- 0
Forum - Events
KesäCup 2k14
1.15.5xx
: )
Edit: 1.15.2xx :D
- 0
Darn... ei se hirveen kauas jääny... meinaan tos on viel hitusen parannettavaa, mut alkaa meno olee jo niin äärirajoilla et hirvittää.
Neliveto on in.
- 0
Blaah... Olis vissii joku auto pitäny viel kieltää :D
- 0
C-luokkalaisita yks vaikemmista autoista ajaa/säätää mut kun saa ne säädöt vähän sinne päin ja ajaa kieli keskellä suuta niin hyvää tulee. En oo kuitenkin uskaltanut kokeilla Tsukubaa, voi olla aika vaikea siellä.
- 0
Niin vähän oon ajellu ylipäätään ettenpä oikein tiedä noista mut yks conversiorassi nyt kyl tuli mieleen... täytyypä koittaa.
- 0
Rusty, Älä ny vaan sano et semmonen turbolla varustettu neliveto, täältä läntisestä mailmasta?
Siinä on aikeestaan 2 vaihtoehtoo jotka osuu, toisen pystyy konvertoimaan takavedoks, toista ei. Ja jos siihen mitä ei voi konvertoida oot päätyny ni ollaan samas autossa.
- 0
1:15.8, pikku hiljaa...
- 0
Kerpele. Pitääkö sitä sittekki vaihtaa autoa =S
- 0
En olis sanonut et se on vaikea ajaa jos siinä olis neliveto :P
- 0
Vähän veikkaan, että Rustyn valinta on juurikin se mikä ittel ns. viel selvittämättä...
-Mjooh. Eipä oo Rustyn aikoihin menny millään, mutta on tossa nyt kolme semmosta suht nopeeta ja hyvää ajettavaa. Eiköhän se joku niistä ole.-
Jeeh. Eiköhän tää juoni nyt auennut mullekin...
- 0
Mää oon jo aika varma, että kyseessä on Lancia Delta.
- 0
HLR Juggernaut wrote: Mää oon jo aika varma, että kyseessä on Lancia Delta.Lukitsetko vastauksesi vai haluatko kilauttaa kaverille? : P
- 0
Lukitsen, koska se on takavetona C luokassa kohtuu vikuri vasrinkin jos siihen on yhtään voimaa laittanu... mun näkökulmasta yks hankalimmista takavedoista näin alhasissa luokissa.
- 0
Saako tähän tunkee mukaan ihan ilimottautumatta ja sillee vaa niiku tupsahtaa ajopäivänä messiin? :D
- 1
Jos vaan tilaa jää niin antaa palaa franklin.
- 1
KingPlayer10 wrote: Jos vaan tilaa jää niin antaa palaa franklin.Joo juur näin.
- 1
Rooger, koitan keretä rakentaa auton ja katotaa ehinkö messiin sunnuntaina.
- 0
Pöhkötä se kyllä kuulostaa. Mut mulla menee kaikista kovimpaa GMC Syclone.
- 0
HLR Juggernaut wrote: Pöhkötä se kyllä kuulostaa. Mut mulla menee kaikista kovimpaa GMC Syclone.No mä en ainakaan saanu sitä menee mihinkää...
- 0
PetuK wrote: No mä en ainakaan saanu sitä menee mihinkää...Korkee 15, matala 16, Siin on kikkasa mut C luokkaan se on yllättävän kova auto. Caminossa on vaan sen verran töyssyjä, ja korkeuseroja et se on vähän hankala vietävä. ja todella hankala viritettävä.