Forum - Racing and Techniques

Ajovälineesi + tapasi

MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 24.03.2013 (edit 24.03.2013)

  • 0
Itellä ei ole vielä yhtään rattibugia fanalla tullut, jota olenkin vähän hämmästelly. // CSR se on.
hulluseon

hulluseon 24.03.2013

  • 0
Niin onkos se nyt CSR vai GT2?
joonas6

joonas6 24.03.2013 (edit 24.03.2013)

  • 0
juu minulla on kanssa tainnut Yksi rattibugi tulla tuolla CSR ratilla ja on kummiskiin ollunna jo yli vuoden päivät. Minulla on kanssa sama ongelma nuitten headsettien kanssa, kun nuo TB X12 vinkuu jos laittaa Fanateciin kiinni
Nikde

Nikde 24.03.2013

  • 0
Eli suurimmat ongelmat pääsarjassa ja pedaalien toiminnassa? Toimiiko toi Xboxin oma mono kuuloke joka tuli boxin mukana? Siis se joka piuhalla kiinnitetään pädiin.
Nikde

Nikde 24.03.2013

  • 0
PS. ostakee joku Logitech G27 ratti ilman polkimia, polkimet särki.
JiippeR

JiippeR 24.03.2013 (edit 24.03.2013)

  • 0
niin eli 2 vaihtoehtoa... joko ostaa warheadit tai boxin oma langaton... ja kolmas on että kokeilee 100 kuuloke mallia läpi jos joku toimis ilman häiriötä. en ymmärrä miks miikisofta ei anna tehä noita warheadin mallisia langattomia luureja enemmän kun ohjaimiakin tulee 3 osapuolen merkwiltä vaikka kuinka ja paljon. csr on mullakin juu. ^^nikde juu toimii mutta saa huutaa melko kovaa ainakin itsellä että ääni kuuluu...
hulluseon

hulluseon 24.03.2013 (edit 24.03.2013)

  • 0
Nikde wrote: Eli suurimmat ongelmat pääsarjassa ja pedaalien toiminnassa? Toimiiko toi Xboxin oma mono kuuloke joka tuli boxin mukana? Siis se joka piuhalla kiinnitetään pädiin.
Kyä toimii. Ja sitä GT2 rattia ei taida olla enää edes saatavilla, mutta jos haluaa laittaa överiksi, niin ostaa sen F1 kiinnityksellä olevan ratin niin kukkaro tykkää. Edit. Onpahan myytävänä tuo GT2 mallikin, mutta ite ottasin tuon CSR:n
Nikde

Nikde 24.03.2013

  • 0
F1. Joo. Se on oltava. Joo.
hulluseon

hulluseon 24.03.2013

  • 0
Kahtokee "täältä":http://eu.fanatec.com/RacingWheels niin näättä ne ruorit.
hulluseon

hulluseon 09.07.2013

  • 0
Fanalta jotain uutta shittiä tulossa. Jotain vaihteen vaihtokeppejä ja ratin tukia...
savulohi

savulohi 02.09.2014 (edit )

  • 1
Kävin zattwyn komeroa siivoamassa eilettäin, sieltä löyty tuommonen Fanatec 911 Turbo S-ratti ja Clubsport-pedut.
RauhaMees

RauhaMees 02.09.2014 (edit )

  • 1
Itse pistin rahaa liikkumaan tuossa kuukaus sitte. Tällä hetkellä: Fanatec GT2 CSR polkimet Seq-keppi (toimittaa välil käsijarrun paikkaa H-keppi
savulohi

savulohi 02.09.2014 (edit )

  • 0
Onko sulla se CSR Shifter-setti mis on toi sequ ja H, jtn 59€? Miten pelittää? Oon katellu tuota satsia vähän sillä silmällä mut kuun lopussa ilmestyis uudet Clubsport-shifterit mitkä näyttää vallan -päteviltä- kalliilta. Arvonta vielä käynnissä.
RauhaMees

RauhaMees 02.09.2014 (edit )

  • 1
Juu mulla on se 59€ setti. Todella hyvin toiminu. Mitä tota G25sen keppiä heiluttelin ennen kuin muutin, nii tää fanatecin setti on paljon parempi tunnoltaan. kiinnitys (2kpl alumiini putkia rattiin kiinni) on hieman perCstä. heiluu hieman mutta siihen tottuu. suosittelen jos ei halua laittaa rahaa 250€
hulluseon

hulluseon 02.09.2014 (edit )

  • 1
savulohi wrote: Vaihdevivuista tulee ainoot motkotukset tähän mennessä, on aika säälittävän kokoiset ja näköiset muovirimpulat eikä taida enää saada vaihto-osiakaan tilalle ellei jostain e-baysta löydy mäihällä
Fanalta voi kysyä suoraan lähettämällä sähköpostia, sieltä tuli esimerkiksi uudet tuulettimet ja polkimiin uudet anturit vanhaan settiin ilmaiseksi.
savulohi

savulohi 02.09.2014 (edit )

  • 0
hulluseon wrote: Fanalta voi kysyä suoraan lähettämällä sähköpostia, sieltä tuli esimerkiksi uudet tuulettimet ja polkimiin uudet anturit vanhaan settiin ilmaiseksi.
Kiitti vinkistä, laitoin postia. Pitää vartoilla vastausta ennen kun pistän ton CSR shifterisetin tilaukseen, ei nyt oikein hotsita kaivella kahta sataa Clubsportia varten. Reissuunkin pitäs männä.
joonas6

joonas6 03.09.2014 (edit 03.09.2014)

  • 0
Minulla on kanssa tuo 59€ maksava shifter setti. On stressi testattu kummipojan ja kummitytön puolesta että ainakin 2V poika pystyy roikkumaan siinä kepissä. Lisä testin suoritti vanhemman siskon ADHD poika. Shifteri toimii vielä aivan samalla tapaa kuin uutena.
savulohi

savulohi 03.09.2014 (edit )

  • 0
Ootteko päivitelly rattienne firmwareja, ja jos niin muistuuko mieleen onko niillä jotakin vaikutusta käytännössä, esim. force feedbackin toimintaan vai joutavaa hifistelyä? Juu eiköhän toi 59€ setti aja sit asiansa vallan hyvin, kiitän kommentoinnista.
RauhaMees

RauhaMees 03.09.2014 (edit )

  • 0
savulohi wrote: Ootteko päivitelly rattienne firmwareja, ja jos niin muistuuko mieleen onko niillä jotakin vaikutusta käytännössä, esim. force feedbackin toimintaan vai joutavaa hifistelyä? Juu eiköhän toi 59€ setti aja sit asiansa vallan hyvin, kiitän kommentoinnista.
Oon päivittäny enkä tiiä mitä se teki :D
joonas6

joonas6 03.09.2014 (edit )

  • 0
En oo päivitelly muuta kuin tuota ruan hintaa lähiaikoina

Write a post

Sign in to post a post.