- 0
Forum - Drifting
FRC Drifting Championship 2010
No niin !
Nyt alkaa olemaan porukkaa ainakin osallistuneina ! Toivottavasti saadaa kisoihinkin saman verran !
Edit: Numerolätkä jota muutamat ovat jo kyselleet tulee huomenna julki.
- 0
Mudinski wrote: No niin ! Nyt alkaa olemaan porukkaa ainakin osallistuneina ! Toivottavasti saadaa kisoihinkin saman verran ! Edit: Numerolätkä jota muutamat ovat jo kyselleet tulee huomenna julki.Pistän nyt tähänkin, kun on jääny edelliselle sivulle, että mun auto on Silvia S13 nykyää. Ainakin jupe sano, että saa vaihtaa.
- 0
Hei voisko nää kisat olla perjantai iltana tai viikonloppuna, ku mä en ehkä pääse Ma-To iltaisin ajaa koulutyön takii? :( Ja tuleeko numero lätkät avoinna?
- 0
No nyt on sitte auto valittu ja valinta oli vaikea. Toyota Supra RZ -98.
- 0
Rayha300 wrote: Hei voisko nää kisat olla perjantai iltana tai viikonloppuna, ku mä en ehkä pääse Ma-To iltaisin ajaa koulutyön takii? :( Ja tuleeko numero lätkät avoinna?Perjantaina porukka ryyppää, Lauantaina potee jäätävää krapulaa, Sunnuntaina Sm-sarja. Lätkä ei tule avoimena. Ja ei tule tänään koska meni tuossa talon kunnostuksessa enemmän aikaa kuin mitä luulin...
- 2
TUN puuha-pete! Lätkää kehii ny!
//Pitäs vielä kyhäillä maalit TS:ään. Saa nähä ehdinkö saada ne valmiiks ennen ekaa kisaa :S
- 0
291#Tinti
Auto: AE86 TRUENO
Nyt kun lomat taas ohi, niin kerkeää ajelemaan.
- 0
Ei kyllä millään pääse ensimmäisiin kisoihin osallistumaan opiskelujen takia, liikaa kiireitä joten lahjoitan sarjalle 3 miljoonaa crediittiä..
- 0
Auto vaihtu Shelby GT-500KR:ään. vielä ku kerkeis harjotella, SM autoakin pitäis säätää ja harjotella.. Tarvii lisää aikaa...
- 0
#32 knoivari
BMW E36
- 0
#440 Plane pink Dj
supra rz
- 0
auto gt-r r34
PI:657
- 0
Lätkä löytyy nyt minun storestani. Hakusanoja: FRC DC Season 1
Lätkän kokoa ei saa sitten muuttaa ( Jos ihan pakko olisi saada muuttaa niin laita Mudinskille viestiä ). Laitatte oman FRC numeronne siihen lätkään sitten !
Päivittelen tuota ensimmäistä viestiä taas pitkästä aikaa.
- 1
RaabForRehab - #666 - Subaru Legacy B4 2.0 GT (2005)
- 2
18 kilpailijaa on ilmoittautunut sarjaan mutta kuinka moni tulee oikeasti ajamaan sitten loppujen lopuksi ? :D
- 1
Aina kun vaan kerkiää! :)
- 3
FRC Drifting Championship sai myös Youtube sopimuksen ! Youtubeen tulee kisakoosteet kaikista tämän sarjan kisoista ( toivottavasti ) sis. lajittelut ja itse kisan !
KP-gfx tarjoaa nämä kisakoosteet kotiruudullesi !
- 0
Tavoitteena ihan mikä tahansa sijoitus paitsi toiseksiviimeinen.
- 0
Höh, tämä vaikutti mielenkiintoselta, mutta iltavuorojen aikana ei mittään mahollisuutta osallistua. Ja en viiti olla mukana vaan joka toisella viikolla, joten antaa olla.
- 2
TALLENTAKAA REPLAYT AINA JOKAISESTA KERRASTA KUN AJETAAN !
Että saadaan kunnon koosteet tehtyä !