Voin sanoo maagiset uudet luvut. Tämä ajettu vakiolla truenolla.
65,786 // 70,844
Voin sanoo maagiset uudet luvut. Tämä ajettu vakiolla truenolla.
65,786 // 70,844
Yhtään ei siellä parannella, tana! Menee maku koko hommasta, kun vaivalla pyrin listassa eteenpäin ja sitten ne tulee taas uudestaan ohitse.. Kuullostipas Formuloiden Gerssiltä.. Tshi..
Supra on baska maa, sanon minä.. Tuo vakio Supra saa kyllä karvat pystyyn, melkein hain jo Jalluputelin kun meinasi loppua kärsivällisyys..
The Regatta rivalsista saa Ferrari 599xx erikoismaaleilla jos voittaa ID TimberWolfin ajan. Löytyy tämä miekkonen minu favoritesista jos kiinnostaa. Tämä siis se kiihdytysrivalssi. Tällä hetkellä kärkinelikko tuosta frc leederiboardsilta on saamassa fellalia. Timberin aika nythen 00:16.583, parantelee varmaa viel. Kisa kestää 20.3 asti. -Kivasti.-
Ihan tiedoksi vuan tämmöinen jos ette tienneet. ^EMM^
Mazda Drift Challenge, sija 735 ja itse säädetyllä autolla.. Pari mutkaakin meni vielä ketuilleen..
Tästä ei ole enään paluuta..
// Sijoitus tällä hetkellä 235 ja vieläkään ei onnistunut kaikki mutkat.. Wuhuu!
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: Mazda Drift Challenge, sija 735 ja itse säädetyllä autolla.. Pari mutkaakin meni vielä ketuilleen..
Tästä ei ole enään paluuta..
// Sijoitus tällä hetkellä 235 ja vieläkään ei onnistunut kaikki mutkat.. Wuhuu!
Taidan kohta käydä lyömässä sfäde miehen tuloksen.
Pistäppä Sfäde auto käyntiin ja mee yrittämään Mazdalla ajettavaa drift rivalia.
17,882 on mun pointsit :)
Hyvä hyvä..
Mä sain jo test sessionissa yli 18 tonttua ja säädötkin on paremmat, joten enköhän mä illalla taas tee "sitä"..
The event Rivals,Among Giants
Time to beat 57.351
Bounty juttu
Vittu mitä sontaa nää trackday skabat!!!
Botit "kerätään" yhteen kasaan ja hyvällä lykyllä saa ajaa kaks puhdasta kierrosta :) kyllä on jännä ku eivät saa korjattua.
joo vittu aivan turhaa paskaa.
Täytyy ottaa rewind käyttöö, muute menee järki
Voi vilttu 4 sadasosalla oisin jo vieny ton monkeyn mut päätti antaa tää schaisse toblea jostain kivasti. Homma ois jo paketissa eikä tarvis tätä enää ressata mut ei perklle.
E/ Uskomattoman ärsyttäviä ja tyhmiä nuo botit ku jarruttelevat iha yhtäkkiä ja pumppaillen.
Vastauksena käyttäjälle Exami
Exami wrote: The event Rivals,Among Giants
Time to beat 57.351
Lyöty jo.(legit)
Vittu mitä paskaa tuo rivalssi. Pelkkiä isoja autoja laitettu tien tukkeeks. :D
JJEEEEEEES onnistuuu!! 0:56.251 napsahti. Puol tuntii ja 30 kierrosta pommitin. Ikinä enää koske tuohon hyi vithu.
Botit kiilaa ihan saatanan tylysti
0:56.113
Pöh veit minutki, pitääkö se taas lähtiä tuonne laderaan huuteleen.
Turhia nämä rivaalit kun akhievementti on jo alla.
:DDDDDDDDDDD
Kirjaudu sisään vastataksesi.