- 0
Forum - Events
ToukoCup 2k14
Älä ny kingis koita väittää että GMC Typhoonia oot miettiny. Se on se mun juttu
- 0
Emmää nyt nii sellasta autoa ota... Tää tulilintu on vähä siinä välimaastossa. Ainakaan kukaan ei tuu ohittaan kun tää on niin leviä. Ja jos ohittaa niin tää kyllä syö sen ohittajan.
- 2
El Camino johon ainoastaan lisää polleja :)
- 0
Njääh. Caccaa caicci :D
Kyl toi länsinaapurin ylpeys taitaa nyt jäädä valitsematta.
Mikään auto ei ole mulla osoittautunut selvästi nopeimmaksi, ei edes mikkää glitchi-Lancia. Ei ollut edes nopein mun näppeihin se. Olisitte vaan olleet hiljaa noista glitchi-jutuista :)
- 0
Itte vetelin kolmella autolla miltei identtisiä aikoja molemmilla radoilla, joten otin sen mikä niistä istu parhaiten käteen,
Ja petu, Siin Lanciassa on toinen juttu mikä tekee siitä mielenkiintosen. Että sen saa nopeeks se pitää tunkata niin korkeelle kun vaan menee, ja vetää muuten melko pehmeellä alustalla.
Hauska auto joka on monen mielestä paras ajettava auto koko pelissä, Mikä selittää sen suht korkeen tason LB:illä Vakio rengastuksella menee yllättävän pitkälle, kun kyse ei niinkään ole pidosta, vaan ajettavuudesta.
- 0
Datsuni on mun ratsuni. Taas.
- 0
Mä tuun sitte Saabilla jos ei Petulle kelpaa :D
- 0
Truenokin kulkee ihan kivasti...
- 0
MehuSukka wrote: Datsuni on mun ratsuni. Taas.510 vai 2000GT-R? Ehkä tuo 510 on inan nopeempi kuin muut --> lähteekö sillä moni? Harkitsen sitä, jos en ole ainoa. Mutta jos muut eivät sitä valitse niin sitten en varmasti minäkään.
- 0
^Ihan se 510, ku on tuttu auto menneiltä sarjoilta ja tuli spontaanisti heti mieleen ku autosäännöt luin. Oikeestaan muita ole kokeillukkaan ku sitä ja jotain Rabbitia. Muutenki 2000GT-R ite nimittäisin skylleksi datsunin sijaan :)
- 0
Minä lähen 2000-GTR Ainaskiin
- 0
Oma valinta jäi 510, King Cobra, 131 Abarth kolmikkoon, Vetivät kaikki suht identtisiä aikoja molemmille radoille. Lopputulos oli King Cobra koska oli vakain auto menemään.
- 0
Pisteet ekalla sivulla. Neljäs postaus.
- 0
Ajatuksena olisi järkätä myös KesäCup2k14 samaan tyyliin kuin tämä ToukoCuppi.
Kysymys kuuluu milloin?
a)
8. ja 15. kesäkuuta
vai
b)
15. ja 22. (jussivkl) kesäkuuta
_Tuota A vaihtoehtoa itse ajattelin, mutta sana on vapaa._
- 0
Mukana ku pukama jos semmone tulee. Aikatauluja ittellä ei oikein ole joten kumpikin kelpaa ainkin näillä näkymin.
- 0
Mukana. A vois olla parempi, vaikkei mitään juhannussuunnitelmia vielä olekkaan.
16 kiekan pikatesti iberianilla?? ja paras aika 0:34.848.
- 0
Mukana kesäcupissa, silloin kerkiää jo boxin ääreen aina.
Mieluummin vaihtoehto A), juhannusviikonloppu voi mennä ihan mihinä sattuu.
Onko kesäcuppiin suunniteltu autoluokkia?
V8, oisko mitää?
- 0
TuhmaTommi wrote: Mukana. A vois olla parempi, vaikkei mitään juhannussuunnitelmia vielä olekkaan. 16 kiekan pikatesti iberianilla?? ja paras aika 0:34.848.16 + 16 kierrosta ja... .9xx
- 0
PetuK wrote: 16 + 16 kierrosta ja... .9xxJa pisteen edessä ilmeisesti 33, prkl pitää harjoitella lisää :D.
- 0
TuhmaTommi wrote: Ja pisteen edessä ilmeisesti 33, prkl pitää harjoitella lisää :D.Eipä ole. Toi oli yksi harvoja puhtaita kierroksia. Aika paljon lipsui toblelle... :P