- 0
Forum - Drifting
FTSC = Forza Team Sports Challenge
Minä voisin myös tulla jos jossain on tallipaikka vapaana.
- 0
Rayha300 wrote: Mie voin tulla sun talliin jos haluut mut sinne.Hyvä juttu.. Eli ilmeisesti Minä ja Rayha ollaan samassa talissa.. Tuomo33 Rayha300
- 0
Koskas tää alkaa? :)
- 0
Ei ole vielä tarkkaa päivämäärää. Nyt vasta tehdään sääntöjä ja etsitään osallistujia.
- 0
Tiimi: HKS Drift Team
Kuljettajat: Zolvi ja jimmykojootti
Tallipäälikkö: Nobuteru Taniguchi
- 0
Tuomo33 wrote: Hyvä juttu.. Eli ilmeisesti Minä ja Rayha ollaan samassa talissa..Juu. Mikäs tiimin nimeks laitetaan? Autojen värit täytyy kyl kehittää.
- 0
Zolvi wrote: Tiimi: HKS Drift Team Kuljettajat: Zolvi ja ? Tallipäälikkö: Nobuteru TaniguchiMahdollista päästä tiimiin??
- 0
jimmykojootti wrote: Mahdollista päästä tiimiin??Kyl =)
- 0
niinjoo!
Project.D = Pokalemestari & Allekirjoittanut!
- 0
-KP Drift Garage-
-Potta & ???-
//Kattellaan sit kun on saatu autot rakennettuta.
- 0
Pottae wrote: KP Drift Garage Potta & ??? (Tarjoon "rääsruuts" maalit logoineen tallikamuttimelle ...naarmuja ja nippusiteitä riittää myös muille, yv:tä vaan mulle)Voisin muuten tulla mutten saa ajaa Skyllel... :D
- 0
Tiimi: Gorilla Drift Team
Kuskit: Tuning Man Ja Superiorjerde
Kyä lähtee!
- 0
Arkk1Enkel1 wrote: niinjoo! Project.D = Pokalemestari & Allekirjoittanut!meinasitteko AE86:lla ja FD:llä vetää vai??
- 0
valitan ei tällä kertaa... on project.d kalusto päivittynyt ja värit vaihtuneet :D
- 0
Oon mukana, tätä ei sovi jättää välistä.
Tiimi: Purkaamo Drift Team( Vain ehdotus, voidaan vaihtaa)
Kuskit: Opc Sami ja ?
Toista kuskia haetaan!!!
- 2
Tiimin nimi: Snacky
Kuskit ja autot:
Jupa - Nissan S14 '94
Mudi - Buick Regal GNX '87
!http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/29694_418785644947_323397409947_5356063_2231618_n.jpg!
"Poliisissa on munaa!"
- 0
Hevimega se pitää olla!
- 2
Team Dragon
Rayha300 S14
Tuomo33 S13
!http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTvNZcLVCji6uTywyvcC8Dox1kLwgh67aBfw9lkvNNX2BoPPMm5!
- 0
Eli Arkk1Enkel1 olisi tiimikaveria vailla tai sitten jos ei löydy paria niin mä sitten vaan järjestän tän eipä sillä niin väliä menny muutenkin ajohalut ihan kiitettävällä tasolla!
- 0
Onkos tämmönen nyt tulossa vai ei??