätä?

Käydääs testaamassa... Kohta palaute :)

Storkki
/

Mudinski wrote:

Käydääs testaamassa... Kohta palaute :)

"Kohta palaute". Nelkyt min menny. Taitaa olla hyvä. :D

Mudinski
/

Storkki wrote:

"Kohta palaute". Nelkyt min menny. Taitaa olla hyvä. :D

Etsin sitä 5min sieltä ja en löytänyt :D Sokea olen, sille ei voi mitään... :)

Kohta haku päälle taas.

Mace
/

Taidampa laittaa tänää auton sinne ihan achiiventin takia, otan sen sitte poies, mullakun ei mitään kummosia autoja ole.

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Ei ole Kunnollisia FRC™:läisiä nämä !

No ei niin. Ihan hulttio vekaroita molemmat. Letkulle olisi taas käyttöä.

Kirjaudu sisään vastataksesi.