- 0
Forum - Events
Kansanauto-sarja ?
Kuin myös melkein mikä aika käy.
- 0
Säännöllisesti arkena en uskalla oikein muuta luvata, kuin keskiviikkona alkuehtoosta, eli 18.00-19.00. Mutta jos aika tulee olemaan sopiva meikäläiselle niin varmasti mukana!!
- 0
Mukana, toivottavasti on yhtä hauskaa kuin Honda Challenge.
- 0
Mukana.. Kaikki päivät ja kellonajat käy
- 0
Mukana, mutta aikataulun mukasesti en välttämättä kerkeä kaikkiin kisoihin..
- 0
Ajankohdan suhteen vielä niin että katsotaan mihin tuo Honda-kisa loksahtaa ei ole tarkoitus tehdä mitään kilpailevaa sarjaa :)
- 0
Olen tässäkin mukana aina kun vain ehdin!!!
- 0
Miqqe ja minä ollaan Team Borat!!
- 0
tahtoo tallikaverin joka ajaa r32 golffil...
- 0
Kupla tai Corrado !
- 0
Pakko saada Corrado..
- 0
Olisiko tämä nyt sitten tiistaisin 19?
Mä varaan neljä seuraavaa tiistaita kalenterista nyt alustavasti.
Laittakaa sitten kommenttia jos on halua muuhin päivään / aikaan.
- 0
TehBigBunny kirjoitti 22.09.2008 15:20: Olisiko tämä nyt sitten tiistaisin 19? Mä varaan neljä seuraavaa tiistaita kalenterista nyt alustavasti. Laittakaa sitten kommenttia jos on halua muuhin päivään / aikaan.keskiviikkosin?
- 0
IIPPONEN kirjoitti 22.09.2008 15:31:Keskiviikkoon ne pitikin laittaa :DTehBigBunny kirjoitti 22.09.2008 15:20: Olisiko tämä nyt sitten tiistaisin 19? Mä varaan neljä seuraavaa tiistaita kalenterista nyt alustavasti. Laittakaa sitten kommenttia jos on halua muuhin päivään / aikaan.keskiviikkosin?
- 0
Draghar kirjoitti 19.09.2008 13:40: Pakko saada Corrado..Ollaanko Team Soprano ? ":)":http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6/64/JuniorSoprano.jpg
- 0
Kyllä se vaan passaa :)
- 0
Keskiviikkoisin olis ollut tarkoitus olla nuo SM-Drifting kisat..
- 0
jupe kirjoitti 22.09.2008 19:17: Keskiviikkoisin olis ollut tarkoitus olla nuo SM-Drifting kisat..Ei se meitä haittaa, me ajetaan suoraan.
- 0
TehBigBunny kirjoitti 22.09.2008 20:09:Mutta kaikki eivät ole niin suppeita jänöjä että ajaisi vain suoraan! :/jupe kirjoitti 22.09.2008 19:17: Keskiviikkoisin olis ollut tarkoitus olla nuo SM-Drifting kisat..Ei se meitä haittaa, me ajetaan suoraan.