- 0
Forum - Events
Track Attack FM3 III - 3 & 4 /8
Bentley / Bugatti 1:28.676
Pontiac / Catalunya 1:33.297
kaipa noi tosta paranee vielä...
- 0
Pontiac/Catalunya 1:28.527
Bentley/Bugatti 1:25.959 PARANNUSTA
Bentley on kyllä ihan hirvee ajettava. Pontiac oli taas mukavasti mukavempi :D
EDIT: Aika Bentleylle. Mää alan kohta ajaan TCS päällä kun Bentti niin mukavasti tykkää ruopasta.
- 0
Onkos muilla semmosta ongelmaa että free playssä damaget on päällä vaikka on kytketty ne pois? Ei ole ennen ollut samaa ongelmaa.
- 0
MrD St Jimmy wrote: Onkos muilla semmosta ongelmaa että free playssä damaget on päällä vaikka on kytketty ne pois? Ei ole ennen ollut samaa ongelmaa.Mä olen ihmetellyt tuota muutaman kerran.
- 0
Bentley / Bugatti 1:32.480
Pontiac / Catalunya 1:31.956
Vielä löytyy parannettavaa :D se vain et miten pääsis puristaan sen 2-3 sekkaa et pääsis pisteille :p noh, kait se ajamalla paranee ^^
Replayt löytyy storesta frc ta3 / frc ta4
- 0
Jipatsu wrote: Bentley / Bugatti 1:32.480 Pontiac / Catalunya 1:31.956 Vielä löytyy parannettavaa :D se vain et miten pääsis puristaan sen 2-3 sekkaa et pääsis pisteille :p noh, kait se ajamalla paranee ^^ Replayt löytyy storesta frc ta3 / frc ta4Kaikki saa pisteitä :D
- 0
Aa kappas, luin väärin ekasta postista... eli loppupisteissä lasketaan vain seitsemän parasta :) jesh, jotain pisteitä edes tulee ^^
- 1
01:27.687 Lutis (FRC) 01:28.815 RaabForRehab(FRC) 01:28.527 MrD St Jimmy (FRC) 01:29.074 Nikde (FRC)Kröhöm. Bunny on luottavaisella mielellä että raabi vetää kuitenkin mua nopeemman myöhemmin...
- 0
Ja btw Jipa, jos nuo on sun opeimpia kierroksia niin nekyy leaderboardsilla, jos olet ajanut ne free runina tai suoraan leaderboardsin kautta. Nöy ohvense :)
- 0
bentley/lemans 1:26.300
- 0
hulluseon wrote: Ja btw Jipa, jos nuo on sun opeimpia kierroksia niin nekyy leaderboardsilla, jos olet ajanut ne free runina tai suoraan leaderboardsin kautta. Nöy ohvense :)none taken :) tosiaanki ne on tällä hetkellä mun nopeimpia aikoja noissa luokissa, noilla radoilla, en ole vielä viritetyillä vehkeillä menny kyseisillä radoilla kyseisillä luokka-ajoneuvoilla :)
- 0
Ohi on, uutta hetken päästä.
Pisteet myöhemmin.