- 0
Forum - Events
Bunnyn äänestys...
Elikkä olisi kyseessä bunnyn äänestys SM-sarjan auto valinnaksi.
vaihtoehdot:
1) Vain vakio kelpaa
2) Vakio, mutta ajan kyllä tuuunatulla autollakin
3) Mielummin viritetty veheje, mutta ajan vakiollakin
4) En pellaa jos en saa wiritettyä wehjettä
bunny on kolmosen kannalla... Itse olen kakkosen :)
Elikkä kaikilla on nyt mahdollisuus vaikuttaa SM-auto(jen) valintaan
- 0
2) Vakio, mutta ajan kyllä tuuunatulla autollakin
- 0
Kolomonen, viritysosat: turvakaaret ja forza-siivet. Ei muita virityksiä. Autoiksi "pikkusportteja", jotka ovat taka- tai etuvetoisia.
- 0
Kenellekään mua tuntevalle ei tule yllätyksenä:
4)
- 0
Kolmosen (3) kannalla ollaan
- 0
Kolomonen
- 0
Täältä kans huudellaan kolmosta! (3)
- 0
4
- 0
2
- 0
2
- 0
Tällä(kin) kertaa kakkonen on ykkönen.
- 0
4. Minulla meni maku vakio clioon jo ennen ensimmäistäkään kisaa. Itse tosin ehdotin clioa kisa-autoksi, mutta luulin siinä vaiheessa, että sitä saa virittää
- 0
Ja boonuksena ehdottaisinkin autoksi bemu e46:sta vititettynä vaikka PI arvoille 750-850
- 0
Näyttäisi menevän (ainakin tällä hetkellä) viritettyjen autojen puolelle... jos otetaan viritetyt auton niin joku bemari m3 vm.99 olisi mukava, jos autoa saisi säätää vain siipien ja välitysten kohdalta ja viritys osina olisi toiseksi suurimmat vanteet, BMW:n säädettävä korisarja, kaikki parhaat osat sieltä missä on laatikko ja kevennykset, renkaisiin ei muuta kuin mahdollisimman leveet (ei lisää liikaa pitoa)... moottorin puolelle kisa putkisto, imupuoli ja kampiakseli (saa kierroksia koneesta enemmän = paremmat äänet :D)
mitä muut on mieltä tollasesta?
- 0
annan ääneni kolmoselle
- 0
3
- 0
3
- 0
1) 0
2) 6
3) 7
4) 3
Eli kyllä se viritetyn pualelle vetää.
Nyt sitten keskustelua autosta, PI:stä ja virittelyistä :)
- 0
Pitäkää mielessä että viritys pitää olla helposti valvottavissa, eli Iipposen aikaisemmin ehdottama malli ei mun mielestä ole kovin toimiva...
- 0
Niinpä, rajoitteeksi peliin rakennetuista PI- ja tehorajoista sopiviksi katsotut sekä esim. pakotus etumoottoriautoon tahi tiettyyn ikähaarukkaan, jos siis sallitaan useampia eri automalleja.