Jos oot liven puolella nii pystytkö nää näyttämään ne ?
FRC Drifting Championship 2010
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote: Jos oot liven puolella nii pystytkö nää näyttämään ne ?
En tänää pääse enää.. :( Luultavasti joku muu pystyy nopeemmi. Mut josset oo saanu viel huomen tietää, ni voin ne näyttää.
No huomennna sitte vaikkapa jos oon hereillä
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote: No huomennna sitte vaikkapa jos oon hereillä
Juu. Oot vaikka mesessä, ni tiiän kysyy.. Ite pääsen koulusta 14.00. Sorry, tää meni vähä offtopiciks :D
Yritetään vaikkapa heräillä siihe aikaan jos ei mee yö taas vtuiks.
Teen esittelyvideon, löysin koneelta pari vanhaa pätkää joista saa tehtyä rataesittelyn.
Juu. Kiitoksia tuosta. Kytkintä potkaset < 10 kertaa
viis clipparii! toho ekaa clipparii täytyy vääntää toi auto iha linkkuu. mä oon hävinny tän pelin :D
Vastauksena käyttäjälle RauhaMees
Rayha300 wrote: viis clipparii! toho ekaa clipparii täytyy vääntää toi auto iha linkkuu. mä oon hävinny tän pelin :D
Its dangerous to go alone! Take this.

paljonko tos on alku vauhti
Vastauksena käyttäjälle RauhaMees
Rayha300 wrote: paljonko tos on alku vauhti
Käsittääkseni siinä saa lyödä lusikan pohjaan suoraan lähös.
Saas nähä parannunko tuohon mennessä nimittäin lämpö nousee ja laskee kokoajan ja silmiäki särkee punaset on silmät, ankarasti verestäeen.. Nimittäin pelaamisesta ei tulo yhtää mitää tällä hetkellä
Ois iham jepa jos ennen tuomaroitavaa suoritusta pariajossa voisi vetää sen lämmittely vedon, jotta ei tarvitsisi ajaa kylmillä renkailla. Parantaisi imo ajajien suoritusta kun on mahdollisen hyvät ajoolosuhteet.
Vastauksena käyttäjälle pokalemestari
pokalemestari wrote: Ois iham jepa jos ennen tuomaroitavaa suoritusta pariajossa voisi vetää sen lämmittely vedon, jotta ei tarvitsisi ajaa kylmillä renkailla. Parantaisi imo ajajien suoritusta kun on mahdollisen hyvät ajoolosuhteet.
Siis what ? Unohtuiko muka viime kerralla ? Eikai ?
Jos unohtu niin ei se mua ainakaa haitannu, oisin pyörähtäny joka tapauksessa
Odotelessa kannattaa käydä ajelemassa jotain muita mutkia jos haluaa renkaat lämpimiks, tuon yhden lämmittelyvedon aikana saavutettu renkaitten lämpö katoaa melko nopeasti kun sitten kuitenkin pysähdytään vielä ennen varsinaista kisavetoa. Etupyörät kannattaa lämmittää hyvin.
Niin juu voishan sitä vaikka ilmottautuu jos, mahtuu leikkiin mukaan: Aaperi #112 Auto: Nissan silvia S13 PI: S623 Autossa lukittu maali. Ei saa laitettua sitä lätkää jos sellane on olemassa
Ilmotelkaahan klipparit niin tietää kädetön pandakin että mihin suuntaan spinnataan.
pokalemestari wrote: Ilmotelkaahan klipparit niin tietää kädetön pandakin että mihin suuntaan spinnataan.
NIIN! mäki haluun tietää ne.
pokalemestari wrote: Ilmotelkaahan klipparit niin tietää kädetön pandakin että mihin suuntaan spinnataan.
Ilmoitellaan ilmoitellaan... Itsellä on nyt torstaina menoa joten ens viikolle kisa.
Tubesta linkittelen kohta clippari videon jos löytyy...
Edit: Pisteetkin lasken tämän tai huomisen aikana !
Eikös tuo seinä oo eka clipppari tai sitten on seurattu aina väärin?
Edit: heitto merkki teksti heittmerkki : linkki
Kirjaudu sisään vastataksesi.