- 0
Forum - Drifting
SM-Drifting Sarja 2 kauden ilmoittautuminen
Pelaajanimi: Konnah (43)
Auto: Mazda RX7 Savanna
KW/PI:
- 0
Tuli tässä mieleen, että jos porukkaa on tarpeeks niin tehtäisiin 2 kuskin "talleja". (Tämä juttu tuli mieleen Jupen "Team Toyota")
Sen lisäksi tulis "tallipisteet" :) Vai tuleeko siitä liian raskasta pisteiden laskun takia? :o
(ehdotus vain)
- 0
Ihan siistii olis :D
- 0
juu kato mä ja hookkis tiimi eiks nii ? :DDD
- 0
Pelaajanimi: Larppinen
Auto:
PI:
- 0
konnah kirjoitti 17.09.2008 19:24: juu kato mä ja hookkis tiimi eiks nii ? :DDDEi :D
- 0
larppinen kirjoitti 17.09.2008 19:41: Pelaajanimi: Larppinen Auto: PI:Miks? Sä et pääse kisoihin kun sun nettis ei toimi! ?
- 0
hookkis112 kirjoitti 17.09.2008 19:53:Varmasti ollaan :DD JOTAIN IHMISARVOJA SENTkonnah kirjoitti 17.09.2008 19:24: juu kato mä ja hookkis tiimi eiks nii ? :DDDEi :D
- 0
Miks? Sä et pääse kisoihin kun sun nettis ei toimi! ?Hmm taisin saada nyt toimii ja öhöm mun netti toimii mainiosti kunnon netti meillä on Elisa Laajakaista ja toimii mainiosti siinä ei mitään vikaa ole. Siinä oli vikaa siinä yhteydes mikä menee siinä xbox360 ja netin tai siis modeemin kanssa mut jos en pääse kisaan tänään niin pitää viel tarkistaa että xbox360 yhteys tuohon modeemiin eih ole estetty missään palomuuris mutta tänään pitäisi kisat onnistuu : D Pahoitteluni tästä offtopicista
- 0
EI OFF TOPICIA KIITOS!!!
- 0
konnah kirjoitti 17.09.2008 20:46:hookkis112 kirjoitti 17.09.2008 19:53:Varmasti ollaan :DD JOTAIN IHMISARVOJA SENTkonnah kirjoitti 17.09.2008 19:24: juu kato mä ja hookkis tiimi eiks nii ? :DDDEi :D
- 0
LeetPotta kirjoitti 17.09.2008 19:16: Tuli tässä mieleen, että jos porukkaa on tarpeeks niin tehtäisiin 2 kuskin "talleja". (Tämä juttu tuli mieleen Jupen "Team Toyota") Sen lisäksi tulis "tallipisteet" :) Vai tuleeko siitä liian raskasta pisteiden laskun takia? :o (ehdotus vain)Talleja voi/saa tehdä mutta ei nytten oteta mitään pistejärjestelmiä.. Eikä mitään turhia keskusteluja. *Sekä kun laitatte tietonne ilmoittautumisista, lihavoitkaa teksti niin eroitan sen paremmin muitten puheiden joukosta..* PS. Yöllä oli kolme jenkkiä ostanut sarjamaksu autoja ;D On ne nii fiksuja :D:D
- 0
Totaalinen repeeminen! :D
- 0
Laittelen autoja niin usein myyntiin kun vain kerkiän, pitänee ruveta laittamaan isompia eriä kun kukaan teistä ei oo yhtä nopea kuin nämä jenkit jotka ostavat kaikki vakio silviat ;D
- 0
Mäki yritin ja ei menny kaupaks :D
- 0
nyt on ostettu silvia joten oon nyt laillisesti mukana :)
- 0
jupe kirjoitti 20.09.2008 12:23: Laittelen autoja niin usein myyntiin kun vain kerkiän, pitänee ruveta laittamaan isompia eriä kun kukaan teistä ei oo yhtä nopea kuin nämä jenkit jotka ostavat kaikki vakio silviat ;DKyllähän mä ehdin omani hommamaan :D
- 0
reps lol :D ostin sen ilmoittautumismaksu auton ja pistin samalla hinnalla myyntiin nii oli ostettu :'D
- 0
Mitä tää nyt on! mäki yritin ja ei menny kaupaks :D Johan on kumma ;D
- 0
mä ja hookkis ollaa tiimi ;)