- 0
Forum - Events
Track Attack FM3 II - Kisa 2/10
tottakai ratti kannattaa hankkia. Pääsee kyllä kovaa kun vain treenailee. Hintaa saa kyllä enintään ms:n ratille olla se 100€
- 0
Ok, mutta jos on tulossa toi penkki ja ratti niin kyllä penkki tulee ensin.
- 0
Nii, osta koko paketti :D Olikos se nyt 350€??
- 0
OFF TOPIC VITUN APINAT!!! :D
- 0
RaabForRehab wrote: OLEN HOMO VITUN APINAT!!! :DJoo joo. LÄPPÄ!
- 0
El PiNk DeViL wrote: Mutta siis kannattaisko tuo ratti ostaa? Ja mikä on sellanen hintakatto jota enempää ei kannata maksaa?luulisin, että uusi kannattais hakea ettei saa löysää;) en tosin tiedä miten noi vehkeet kestää... ite haaveilen vieläkin fanateckistä, mut ei sekäään ilmeisesti virheetön ole, vai onko?
- 0
Kyllä se aika nami on :)
- 0
**02:00.91**
Olin ihan unohtaa.
- 0
TehBigBunny wrote: Kyllä se aika nami on :)no, sit on pakko laittaa lottokuponki "taas" vetämään... eli kaikki toimii loistavasti, sen oon kuullut, että säätömahdollisuuksia löytyy kivasti pedaaleillekkin... saitko tehtyä hyvät setupit?
- 0
ois se vaan ziistimpää nukahtaa pää rattiin nojaten, ku toi ohjan kädessä;)
- 0
TehBigBunny wrote: Kyllä se aika nami on :)Onkos tuon fanatecin rattin kiinnityksestä playseatin penkiin tietoa?, tuohon ms:n rattiin on hyvät adapterit kyl penkkiin, tosin ei paljo lämmitä ku muute aikas tunnoton ratti kyseessä ilman kytkintä. Kuukaan tietää mahtaako suomessa löytyä kauppaa josta noita ns. parempia fanatecin ratteja myydään, vai täytyykö tilata suoraan valmistajalta?
- 0
"Fanateciä saa vain niiden verkkokaupasta.":http://www.fanatec.de/webshop/new_eu/index.php?language=en
- 0
1.59:366
- 0
1:57.557 Kytkimellä sai hyvin noille suorille vauhtia.
- 0
Lutis wrote: 1:57.557 Kytkimellä sai hyvin noille suorille vauhtia.joo, niin ajattelinkin, että sillä hyötyy... ite vaan en osaa sitä lajia pädillä
- 0
Niin se on bumperissa se kytkin. Kyllä siihen varmaan vähän aikaa menee totutellessa. Ratilla ehkä helpompi.
- 0
1:59:026
- 0
Lutis wrote: Niin se on bumperissa se kytkin. Kyllä siihen varmaan vähän aikaa menee totutellessa. Ratilla ehkä helpompi.joo, sitä tuli alussa testattua ja hajotettua useampi loota, ennenkuin luovutin:)
- 0
Kannattaa vaihtaa kytkimen paikkaa, mulla se on A-napissa huomattavasti helpompi käyttää.
- 0
ariko wrote: Kannattaa vaihtaa kytkimen paikkaa, mulla se on A-napissa huomattavasti helpompi käyttää.Millanen tuo layout sitten olikaan kässärin suhteen?