Eternity Drifters

RaabForRehab
/

Jo se, että tarviaa kysyä niin kertoo aika hyvin sen.. Jos oisin jompikumpi sun elättäjistä niin vetelisin ympäri korvia.

El PiNk DeViL
/

RaabForRehab kirjoitti 24.02.2009 20:47: Jo se, että tarviaa kysyä niin kertoo aika hyvin sen.. Jos oisin jompikumpi sun elättäjistä niin vetelisin ympäri korvia.

Mitähän tapahtus jos mä elättäisin itteeni? Mutta sen mää sanon että jos olisit mun kasvattaja niin pelattashan me fortsaa yhes LOL!

AJfin
/

Skylinemies kirjoitti 24.02.2009 20:52:

RaabForRehab kirjoitti 24.02.2009 20:47: Jo se, että tarviaa kysyä niin kertoo aika hyvin sen.. Jos oisin jompikumpi sun elättäjistä niin vetelisin ympäri korvia.

Mitähän tapahtus jos mä elättäisin itteeni? Mutta sen mää sanon että jos olisit mun kasvattaja niin pelattashan me fortsaa yhes LOL!

LOL! SOOOOOOOUUUU SICK!!

Joo kyllä täälle skylinemiehelle pitäs tuppivyötä tai koivuniemen herraa näyttää...

Hookkis
/

Jos tietäisin missä asuu niin olisin jo käynyt "kyläilemässä" Turpaan tollasii ylimielisii pikkukakaroita! :D

Konnah
/

hookkis112 kirjoitti 24.02.2009 21:04: Jos tietäisin missä asuu niin olisin jo käynyt "kyläilemässä" Turpaan tollasii ylimielisii pikkukakaroita! :D

hookkis et sä pärjäis sille <3 narukerä :D

tappi
/
Näytä piilotettu viesti
djrunkkari
/

Ei ristus mä en ota kantaa tähän peeloiluun kun en ole jaksanut seurata tätä hommelia :DDD

Hookkis
/

Joo en Konnah pärjäiskään :D Mulle riittää ettöä pärjään sulle <3

Konnah
/

hookkis112 kirjoitti 25.02.2009 07:21: Joo en Konnah pärjäiskään :D Mulle riittää ettöä pärjään sulle <3

etsä pärjää mulle muutaku homohipassa mut soot harjotellu enemmän <3 :D

Hookkis
/

No se mukavaa kuulla :) Skyllen mielestä kaikki mitä sanon leikillä muille on riidan haastamista :D Mee nyt oikeesti jonokin muualle mesoomaan :D

Konnah
/

hookkis hookkis elä ny sano noin se ottaa itteensä ja taas alkaa kauhee sota :D

teemu1337
/

Meneppä hookkis muualle möykkäämään ja tuu takas ku oot rauhottunu jookos? Toivottavasti tota ei lasketa riidan haastamiseks :/

Konnah
/

tappileipa kirjoitti 25.02.2009 14:55: huhhuh,älkää nyt täälä tapelko O.o

NO VARMASTI TAPELLAAN PERKELE :D

tappi
/
Näytä piilotettu viesti
Konnah
/

tappileipa kirjoitti 25.02.2009 17:21:

konnah kirjoitti 25.02.2009 16:52:

tappileipa kirjoitti 25.02.2009 14:55: huhhuh,älkää nyt täälä tapelko O.o

NO VARMASTI TAPELLAAN PERKELE :D

Saahan sitä luulla olevansa.

mitä mää ny taas luulen olevani ? :D

tappi
/
Näytä piilotettu viesti
Miqqe
/

Kyllä se pääpahiksen titteli menee täl kertaa jollekki muulle ku hookkikselle...

Artcain
/

Onkos tää meijän tiimi pystyssä vielä, jos joku jaksaa, niin updatettaa meikäläist hiukan.

Jupe San
/

Artcain kirjoitti 12.08.2009 13:42: Onkos tää meijän tiimi pystyssä vielä, jos joku jaksaa, niin updatettaa meikäläist hiukan.

Artcain
/

Nonni, kiitoksia tiedosta. Vuos menny ihan hienosti. Poika on 11 kk vanha ja meikäläine saa vaihtaa vaippoi tiheemmin ku se, kun poika pomppii koko aja jossai pöydän päällä tai ikkunalaudalla ja sillee. Vaimollaki on yhä edellee se perkheleen marmorikaulin btw, mutta muute iha jees.

Kirjaudu sisään vastataksesi.