- 0
Forum - Drifting
FRC Drifting Championship 2010
Mä vedän btw. GTR R32:lla (tietenki!) en ny peeiitä muista tarkallee mut jotai kuussataa + se o.
- 0
Tuuuuuuuuuun kisaamaan!!!!!! MIE NYLEN TEIJÄN HAMSTEEEERITT!!!!!!!!!!
- 0
Tuuuuuuuuuun kisaamaan!!!!!! MIE NYLEN TEIJÄN HAMSTEEEERITT!!!!!!!!!!
- 0
.
- 0
.
- 0
.
- 0
.
- 0
Tuuun kilpailemaaan!!! NYLEN TEIJÄN KAIKKIEN HAMSTEEERRRIIIIT!!!!!
- 0
.
- 0
Lääkitys Drifting jakaa Top 3 kuskeille seuraavanlaiset bonukset, jos kuskien käyttämistä autoista löytyy vähintään yksi vapaavalintainen Lääkitys-tarra (Myös Deaddy käy).
Lääkitys-tarroja löytyy ilmaiseksi ainakin mun storesta (Search: IL3).
Myös mahdollisesti Mudin, Pottaen ja Kirveksen storeista (Näitä en ole tarkastanut).
Tarran sijoituspaikka on vapaavalintainen, mutta se pitää pystyä näkemään kuvista, joita osallistuvien kannattaa kisoista napsia.
Bonukset Top 3:
1. 300k
2. 200k
3. 100k
- 0
Lääkitys Drifting jakaa Top 3 kuskeille seuraavanlaiset bonukset, jos kuskien käyttämistä autoista löytyy vähintään yksi vapaavalintainen Lääkitys-tarra (Myös Deaddy käy).
Myös mahdollisesti Mudin, Pottaen ja Kirveksen storeista (Näitä en ole tarkastanut).
Tarran sijoituspaikka on vapaavalintainen, mutta se pitää pystyä näkemään kuvista, joita osallistuvien kannattaa kisoista napsia.
Bonukset Top 3:
1. 300k
2. 200k
3. 100k
- 0
Bonukset Top 3:
1. 300k
2. 200k
3. 100k
- 0
Tuuun Kisaamaan!!! NYLEN TEIJÄN KAIKKIEN HANSTEERIT!!!!!!
- 0
.
- 0
Tuun kisaamaan. NYLEN TEIJÄN KAIKKIEN HAMSTEEERIT!!!!!!!!!
- 0
Tuun kisaamaan. NYLEN TEIJÄN KAIKKIEN HAMSTEEERIT!!!!!!!!!
- 0
.
- 0
Tääl FRC on näköjää ollu jotai ongelmii!
- 0
Vähän repeilin ku luin näitä vikoja viestejä! :D
Varsinkin tolle Tepin hamsteriviestille! xD
- 0
Auto: ei vielä selvillä
PI: ?