- 0
Forum - General Discussion
Rivals
Eikös tuossa america jutussa ollu M3 GTR tarjolla? vai ymmärsinkö aivan väärin?
EDIT: tosiaan 100 randomia voittaa GTR:n tuosta.. pahoittelut
- 0
Exami wrote: Eikös tuossa america jutussa ollu M3 GTR tarjolla? vai ymmärsinkö aivan väärin? EDIT: tosiaan 100 randomia voittaa GTR:n tuosta.. pahoittelutKerran viikkoon. Ei ole vielä ikinä sattunut minulle tuota Bemaria.
- 0
Tuohon tolppa apina kisaan sain 3:20.584 ja siitä oli 1 virheellinen portti.. anyway unicorni napsuu :)
- 0
Mie kävin tuossa vähän kanssa positaanoa mutruttamassa, muttemmää viäläkään oikeen lämpeä tuolle radalle ^(enkä Sfäden mutrutuksille)^.
^Ps. mukulakivet on ihan perberistä.^
- 2
Ihana rata on Positaano!
- 0
vaiski75 wrote: Ihana rata on Positaano!!http://farm8.staticflickr.com/7280/6886897198_a23d1c959d_m.jpg!
- 0
Ei vissii montoya palkintoautoo oo viä jaettu? ainakkaa mulle o tullut viel.
- 1
Hullin päänahka Posetiivissä 32:n pisteen turvin... #555. Sfäden wanhalla maksalla ajelin.
- 0
Mulla män maku nuihin rivaleihin nyt.
- 0
hain sfäden uuden mazdan. 1 kierros ja hulli voitettu
//savulohet ja nikkelit jäi samaala taakse
//driver ohitettu ja sfädeä jahtaan
- 0
Pytzi wrote: hain sfäden uuden mazdan. 1 kierros ja hulli voitettu //savulohet ja nikkelit jäi samaala taakseAi vitsi että sie oot taitava.
- 0
hulluseon wrote: Ai vitsi että sie oot -taitava- LIHAVA.ai fix! (luin muuten mielessäni ton oikeesti noin..vahinkossa!) :D
- 0
Pytzi wrote: hain sfäden uuden mazdan. 1 kierros ja hulli voitettu //savulohet ja nikkelit jäi samaala taakse //driver ohitettu ja sfädeä jahtaanTäältä tullaa!
- 0
Käykää kattoo Catalunya School, siellä kivasti hyppäätte koulun penkille kasipätkä Vollen kyytiin. tsihihihihiiii.....
- 1
Jes. Positanossa yli 30K kerhoon.
- 0
Kivat pohjat tuli Cone Killer Mugellossa.
- 0
Mulla meni hermo niihin tolppiin.
- 0
Piesken teijät kaikki positanolla kuhan saan netti yhteyden pelaamaan taas. Uhoaa täällä kivasti ja katsoo formula D top 32 streamia.
- 0
MehuSukka wrote: Kivat pohjat tuli Cone Killer Mugellossa.Miehekkäästi Civicillä :D
- 0
RaabForRehab wrote: Miehekkäästi Civicillä :DMieluummin semmosella ketterällä ku jollain Lambon möhkäleellä :D