Vastauksena käyttäjälle
Rusty McSteele
Rusty McSteele wrote:
Siellä oli yks auto jossa luki Juggeri isoilla kirjaimilla : P
Ohan siellä tosiaan -93 Mustang ja -91 Cyclone ja molemmat sopii tyyliin... mut sit pitää olla se toinen rata semmonen että noilla ois oikeesti mahikset pärjätäkki.
Vastauksena käyttäjälle
Nikde
Nikde wrote:
Mukana ekassa setissä, tokaan ei pääse because Gatebil. :)
So someone else can actually win something? ;)
Vastauksena käyttäjälle
Rusty McSteele
Rusty McSteele wrote:
Petu on kuitenkin semmonen epäonnen soturi et onnistuis häviämään vaikka kukaan muu ei tulis ajelemaan : P
Heeh. No enpä mä itteeni viitannutkaan. Mutta ehkä tuossa jotain perää on. Tosin uskon vaffasti, että "epäonni" on mun kohdalla kyllä suht vaffasti itseaiheutettua. Ainakin välillä...
Vastauksena käyttäjälle
HLR Juggernaut
HLR Juggernaut wrote:
E30 on suht hyvä auto, Ei ylivoimanen, mutta ehdottomasti kovin vahva haastaja... Ittekkin kovasti mietin sitä nyt kun vaihtoehdot kävi kovin vähäsiks...
Pakkoha noita oli rataja. Ei olis ollut mitään järkeä valita kuin 2 auton väliltä. Nyt kuitenkin about tasaväkisiä enemmän.
E tyccää lyccää perää sivuun. Hauskahko ajaa.
Kaipa noita vähän tarttee viä kokeilla enemmänkin.
Vastauksena käyttäjälle
joonas6
joonas6 wrote:
Tulkitsenko näitä sääntöjä oikein?
Normaali etuveto CRX on nuitten sääntöjen puitteessa laillinen??
Jos on niin minä olen sillä lähdössä
Jos se on yli PI290 ( ei muistu mieleen se tarkka luku). Ongelma noitten Hondien kanssa on se kun muuttaa ne takavetoisiks ja sit laittaa sport laatikko niin PI laskee laatikon pitkien "default" välityksien takia jotka tulevat sport laatikoiden mukana, tarvii vaan säätää välitykset pienimmäks ja sulla on hyvin nopea laite. Tämmönen kuva mulla ainakin on näistä.