- 0
Forum - General Discussion
Rivals
Ajoin toho VIP skabaa kevyet pohjat, käykääs koittaa ;)
- 0
Nikde wrote: Ajoin toho VIP skabaa kevyet pohjat, käykääs koittaa ;)Loistavaa Nikde! Muutkin sinne nyt vain rohkeasti, että saadaan pientä kisailua sinnekkin aikaiseksi..
- 0
Nikde wrote: Ajoin toho VIP skabaa kevyet pohjat, käykääs koittaa ;)En, koska VIP.
- 0
Jos muut eivät ole vielä huomanneet, niin Hulli on käynyt mutruttamassa myös..
Hyvä hyvä!
FRC Clubilla on aikas hyvät statsit, juuri ekaa kertaa katselin..
- 0
Nikde wrote: Ajoin toho VIP skabaa kevyet pohjat, käykääs koittaa ;)Sutii ja luistaa, ei pysty.
- 1
Pitihän kokeilla, ei riitä paukut, vielä..lähelle kuitenkin
- 0
TK ajannu Micralla, ei saakeli!
- 0
Ei vaan pärjää teille.
- 0
Coming to America; 2:10.001
Eikä jääny yhtään kaivelee tuo tulos...
Cone Killer at Mugello, sieltä helppo Unicorni tarjolla: "Time to beat":http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/5328263.aspx
Tohon riittää tyylii et kurvaa vaa pätkän läpi ilman kaatoja...
- 0
Hihii tulispa tuosta tuo skylle. Helbbo unicorni olis kyl, itellä hyvin hallus nää autocrossit. Mutta kivasti olen täällä mökillä ilman nettiä ja tänki sivun lataus kesti onnettomalla kentällä varmaa pari min. Onneks sentää aikaa tonne tiistaihi asti.
- 0
Nikde wrote: Coming to America; 2:10.001 Eikä jääny yhtään kaivelee tuo tulos...Hyvä rivalssi tämä! .023 Nikdeä perässä tällä hetkellä.
- 1
02:09.930!
- 0
Hulluja olette tuon merssun kanssa. 02:10.3xx sain ja tosta olis vielä parannettavaa pari kymppää. Ei enää jaksa. 10 kierrosta on maximum. Cone killerissä pitäs olla ihan ok pohjat..
- 0
RaabForRehab wrote: Hulluja olette tuon merssun kanssa. 02:10.3xx sain ja tosta olis vielä parannettavaa pari kymppää. Ei enää jaksa. 10 kierrosta on maximum. Cone killerissä pitäs olla ihan ok pohjat..Eii ole.. Mulla on sinne jo mahtiauto ja kivasti sitten ohitan Raabin.. Vähän pitää kyllä selvitä ensin.. Kivasti on Sfäde kahdessa kisassa ykkösenä.. Niistäkin pystyy kyllä parantamaan, mutta odotellaan Käkkäri-Teron vastaiskua ensin.. E. Mitä ihmettä, Hulli on mutruttanut tosi hyvin tuolla Positaanossa..?!
- 0
Olokeepa valmiina kunhan minä laukasen Zombien uudestaan selvinpäin. Tänään ei pysty.
- 0
Hulluja ootte kyllä kun katsoo aikoja.
- 0
Nikde wrote: TK ajannu Micralla, ei saakeli!Heh, meinasinkin jo eilen tulla huutelemaan, että tosimiäs vetää ton rivalssin Micralla. Eihän sillä ainakaan näillä käsillä ja viritystaidoilla pärjää, mutta hauskaa oli!
- 0
Koitan muka tuolla posiotaniassa drifata, eihän tästä tule yhtään mitään!
- 0
bizarretrip wrote: Koitan muka tuolla posiotaniassa drifata, eihän tästä tule yhtään mitään!Mä koitan tehdä illalla jotkut tunet tavalliseen RX-7 matukkaan ja laitan sen sitten vaikka Clubiin jakoon.. Ensi alkuun ei kannata yrittää liikaa, pientä kulmaa ja varovasti kaasua annat kivasti ja loppu meneekin sitten itsestään.. Kai mä voisin jonkun ohjeen / viteonkin tehdä sitten avuksi..
- 1
vaiski75 wrote: Ensi alkuun ei kannata yrittää liikaa, pientä kulmaa ja varovasti kaasua annat kivasti.Sie neuvot ihan mitä sattuu. ^:D^ Sfäiski tarkoitti tuolla lausunnollaan tietysti sitä, että käkkäriä ja kaasua niin permeleesti ja niin älyttömiä linttoja ettei mitään rajaa. Pisteet tuleekin sitten itsestään.