2:08.7xx pääsin tossa Nyrrellä, nyt hiomaan tuota korvettehommaa :) Muutama kiekka ja 1:31.327 Inriaanapolisilla.
Rivals
K ED Mistä sen ajan näkee
Lähelle meni, itellä on 1:32.048, eli ei tarvii parantaa, onkos nyrren aika parantunu?
Nytpä oottelemma sitä hondaa, loppu se kisa n. 2,5 tuntia sitte. Storkki taisi olla viimene meistä joka sai sen jos ny muistan oikein.
Ainii se loppu. Unohin käyä kattoo riittääkö aika. Se auto kyl oliki nii paska ettei sil enempää ois viittiny ajaakkaa. :P
Nyt kyrpii, kun jakavat tuota Lambo uunimaissia joka hemmetin kilpailusta. Mulla on niitä jo kolme tallissa. Pitänee mennä Pablon aika kuitenkin päihittämään, kun takasin pääsen boxille...
Ei tuola Lambo niinkään kiinnosta, mutta se NSX R GT... :)
Mun on pakko kysyy tätä, Kingis miks ajat autocrosseissa vaa suoraa läpi täyzii ja vedät toblea, eikö ois sama olla ajamatta sitten :D
!http://www.asianbite.com/photos/jackie-chan/jackie-chan-images_14807.jpg!
Käyhän se niinkin
Juuri niinkuin räyhä sanoi, en mä jaksanu ajaa kunnolla, kuha sai möntin
Mä mutrutin Potan ohi Truenolla, vaikka ei ollut edes puhdas ajo..
Mä en koske enään ikuna pensseliin tai grippiautoihin, tästä lähtien mennään vain linkussa!
^Viltun Jänes^
^ !http://images.wikia.com/wikiality/images/1/1d/Satan.jpg!
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: Mä mutrutin Potan ohi Truenolla, vaikka ei ollut edes puhdas ajo..
Mä en koske enään ikuna pensseliin tai grippiautoihin, tästä lähtien mennään vain linkussa!
Missä mutruttelit Potan ohi? Miä mutrutin just Fujimilla siun ja monen muun ohitte.
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: Mä mutrutin Potan ohi Truenolla, vaikka ei ollut edes puhdas ajo..
Pitääpi käydä parantamassa.. Sillon julkasupäivinä tuon pistemäärän muistaakseni sain.
Huomasin tuon Nikden ohituksen kyllä, huomenna pitää yrittää ottaa Hondamiähen päänahka..
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: ^Viltun Jänes^
Kalabata! eikun, Kawabata!
Potta lyöty Maplessa.. Tshi..
Ei ihan puhdas ajo ollut sekään, joten pakko parantaa iltaa myöten..
Täähän on melkein yhtä hauskaa kun Teron jahtaaminen pitovehkeissä.. Melkein..
^kaivaa micraa tallista^
Vaiski päihitetty Fujimilla :)
PI 277 :D
Laittaa termokseen kahvia, pari sämpylää mukaan ja muutan Fujimille..
Kirjaudu sisään vastataksesi.