- 0
Forum - Events
Nürburgring Nordschleife 50 kierrosta
Saturday, 22.10.2011 @ 18:00
*Game* Forza Motorsport 4
*Rata:* Nürburgring Nordschleife "FMnet":http://forzamotorsport.net/en-us/Tracks/Detail.aspx?id=2147483856
*Kierrokset:* 50
*Luokka:* A 600
*Rajoitukset:* Downforcea tuottavat osat kielletty
*Damage:* Limited (Rollover)
*End Race Timer:* None
*Apuvälineet:* Kielletty
Eventti löytyy "täältä.":http://www.forzaracingclub.com/events/969/fm4-nrburgring-nordschleife-50-kierrosta/
Ja hatemailit tulee sitten "tänne.":http://www.forzaracingclub.com/messages/send/?user=Pure%20Black40
- 2
Mä suunnittelin et jos järjestäs tän ku FM4 o uus ni FM4:ssä.
- 0
Sitten joutuis kerätä creduja kuukauden. ;P
// Ja tämä varmaan tulee yllätyksenä kaikille, mutta jos tämä ajetaan kolmosessa, niin otan luonnolisesti Porschen, mutta millä mä nelosessa ajaisin? :(
Ei tartte alapeukuttaa.
// // typofix
- 0
FM3:ssa se olisi hieno lopetus, mutta FM4:ssä olisi huomattavasti mielenkiintoisempi.
- 0
Pure Black40 wrote: Sitten joutuis kerätä creduja kuukauden. ;Peiks niit kredui saa siirrettyy kolmosesta? (ja jos ei, niin sit osallistuu sellasella autolla mihin ei tarvii miljoonia) :)
- 0
Jonkun bonuksen saa ei niitä varmaan saa suoraan siirrettyä.
- 1
Laittakaa peukkua missä pelissä haluatte ajaa kisan:
- 4
FM3
- 18
FM4
- 1
Laittakaa peukkuja vaan rohkeesti!
...jos porukka haluaa ajaa sen FM4:ssä, niin perjantai olis varmaan hyvä päivä? Vaikka sellainen perjantai kuin lokakuun neljästoista? ;D
- 0
Pure Black40 wrote: Laittakaa peukkuja vaan rohkeesti! ...jos porukka haluaa ajaa sen FM4:ssä, niin perjantai olis varmaan hyvä päivä? Vaikka sellainen perjantai kuin lokakuun neljästoista? ;DPitää vähä kattoo mitä tuleman pitää, lauantai olis kuitenki ehkä parempi, perjantai on kuitenki töissäkäyvillä työpäivä. (ja jos mul vaa aikaa järjestyy ajan perkele vaik molemmis peleis :D
- 0
Jos jaksaa vetää sen uusiksi niin sitten mielellään FM4:ssä
- 0
Mitenkä työ ootta sen vetäny, ihan kisamielellä hullusti yhteen pötköön vaiko onko siinä jengi lyöny parkkiin välillä ja pitäny taukoja vaiko kuinka?
- 1
Yhteen pötköö, täysiä.
Se pysähtyy ken haluaa !
- 4
Hullut saatana. :D
- 1
Mä en oo voinu ajella jos on ollu koulu viikot lähi tuntumilla. Lomilla taas vois :)
- 0
Siellähän oli järjettömästi jengiä ja eikös täälläkin väki tempassut sen 75 kierrosta sillon kakkos vorssan aikaan? Jotain 8 tuntia kisan kesto...
- 0
Wingless ja Dj taisi ajaa noin 6h 30min
Meitä oli kaksi lobbyllistä. Niin tää oli se 50 kiekkaa.
En muista mitä siinä 75 kiekan kisassa ajeltiin. DJ:llähän taisi mennä boksi kiinni :p
- 6
Ite jouduin meneen viime kerralla vessaan varikkopysähdyksen aikana kun ei voinu millään pidätellä ja teräsmies Finski (muistaakseni) siinä taisi ohi sitten pöräytellä reilusti. Nurmikolta auto kyllä löyty kun takasin tulin mutta ehjänä.
Forssa 4:ssa tämä kisa olisi mainio kun 16 pelaajan lobbyt. Mieluiten sitten vähän jotain credujen hankkimis aikaa jos nelosessa ajetaan.
/Pitää tähänkin ottaa sitten yhtä hauska auto kuin siipi Daytona takavetosena. Pysy itellä mielenkiinto kun oli vähän haastetta radalla pitämisessä.
- 0
Tosiaan, tos yhdes videos ois et tallis olevat autot saa siirrettyy fm4.. mikä meinaa sitä et mä tahdon lähtee samalla dbs:llä ku edelliseen, se o viel tallissa :)
mun aika btw. 50lap oli 6:55 ja mä taisin pari pikku taukoo pitää (kusella/juomaa hakemassa)