- 0
Forum - Drifting
FRC Drifting Championship 2010
minulta myös onnittelut :D
- 0
onks se kooste mis vaihees?
ei mitää kiiret mut kyselen vain :D
- 0
Pottae wrote 02.09.2010: Teknisten ongelmien (tietokoneessa jotain vikaa, ettei videoiden renderöinti onnistu (uutta konetta tilaillaan lähiaikoina)) ja muutenkin opiskelukiireiden takia en ole saanut koostetta valmiiksi. Oon pahoillani viivästyksestä, repikää pelihousunne ja huutamaan mulle privassa. KiitosNuff said.
- 0
Pystyyskö joku kertomaan ne atlantan clipparit?
- 1
Tuomo33 wrote: Pystyyskö joku kertomaan ne atlantan clipparit?Mulla on ainakin pienen pieni haju niistä, ku joskus treenailtii.
- 0
Jos oot liven puolella nii pystytkö nää näyttämään ne ?
- 1
Tuomo33 wrote: Jos oot liven puolella nii pystytkö nää näyttämään ne ?En tänää pääse enää.. :( Luultavasti joku muu pystyy nopeemmi. Mut josset oo saanu viel huomen tietää, ni voin ne näyttää.
- 0
No huomennna sitte vaikkapa jos oon hereillä
- 1
Tuomo33 wrote: No huomennna sitte vaikkapa jos oon hereilläJuu. Oot vaikka mesessä, ni tiiän kysyy.. Ite pääsen koulusta 14.00. Sorry, tää meni vähä offtopiciks :D
- 0
Yritetään vaikkapa heräillä siihe aikaan jos ei mee yö taas vtuiks.
- 2
Teen esittelyvideon, löysin koneelta pari vanhaa pätkää joista saa tehtyä rataesittelyn.
- 2
"Valmis":http://www.youtube.com/watch?v=psUOjZnr3Mo
Montako kertaa potkaisen kytkintä tuon vedon aikana :D
- 0
Juu. Kiitoksia tuosta.
Kytkintä potkaset < 10 kertaa
- 0
viis clipparii! toho ekaa clipparii täytyy vääntää toi auto iha linkkuu.
mä oon hävinny tän pelin :D
- 0
Rayha300 wrote: viis clipparii! toho ekaa clipparii täytyy vääntää toi auto iha linkkuu. mä oon hävinny tän pelin :DIts dangerous to go alone! Take this.
- 0
paljonko tos on alku vauhti
- 2
Rayha300 wrote: paljonko tos on alku vauhtiKäsittääkseni siinä saa lyödä lusikan pohjaan suoraan lähös.
- 2
Rayha300 wrote: paljonko tos on alku vauhtiLähtö tapahtuu "300" merkin kohdalla ja siinä on semmonen pieni grillikatoskin, ja lapun saa lyödä heti lähdössä lattiaan.
- 0
Saas nähä parannunko tuohon mennessä nimittäin lämpö nousee ja laskee kokoajan ja silmiäki särkee *punaset on silmät, ankarasti verestäeen..* Nimittäin pelaamisesta ei tulo yhtää mitää tällä hetkellä
- 0
Ois iham jepa jos ennen tuomaroitavaa suoritusta pariajossa voisi vetää sen lämmittely vedon, jotta ei tarvitsisi ajaa kylmillä renkailla. Parantaisi imo ajajien suoritusta kun on mahdollisen hyvät ajoolosuhteet.