Bunnyn äänestys...

IIPPONEN
/

Elikkä olisi kyseessä bunnyn äänestys SM-sarjan auto valinnaksi. vaihtoehdot:

1. Vain vakio kelpaa

2. Vakio, mutta ajan kyllä tuuunatulla autollakin

3. Mielummin viritetty veheje, mutta ajan vakiollakin

4. En pellaa jos en saa wiritettyä wehjettä

bunny on kolmosen kannalla... Itse olen kakkosen :) Elikkä kaikilla on nyt mahdollisuus vaikuttaa SM-auto(jen) valintaan

kurppak
/

Kolomonen, viritysosat: turvakaaret ja forza-siivet. Ei muita virityksiä. Autoiksi "pikkusportteja", jotka ovat taka- tai etuvetoisia.

cervelinho11
/
  1. Minulla meni maku vakio clioon jo ennen ensimmäistäkään kisaa. Itse tosin ehdotin clioa kisa-autoksi, mutta luulin siinä vaiheessa, että sitä saa virittää
cervelinho11
/

Ja boonuksena ehdottaisinkin autoksi bemu e46:sta vititettynä vaikka PI arvoille 750-850

IIPPONEN
/

Näyttäisi menevän (ainakin tällä hetkellä) viritettyjen autojen puolelle... jos otetaan viritetyt auton niin joku bemari m3 vm.99 olisi mukava, jos autoa saisi säätää vain siipien ja välitysten kohdalta ja viritys osina olisi toiseksi suurimmat vanteet, BMW:n säädettävä korisarja, kaikki parhaat osat sieltä missä on laatikko ja kevennykset, renkaisiin ei muuta kuin mahdollisimman leveet (ei lisää liikaa pitoa)... moottorin puolelle kisa putkisto, imupuoli ja kampiakseli (saa kierroksia koneesta enemmän = paremmat äänet :D) mitä muut on mieltä tollasesta?

TehBigBunny
/
  1. 0
  2. 6
  3. 7
  4. 3

Eli kyllä se viritetyn pualelle vetää.

Nyt sitten keskustelua autosta, PI:stä ja virittelyistä :)

EvoBobber
/

Pitäkää mielessä että viritys pitää olla helposti valvottavissa, eli Iipposen aikaisemmin ehdottama malli ei mun mielestä ole kovin toimiva...

TeroKortelainen
/

Niinpä, rajoitteeksi peliin rakennetuista PI- ja tehorajoista sopiviksi katsotut sekä esim. pakotus etumoottoriautoon tahi tiettyyn ikähaarukkaan, jos siis sallitaan useampia eri automalleja.

Makau
/

EvoBobber kirjoitti 22.05.2008 10:59: Pitäkää mielessä että viritys pitää olla helposti valvottavissa, eli Iipposen aikaisemmin ehdottama malli ei mun mielestä ole kovin toimiva...

Ei ole ei.. Kun siinä joutuu ajamaan bemarilla.

Miqqe
/

Moon niin pro, et mul ei o mitn välii mil mä ajan! Annan fiksujen ja nirsojen tehä valinnat. (ei herneitä :D)

IIPPONEN
/

Makau kirjoitti 22.05.2008 11:11:

EvoBobber kirjoitti 22.05.2008 10:59: Pitäkää mielessä että viritys pitää olla helposti valvottavissa, eli Iipposen aikaisemmin ehdottama malli ei mun mielestä ole kovin toimiva...

Ei ole ei.. Kun siinä joutuu ajamaan bemarilla.

TehBigBunny
/ /

Ensimmäisenä olisi varmaan hyvä sopia PI missä ajetaan sitten voidaan ruveta hakemaan sopivia kaaroja siihen.

Mä ehdotan edelleen että kun se lähtö-PI saadaan niin autot on siinä keveimmillä mahdollisilla vanteilla koska niitä sitten, menestyksen myötä, raskaampiin vanteisiin* vaihtamalla saadaan sellainen kaksikymmentä kiloa 'menestyspainoa' jolla voidaan aivan hitusen verran tasoittaa peliä.

Mun mielestä PI voisi olla 650 - 750

Ac3Way
/

Teron ehdottamat rajoitukset ovat ihan järkevät, eiköhän niillä mennä.

Ehdotan, ettei olisi vapaasti valittavia autoja sekä ei ajettaisi näillä "suosituilla" autoilla. Toisi paljon mielenkiintoa lisää, kun ei ole kaikille tuttu auto vaan löytyy jo vähän haastetta säätäjille sekä kuskeille.

Onko typerä ajatus, jos olisi valittavana vaikka etu-, taka- ja neliveto autoja? Onko liian suuret erot tai joku ylitse muiden. Vai lukitaanko autot esim. takavetoisiksi?

Kirjaudu sisään vastataksesi.