Eternity Drifters

Artcain
/

Eli jos olen ymmärtänyt oikein, niin tää tiimi on kuivunu kokoon. Harmi, mutta minkäs tolle voipi. Ne jotka vielä ED'siin kuuluu, jos kukaan enää kuuluu, niin saatte luvan käyttää maaleja sun muita vapaasti. Olis kuitenkin ihan jees, jos tällä topicilla jäis toi tappeleminen sun muu pois. Suljen tän tiimin sivut sun muut kun kerkiän, ellei joku halua ottaa sitä nimiinsä. Tosin täytyy myöntää, että oon unohtanu vuodessa aika paljon asioita, joten jotain saattaa mennä persiilleen. Kiitoksia kaikille ymmärryksestä.

LeetPotta
/

Kelkka vaan kohti uusia seikkailuita! Eli tiimiä vaan kokoon uudestaan.

Artcain
/ /

LeetPotta kirjoitti 12.08.2009 15:07: Kelkka vaan kohti uusia seikkailuita! Eli tiimiä vaan kokoon uudestaan.

Ei paha idis, tosin meikäläinen on nykyään aika kiireinen, eli jos vaikka haluut meikäläisen paikalle hoitaakses kaikki asiat niin welcome:D Sulle sen oikeuden suosisin ihan mieluusti, tosin täällä on kymmeniä hemmetin hyviä tyyppejä.

Edittiä sen verran, että meikäläiselle nyt ois tärkein, että kaikki tulis toimeen jollain tavalla ja homma etenis hyvässä meiningissä, sehän tän koko homman idis on:)

Hookkis
/

Nyt kun forza3 tulee pian, yritetään saada FDA:n tiimiin lisää populaa. Tietysti siinäkin pelissä olisi siistiä jos esim voitaisiin ottaa skaboja ;)

LeetPotta
/

Minä olen aikas huono hoitamaan noita asioita, mutta kyllä tiimi kiinnostaisi. Sama tiimihän voi pysyä sitten Forza3:seen asti ja vielä itse Forza3:ssa. juu nou?

Artcain
/

Ilman muuta pidetään tiimi läjässä, jos se kaikille soppii. Tosin ois hienoa, jos joku ottais tuon meikäläisen johtoaseman, kun ei oo kauheemmin enään aikaa hoitaa hommia, mutta kerkiäähän sitä kattoo tulevaisuudes.

Teemu92
/

Artcain kirjoitti 12.08.2009 15:15: Ilman muuta pidetään tiimi läjässä, jos se kaikille soppii. Tosin ois hienoa, jos joku ottais tuon meikäläisen johtoaseman, kun ei oo kauheemmin enään aikaa hoitaa hommia, mutta kerkiäähän sitä kattoo tulevaisuudes.

Sama juttu koska minua tuskin enään boxilla nähä.. (Ps. Ainakaan lähi aikoina)

ADIOS AMIGOS BABY! :)

tappi
/ /
Näytä piilotettu viesti
Artcain
/

tappileipa kirjoitti 12.08.2009 16:12:

Artcain kirjoitti 12.08.2009 13:42: Onkos tää meijän tiimi pystyssä vielä, jos joku jaksaa, niin updatettaa meikäläist hiukan.

no kyllä on!! ei vaa oo ajoja ollu..

minä sitä oon täs lopus pitäny..

Kelpaisko sulle tappi tuo johtajan rooli? BTW Gamertag on nyt sitte Artikainen, joten lähettäkäähän kaverikutsua, kun jaksatte.

tappi
/
Näytä piilotettu viesti
Artcain
/

tappileipa kirjoitti 12.08.2009 16:45:

Artcain kirjoitti 12.08.2009 16:41:

Artcain kirjoitti 12.08.2009 13:42: Onkos tää meijän tiimi pystyssä vielä, jos joku jaksaa, niin updatettaa meikäläist hiukan.

Kelpaisko sulle tappi tuo johtajan rooli? BTW Gamertag on nyt sitte Artikainen, joten lähettäkäähän kaverikutsua, kun jaksatte.

no sitähä minä oon täs ollutkin..ku muut läht.. minä ja iipponen ainaki ollaan viel mukana..muita ei tälhetkel..

asia selkee. good work mate. Mä yritän jotenki säheltää nyt nää omat hommat kondiksee, kun toi gamertag homma tuli esteeks.

tappi
/
Näytä piilotettu viesti
Artikainen
/

tappileipa kirjoitti 12.08.2009 16:51:

Artcain kirjoitti 12.08.2009 16:50:

tappileipa kirjoitti 12.08.2009 16:45:

Artcain kirjoitti 12.08.2009 16:41:

no sitähä minä oon täs ollutkin..ku muut läht.. minä ja iipponen ainaki ollaan viel mukana..muita ei tälhetkel..

asia selkee. good work mate. Mä yritän jotenki säheltää nyt nää omat hommat kondiksee, kun toi gamertag homma tuli esteeks.

Aijaa,mikäs siinä on?

Vaihoin ton gamertagin, kun unohdin viimesen salasanan, enkä jaksanu sitä selvittää:D

tappi
/
Näytä piilotettu viesti

Kirjaudu sisään vastataksesi.