FRC Drifting Championship 2010

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle Leesti

Leesti wrote: Leesti#702 Auto: Bentley Continental SS 2010 PI:700

PI:tä teidän ei tarvitse enään ilmoittaa ! Säännöt muuttuneet sen verran.

tepilobium
/

Mutta siis auto on top seikret s15 PI:tä en osaa oikeen heittää kun olen niin huono noitten numeroitten kanssa ja numero on 72

IL3
/

Itse en pääse tarroja lähettämään, kun LiveGoldini loppui ja ostan uuden vasta kun tulen matkalta (Lähden tänään viikoksi pois), mutta ainakin Mudinskilta voi kysyä lukitsemattomia Lääkitys-tarroja jos tahtoo tarrojen värejä jostain syystä vaihtaa/muuttaa (esim. auton väreihin sopiviksi jne.)

El PiNk DeViL
/ /

Joo, eli mä vaihtasin auton Nissan Silvia S13. Jos vaan saan. Anteeksi veivaamisesta, mutta nyt on niin tyädelliset säädöt silvia tädissä, että oksat pois :D

Olenko
/

Mun mielestä autoa saa vaihtaa vielä ennen ekaa kisaa, tämä tosin vaan mun mielipide.

Mudinski
/ /

No niin !

Nyt alkaa olemaan porukkaa ainakin osallistuneina ! Toivottavasti saadaa kisoihinkin saman verran !

Edit: Numerolätkä jota muutamat ovat jo kyselleet tulee huomenna julki.

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote: No niin !

Nyt alkaa olemaan porukkaa ainakin osallistuneina ! Toivottavasti saadaa kisoihinkin saman verran !

Edit: Numerolätkä jota muutamat ovat jo kyselleet tulee huomenna julki.

Pistän nyt tähänkin, kun on jääny edelliselle sivulle, että mun auto on Silvia S13 nykyää. Ainakin jupe sano, että saa vaihtaa.

RauhaMees
/

Hei voisko nää kisat olla perjantai iltana tai viikonloppuna, ku mä en ehkä pääse Ma-To iltaisin ajaa koulutyön takii? :( Ja tuleeko numero lätkät avoinna?

Zolvi
/

No nyt on sitte auto valittu ja valinta oli vaikea. Toyota Supra RZ -98.

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle RauhaMees

Rayha300 wrote: Hei voisko nää kisat olla perjantai iltana tai viikonloppuna, ku mä en ehkä pääse Ma-To iltaisin ajaa koulutyön takii? :( Ja tuleeko numero lätkät avoinna?

Perjantaina porukka ryyppää, Lauantaina potee jäätävää krapulaa, Sunnuntaina Sm-sarja.

Lätkä ei tule avoimena. Ja ei tule tänään koska meni tuossa talon kunnostuksessa enemmän aikaa kuin mitä luulin...

Pottae
/ /

TUN puuha-pete! Lätkää kehii ny! //Pitäs vielä kyhäillä maalit TS:ään. Saa nähä ehdinkö saada ne valmiiks ennen ekaa kisaa :S

Hookkis
/ /

291#Tinti

Auto: AE86 TRUENO

Nyt kun lomat taas ohi, niin kerkeää ajelemaan.

Jupe San
/

Ei kyllä millään pääse ensimmäisiin kisoihin osallistumaan opiskelujen takia, liikaa kiireitä joten lahjoitan sarjalle 3 miljoonaa crediittiä..

Alchemist FI
/

Auto vaihtu Shelby GT-500KR:ään. vielä ku kerkeis harjotella, SM autoakin pitäis säätää ja harjotella.. Tarvii lisää aikaa...

Mudinski
/ /

Lätkä löytyy nyt minun storestani. Hakusanoja: FRC DC Season 1

Lätkän kokoa ei saa sitten muuttaa ( Jos ihan pakko olisi saada muuttaa niin laita Mudinskille viestiä ). Laitatte oman FRC numeronne siihen lätkään sitten !

Päivittelen tuota ensimmäistä viestiä taas pitkästä aikaa.

Mudinski
/ /

18 kilpailijaa on ilmoittautunut sarjaan mutta kuinka moni tulee oikeasti ajamaan sitten loppujen lopuksi ? :D

Kirjaudu sisään vastataksesi.