- 0
Forum - Drifting
paras auto driftaukseen
Lyhyesti ja yksinkertaisesti mikä on hyvä drifting auto?
Jokainen voisi laittaa omia mielipiteitä ja vaikka parhaan drifterinsä säädöt?
- 1
Mä tykkään takavedoista.
- 0
Kyllä määkin takapotkuista tykkään! Säädöiksi kelpaavat vaikka sellaset sopivan tehokkaat :)
- 1
EIvät sitten tajunneet poijat sitä Arctic Worksin pulkkaa kehua ...
Minä sitä en kehu, ei mene millään suoraa.
- 0
RaabForRehab kirjoitti 17.11.2009 08:23: Mä tykkään takavedoista.+1
- 0
Entäs nelivedot kuten iines ja evot?
- 0
nunuppa kirjoitti 17.11.2009 09:02: Entäs nelivedot kuten iines ja evot?Kyllä jos swappaa vetotavan takavedoksi.. Nelivetoisilla driftaus ei ole driftaamista.
- 0
Jaajaa että sillee........ILmeisesti takapotku ei saa kumminkaan olla mikään tappi viritetty?
- 0
nunuppa kirjoitti 17.11.2009 12:21: Jaajaa että sillee........ILmeisesti takapotku ei saa kumminkaan olla mikään tappi viritetty?Omasta mielestä semmonen 1hp/3kg on hyvä suhde. //Riippuu tietenkin autosta, ja ajotavasta.
- 0
tupla
- 0
jupe kirjoitti 17.11.2009 08:52:+2 Mun miälest katumaasturit ei oo hirveen hyvii driftaukseen.RaabForRehab kirjoitti 17.11.2009 08:23: Mä tykkään takavedoista.+1
- 0
Jos pelkkiä pisteitä metsästetään eikä näyttävyyttä niin yliviritetyt takavetoset (esim. IROC Z kaikilla jutuilla). Ei tarvi kuin vähän kaasua näyttää niin mennään mukavasti mutka riftaillen.
IROC Z:lla oli niin helppo saada pisteitä että sain tokalla yrittämällä 100.000 pongon raja rikki fujimissa tokalla yrittämällä. Kokemustakaan driftailusta ei ollut kuin kahdeksan hupipeliä kavereiden kanssa.
- 0
To be... or not to be..
Ei liene autolla merkitystä loppujen lopuksi, kunhan se vain tuntuu itselleen kivalle ajaa..? Jokaisella kuitenkin on oma tyylinsä. Teknistä suoritusta arvioidessa kilpailuolosuhteissa uskoisin takavetoisien pärjäävän hyvin perus suorituksissa. RWD taisi olla juuri se pyörävetoisuus, joka oli yleisin lajin kehittyessä..?
Ymmärtääkseni japanilaiset ovat aina olleet suosittuja valintoja, sieltä kun itse lajikin on peräisin. Trendin levitessä koko mualimaan, koko mualiman autot ovat sittemmin yrittäneet mennä sivuttain.
Näin filosofistelee kaveri, joka ei itse harrasta lajia :)
Alan kaverit voinevat varmaan paremmin kertoa autojen painojakaumista sun muista virittämisen potentiaaleista, lähtökohdista, joista rakennetaan itselleen mielekästä autoa.
- 0
Northg7 kirjoitti 17.11.2009 15:34: painojakaumista50/50 !!!1!!11oneone!!
- 0
eli siis joillekkin kuljettajille sopii enempi voima ja osalle vähempi myös yhtä moni joutuu harkitsee vaparin ja ahdetun välillä!
- 1
Vittu mikä ruudinkeksijä.
- 0
hahahahah kerroppa sitte yksikin auto joka sopii kaikille kuljettajille? toi nyt vaan oli tollanen vinkki että kannattaa kokeilla monia eri autoja kyllä se parhaiten käteen sopiva sitten sieltä löytyy!
- 0
joo-o nyt sit tuli hiljaista ja noin poispäin ja mietityttää vaan että kumpi on ajellut enemmän luisua forza peleissä minä vai arseestaja ite en ainakaan moiseen nimimerkkiin ole koskaan törmännyt livessä....
- 0
Esimerkiksi toi toyota trueno sopii monelle ja myös nissan silvia.