- 2
Forum - Drifting
Forza Drifting championchip
Sarjaa kehiin. Ei niin vakavamielistä. Ajellaan kun porukalle sopii.
4 kisaa. Palkintoina vaikkapa creduja ja autoja. Lähtisikö lääkitys sponssaamaan tätä sarjaa?
Aloittelija ja PRO luokka. Kummassakin samat säännöt ja palkinnot?
Olisiko porukalla kiinnostusta? Laittakaa nimiä alle jos on lähdössä mukaan. Jos aloitettaisinn vaikka ensi kuussa, niin ehtii kokemattomatkin reenailla?
-Autot max s-Luokkalaisia
-Takaweto
-Mukavaa ja leppoisaa menoa
Tuomareita tarvitaan myös. Olisi mukava ajella välillä ihan kisaakin. ILMOA KEHIIN VAAN! KAIKKI MUKAAN!
- 0
Voisin ehkä harkita tulevani... amatööriluokkaan.. kaiketi.
- 0
Jep, prempi mun mielestä, nimittäin uskon että harvaa aloittelijaa kiinnostaa lähteä vetämään jotain jupea vastaan? Saataisiin ehkä enemmän kuskeja tällä tavoin?
- 0
kyllä, kaks luokkaa on hyvä idea.
- 0
Ehdottomasti mukana...amatööriluokassa siis
Ois kiva vetää vaik vähän jotain treenisessioitakin jo ennen sarjan alkuu, vois amatöörit kysellä noilt paremmilt vähä vinkkejä ja PRO:t vois antaa jotai rakentavaa palautetta.
Eli jos joku on driftailemas ni meikäläistä saa kysellä mukaan...ihan amatööri oon mut harjottelemallahan sitä oppii ja porualla on mukavampi luisutella.
- 0
Jep, säätöjä ja neuvoja saa ainakin täältä suunnalta!
- 0
Mukana ollaan PRO (ko?) sarjassa. Voin ottaa jonkun vielä mun "talliin", jos vaan kiinnostusta riittää..
- 0
Tuohon amatööri luokkaan vois tulla mukaan.
- 0
Hienoa että kiinnostusta löytyy!
- 0
Ehkäp voisi mielenkiintoa löytyä aluksi ainakin amatööri tasolle. Ei oikein nuo säätö hommat ole hanskassa luisu puolella.
- 0
Mukana aloittelijoissa. Voisi joku ilta tällä viikolla hiukan treenailla, josko saisi jotain riftivelhoja neuvomaan nyyppiä?
- 0
amatööreihin tullaan jos aikataulut antaa sopivasti tilaa :)
- 0
Mä luisuttelen (harjoittelen) huomenna päivällä, eli joskus aamu yhdeksän ja iltpäivä kolmen välillä.
Hyvää aikaa ku oon kipeenä. Kurkunpääntulehdus, tosin oon sitten suhteellisen hiljaa, lääkäri sanoi, että olis parempi, että en puhuisi ollenkaan ennen perjantaita :D
- 0
Prkl kun pitäs olla töissä puol 4:ään. Taas työt häiritsee harrastuksia
- 0
Mä meen kohta riftaamaan. Saataisko porukkaa nyt mukaan?
- 0
mukana jos mahtuu
- 0
IL3 wrote: Hyvää aikaa ku oon kipeenä+1 Keuhkoputkentulehdus täällä:(
- 0
Mä lähen mukaan PRO:hon.
- 0
Meikä vois ilmoittautua aloittelijapuolelle, tuo driftaus viel sen verran outo kokemus tässä pelissä :)