Forza Drifting championchip

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Kun pelkään, ettei aloittelijoissa ole haastetta

Mudinski ilmoittautuu aloittelijoiden luokkaan...

Jupe San
/ /

Kaikki yhteen samaan sarjaan kun tuskin täältä niin paljoa joka kisaan on tulossa osallistujia..

Ps. Tänä iltana kovanluokan jokkis dorittelut Kimmon uuden ja nopean intternetin kunniaks!!!!

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle Jupe San

jupe wrote: Kaikki yhteen samaan sarjaan kun tuskin täältä niin paljoa joka kisaan on tulossa osallistujia..

Juurikin näin.

Mudinski kannattaa !

Zolvi
/

Voi olla kyllä järkevin loppujen lopuuksi toi yks sarja. Ekas kisas voi olla tungosta, mut seuraaviin ei riitä porukka.

jbbsr
/

Jos saa toivoa niin ajetaan lauantai-iltapäivisin-iltaisin tai sunnuntai-aamupäivisin niin me inttiä (vielä säälittävät 83 aamua) käyvätkin pääsisimme mukaan.. :)

Hookkis
/

Uskon että kisat ajetaan sm-sarjan välisinä viikonloppuina. Ajetaan samassa luokassa kaikki. Kuka haluaa vastata pisteytyksestä ja kaavioista? Tai ketkä :D

Zolvi
/

Mitenkäs alku kaaviot rakennetaan? Jaetaanko porukka ilmoittautumis järjestyksessä lobbyihin?

Hookkis
/

karsinnat ajellaan tietenkin parissa lobby erässä, ja lopuksi finalistit samaan lobbyy. Sanotaanko näin että meillä on niin vähän osaavia tuomareita, että ajetaan lobby kerrallaan.

Jupe San
/

Huomenna illalla joskus kaheksan aikaan voitas ottaa pientä harkkakisaa ja ns. tuomari koulutusta??

Hookkis
/

Mä tunnen olevani nyt aika yksin tän sarjan kanssa. Nyt oikeasti haluaisin lisää vetäjiä tähän. Laitan ilmon pystyyn tässä lähiaikoina..

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle Hookkis

dcftinti wrote: Mä tunnen olevani nyt aika yksin tän sarjan kanssa. Nyt oikeasti haluaisin lisää vetäjiä tähän. Laitan ilmon pystyyn tässä lähiaikoina..

Musta tuskin on vetäjäksi :D

Zolvi
/ /

Minä kyllä muuten tyrkyttäisin itseäni, mutku lähen sinne ulkomaille. Ei oo aina nii tarkkaa tietoa lomista ja niiden kestoista. Toki autan mielelläni aina ku ehdin.

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle Hookkis

dcftinti wrote: Mä tunnen olevani nyt aika yksin tän sarjan kanssa. Nyt oikeasti haluaisin lisää vetäjiä tähän. Laitan ilmon pystyyn tässä lähiaikoina..

Vakituomarit ovat kai samalla vetäjiä ?

IL3
/

Tässä on tapahtunut kaikenlaista (mm. läppäri tilttasi wordilla kirjoittaessani ja ei enään käynnistynyt uudelleen, mitään ei saatu kovolta pelastettua ja nyt uudella läppärillä tässä opettelen kirjoittamaan) joten itselläkin hieman kiireitä ja täten Lääkitys Drifting hieman hitaalla vaihteella käynnistyy.

Vaikka bännini loppuu jo tunnin kuluttua on loppuviikko jo työn ja muun merkeissä täyteen buukattu ja perjantaina lähen serkun kaa piipahtamaan isovanhempien luona ja takas ajetaan sunnuntaina, joten omalta osaltani aktivoidun forzaan uudestaan sitten ensi viikon alkupuoliskolla.

Ja jos (toivottavasti) asiat menee niinkuin pitää, niin myös laakitys.com aukeaa ensiviikolla ;)

Hookkis
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote:

Vakituomarit ovat kai samalla vetäjiä ?

Joo, näin on. Jos ensiviikolla ajettais eka kisa.. Teen sunnuntaina ilmon.

IL3
/

Itse pääsen niitä sponssitarroja puuhaamaan tosiaan vasta alkuviikosta, mutta jos eka kisa pukkaa ennen sitä päälle, niin uskoisin, että esim. Mudinski tai Potta voisi tarvittaessa loihtia sopivat tarrat täältä Lääkityksen puolelta.

Kirjaudu sisään vastataksesi.