- 0
Forum - Events
Tappileipa vs. Hookkis Photocomp!
Nyt on rispektiä jaossa enemmän kuin koskaan ennen!
*Säännöt:*
Kuvat pitää olla muokkaamattomia, ei minkäänlaista photarointia.
Osallistujan gamertag pitää olla tappileipa, tai hookkis112.
Molemmat lähettävät kolme kuvaa, jotka noudattavasti tiukasti alla lueteltuja kriteerejä.
Kuvat lähetetään minulle Messengerissä, hostaan ne imageshackiin ja laitan linkit tähän viestiin.
Deadline on Ke 15.10.08 klo 18.00.
Tästä eteenpäin äänestys, jossa valitaan kaikista kolmesta luokasta paras kuva.
- 0
Mikko mee nukkuu tai mä meen sun puolest.
- 0
JDM? :D Mikä vaan mersu?
- 0
(Japanese Domestic Market) Eli mikä tahansa Japanin auto malli jota myydään Japanissa.
- 0
Kiitos. Tähän tappi ei lähde kyllä mukaan :( Pelkuri..
- 0
hookkis112 kirjoitti 12.10.2008 20:29: JDM? :D Mikä vaan mersu?Jep jep, just semmonen riisi kuin Jupe sanoikin ja kyllä, mikä tahansa Merzu.
- 0
repes ja pahasti xDDD
- 0
tappileipa kirjoitti 12.10.2008 21:40:Saatana mulla menee järki suhun!!djrunkkari kirjoitti 12.10.2008 21:36: repes ja pahasti xDDDno mille?
- 0
Ei jumalauta tappi ; DDDDDDDDDDDDDDDDDD
- 0
Jollet sä Tappi oikeen halua niitä riitoja ni älä sitten saatana kirjota tollasii kommentteja.
- 0
Sit tää homma pitäs vielä toimittaa sillai, et joku ulkopuolinen taho latais johonkin erilliselle servulle ne kuvat nimettöminä, jotta ei vois kuvan ottajan perusteella tehdä minkäänlaisia ennakko-oletuksia kuvista. Sit vaan epävirallisella äänestyksellä parhaat kuvat... =DD
- 0
laitetaan ihan tänne vaan. laittelen illalla kun ehdin..
- 0
Lisäsin infoa äänestämisestä.
- 0
Olisiko mitenkään mahdollista toteuttaa niin, että ei saa tietää kenen kumman kuva on kyseessä?
- 0
Nipsuhuuli kirjoitti 13.10.2008 09:59: Olisiko mitenkään mahdollista toteuttaa niin, että ei saa tietää kenen kumman kuva on kyseessä?Onhan sekin mahollista. Molemmat lähettäää jollekin kuvat, vaikkapa mesessä ja tämä kolmas henkilö postaa kuvvat tänne.
- 0
Asia hoidossa. Mulla on jätkät mesessä, he lähettävät kuvansa minulle ja minä hostaan ne imageshackiin. Itsehän en äänestä.
- 0
Tämähn on parempi vaihtoehto. On parempi ettei kukaan tiedä että kenen kuvia mitkäkin ovat.