- 0
Forum - Events
Track Attack FM3 - Round 5/5
yhdyn huutoon:
RYÖKÄLE Lutis etkö sä nyt muka tiennyt et ei noin kovaa saa ajaa ;-)
- 0
Juu pahasti menee alle indeksiajan ... EI TULE KAKKUA !
- 0
Joo pelästyin itekki aikaa. En ollu varma uskallanko postata.
- 0
Time: 1:03.659 (Lutis yllytti olen pahoillani)
- 1
Jatkossa mä unohda ilmoitaa radan ja auton. Kivasti itse ajan ja ilmoitan sitten tiistaisin tulokset.
- 0
Voi ei, nyt kyllä rikottiin kaikki indeksiajat ja säännöt.
- 0
Ihmettelin että mitä vittua muut puoli minuuttia nopeampia, ja sitten otin silmän käteen ja, ooh, Mugello **Short**:)
1:04.584
- 0
1:03.638
- 0
kaijanen wrote: 1:03.638jasamy ja Lutis,ajohaalaria niskaan ja takas radalle. :) Montako kierrosta teillä on muuten yleensä tapana ajaa näissä karkeloissa? Edellistä rataa huorasin itsekin ihan kivasti,tässä jäi kierrokset vähemmälle. Kowaa wedätte poijaat! **RYÖKÄLEET!!!**
- 0
itse ajan yleensä siihen asti kun ei enää meinaa parantua n20 kierrosta max ja saattaa olla että seuraavana päivänä ajan toiset mokomat fiiliksen mukaan.
Tälle radalle ja autolle ei ole enää mitään hinkua lähtä kokeilee, muttatäytyy kyllä myöntää että vähäsen himoittaisi kun Kaijanen paransi vaan noin vähän RYÖKÄLE ois ny parantanut kunnolla niin ei himottais yhttän :-(
- 0
Kova aika oli pohjilla! Ei meinannu millän alittua:D
20 kiekan jälkeen oli 1:03.7 taululla ja sai sen jälkeen ajaa vieläkin enemmän että lähti kymmennys pois.
Kyllä tällä hetkellä yököttää Lotus ja Mugello:)
- 0
Tätä Mugelloo on tähän mennessä tullu väänneettyy yli 60 kierrosta eli yli tunti. Ei toi tunti vielä kovin pahalta tunnu, etenkään tällä koukuttavalla Lotus-Mugello yhdistelmällä. Porche pätkää tuli ajettuu 2 kertaa 50 kierroksen setti.
- 0
Laitetaanko jotain 'kierrosrajoitinta' seuraavaan settiin ?
:D
- 0
Laitetaan korjausta:
1:05.070
- 0
serpo vasen 30 wrote: Laitetaan korjausta: 1:05.07001:05:072 Capo26RS. Löylytit mua näkyy huolella! Täytyy vissiin käynnistää pelikonsoli....
- 0
Vastaisku serpovasurille: 1:05:008!
- 0
Capo26RS wrote: Vastaisku serpovasurille: 1:05:008!Kuittia vähän odottelinkin! Katotaas huomenna...
- 0
Tämä kisa ei ole tarkoitettu tällaisille hermoille PRKL STNA TTU
1:05.403
Jos muistan niin voin vielä koittaa.... ehkä
- 0
01:04.009 Bunny, ajoin sitten se oikein kahdesti.
10 kiekkaa, ome ennätys tässä sarjassa :]
- 0
01:04.930
noniin..Capo on taas perässä!