Aina kun vaan kerkiää! :)
FRC Drifting Championship 2010
FRC Drifting Championship sai myös Youtube sopimuksen ! Youtubeen tulee kisakoosteet kaikista tämän sarjan kisoista ( toivottavasti ) sis. lajittelut ja itse kisan !
KP-gfx tarjoaa nämä kisakoosteet kotiruudullesi !
Tavoitteena ihan mikä tahansa sijoitus paitsi toiseksiviimeinen.
Höh, tämä vaikutti mielenkiintoselta, mutta iltavuorojen aikana ei mittään mahollisuutta osallistua. Ja en viiti olla mukana vaan joka toisella viikolla, joten antaa olla.
TALLENTAKAA REPLAYT AINA JOKAISESTA KERRASTA KUN AJETAAN !
Että saadaan kunnon koosteet tehtyä !
Onkohan se hirmu väärin jos mä itte tuun mukaan -ferrarilla- ?
jesh! Koosteet rocks! :D
Vaihdan auton huomattuani bentleyn bugisuuden... Audi s4 2010
Vaikka Mudi tuossa edellisellä sivulla käps-lokilla huuteli, niin sanon vielä että muistakaa sitten ottaa kisoista aina replayt.. AINA kun lobbyssa käydään, niin replay.
Saadaan sitten koosteet tehtyä jnejne.
Vaihdan auton Nissanin 350 zetaan.
Voiko sarjaan vielä osallistua?
Vaihdan das autoni Nissan Skyline R32 GT-R V Speciin.
vaihdan autoni lexus IS350:seen jos vielä kerkiää
Mullakin auto vaihtuu pieneen ja piskuiseen Truenoon. Ilmoitan PI:n kilpailun alkuun mennessä!
No emmä sit ilmota! Pidä tunkkis saatana!
Vastauksena käyttäjälle pokalemestari
pokalemestari wrote: Vaihdan das autoni Nissan Skyline R32 GT-R V Speciin.
Et sitten totellut saatanaa!
Kertokaas kommenttia kisasta ? Järjestelystä, aika-tauluista yms. !
Edit: Muistakaa laittaa pariajoveto replayt Potalle niin saadaan koostetta jossakin vaiheessa !
Hyvin meni ainakin omasta mielestä, tuomareita kun on rajallinen määrä ni väkisinkin tulee tota odottelua ja ihan hyvin pysy aikataulussa mun mielestä.
hyvät ajot oli,kiitoksia vaan kaikille!
Itse yllätyin että kuinka paljon porukkaa oikeasti tuli ajamaan ! 18 kuskia oli ilmoittautunut ja 14 kuljettajaa tuli paikalle ! Mahtavaa !
Tästä on hyvä lähtee Suzukaan sitten !
Onko tosta Suzukasta odotettavissa tommosta rataesittelyä? Ite en ainakaan tarkalleen tiedä mitkä mutkat ajetaan ja mihin suuntaan.
Kirjaudu sisään vastataksesi.