FRC Drifting Championship 2010

Mudinski
/

FRC Drifting Championship sai myös Youtube sopimuksen ! Youtubeen tulee kisakoosteet kaikista tämän sarjan kisoista ( toivottavasti ) sis. lajittelut ja itse kisan !

KP-gfx tarjoaa nämä kisakoosteet kotiruudullesi !

hulluseon
/

Höh, tämä vaikutti mielenkiintoselta, mutta iltavuorojen aikana ei mittään mahollisuutta osallistua. Ja en viiti olla mukana vaan joka toisella viikolla, joten antaa olla.

Mudinski
/

TALLENTAKAA REPLAYT AINA JOKAISESTA KERRASTA KUN AJETAAN !

Että saadaan kunnon koosteet tehtyä !

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Höh, tämä vaikutti mielenkiintoselta, mutta iltavuorojen aikana ei mittään mahollisuutta osallistua. Ja en viiti olla mukana vaan joka toisella viikolla, joten antaa olla.

Ite oon ainaki mukana jokatoisel :D

villek00
/ /

Onkohan se hirmu väärin jos mä itte tuun mukaan -ferrarilla- ?

Leesti
/

Vaihdan auton huomattuani bentleyn bugisuuden... Audi s4 2010

Pottae
/

Vaikka Mudi tuossa edellisellä sivulla käps-lokilla huuteli, niin sanon vielä että muistakaa sitten ottaa kisoista aina replayt.. AINA kun lobbyssa käydään, niin replay.

Saadaan sitten koosteet tehtyä jnejne.

Pottae
/

Vastauksena käyttäjälle Nikde

Nikde wrote: Voiko sarjaan vielä osallistua?

Luulisin että kyllä voi..

knoivari
/

Mullakin auto vaihtuu pieneen ja piskuiseen Truenoon. Ilmoitan PI:n kilpailun alkuun mennessä!

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle knoivari

knoivari wrote: Mullakin auto vaihtuu pieneen ja piskuiseen Truenoon. Ilmoitan PI:n kilpailun alkuun mennessä!

PI:tä ei tarvitse ilmoittaa...

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle pokalemestari

pokalemestari wrote: Vaihdan das autoni Nissan Skyline R32 GT-R V Speciin.

Et sitten totellut saatanaa!

Mudinski
/ /

Kertokaas kommenttia kisasta ? Järjestelystä, aika-tauluista yms. !

Edit: Muistakaa laittaa pariajoveto replayt Potalle niin saadaan koostetta jossakin vaiheessa !

Olenko
/

Hyvin meni ainakin omasta mielestä, tuomareita kun on rajallinen määrä ni väkisinkin tulee tota odottelua ja ihan hyvin pysy aikataulussa mun mielestä.

Mudinski
/

Itse yllätyin että kuinka paljon porukkaa oikeasti tuli ajamaan ! 18 kuskia oli ilmoittautunut ja 14 kuljettajaa tuli paikalle ! Mahtavaa !

Tästä on hyvä lähtee Suzukaan sitten !

Olenko
/

Onko tosta Suzukasta odotettavissa tommosta rataesittelyä? Ite en ainakaan tarkalleen tiedä mitkä mutkat ajetaan ja mihin suuntaan.

Kirjaudu sisään vastataksesi.