Forum - Drifting

FRC Dorifto Challenge

El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 18.08.2011

• 0
Pottae wrote: Itellä oli mielessä tiistai tai torstai. YläpeuQQu = tiistai AlapeuQQu = torstai
Tiistai oikeestaan ainut sopiva päivä itelle. Maantantaina harkat, keskiviikkona harkat, torstaina harkat, perjantaina on niin puhki ettei jaksa ja kaikki on ryyppäämässä, lauantaina kaikki ryyppäämässä, sunnuntaina podetaan krapulaa. : D
Pytzi

Pytzi 18.08.2011

• 0
no toi tiistai käy kyllä mullekkin että pääsen kyllä jos vaan aika on sopiva ja vastaisko joku mun kysymyksiin?
Pottae

Pottae 18.08.2011 (edit 18.08.2011)

• 0
Pytzi wrote: ...vastaisko joku mun kysymyksiin?
Mitä mieltä on muu mutruttaja väki? "Fiat Abarth 131 ja Alfa Romeo Giulia Gta sopivia?" //Ja toinen kysymys: Se katotaan sitten tilanteen mukaan..
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 18.08.2011

• 1
No eipä niitä roomeoita ja apartteja oo hirveesti näkyny IRL luisumassa..
DarkWarjo

DarkWarjo 18.08.2011

• 0
Ei kuitenkaa mitää mahottoman hintasia autoja, joku voisi noistakin väsätä luisupulkan... ok by me. (saaks mää ottaa Astonin? ai en vai, no ei sit... )
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 18.08.2011

• 0
Siis kyllä se mullekkin käy.
Tuomo33

Tuomo33 18.08.2011

• 0
Miten on kelpuutetaanko dodge sealth? Miule on aika sama, nuitten alfojen, ja abaratien kanssa.. Kunhan ei tule mitään "super" autoja..
DarkWarjo

DarkWarjo 18.08.2011

• 0
stealthikaan ei mun mielestä mikää kovin paha ole... tai siis onhan se ruma, mut ei kallis :D
Pytzi

Pytzi 18.08.2011 (edit 18.08.2011)

• 0
seatlh ainakin vähän näyttää drifti autolta vaikkei nyt käytetäkkään kovin paljoa ja tosta mun autoista niin ykkösauto on varmaankin mazda (saattaa toki muuttua) ja kakkoks autoks ajattelin tota abarhtia juuri tuota abarttiahan löytyy drifti käyttöön 1 auto eli eihän se kovin yleinen ole mutta semmonenkin kyllä löytyy ja mikä on hyvä suoritus olisko että takavalot hajoo mutta kulma ei muutu tai tuu muuta tai siis että pieni osuma saisi seinään tulla
Pottae

Pottae 18.08.2011

• 2
Sovitaan näin, että Fifit, Alphat ja Dötsit käy. Supah autot on nou-nou.
RauhaMees

RauhaMees 18.08.2011

• 0
Pytzi wrote: ja mikä on hyvä suoritus olisko että takavalot hajoo mutta kulma ei muutu tai tuu muuta tai siis että pieni osuma saisi seinään tulla
Puskurit irti ja matka jatkuu. Kulmaa muuttamatta :) no ei vaiskaa. En tiedä itsekkään sitä täydellisen tapin määritelmää
Pottae

Pottae 18.08.2011

• 1
Näistä täydellisistä suorituksista keskustellaan sitten kisan aikana. ..mutta jos saat puskurin irti ilman että kulma pienenee tai vauhti hiljenee, niin se on oikeastaan täydellinen suoritus. 100 show-pistettä!
helluvaweevil

helluvaweevil 19.08.2011

• 0
olen mukana kuin peräpukama
RauhaMees

RauhaMees 20.08.2011

• 0
Toi keskel viikkoo ajaminen on kyll mun kannalt pärseest ku koulut alkaa nii suatanan aikasin seuraavana aamuna. 7-8 ku aloitettaisiin nii ei olis nii pärseest.
Pottae

Pottae 24.08.2011 (edit 24.08.2011)

• 0
Noniin noniin.. Laitellaas juttua etiäpäin. Elikkäs äänestyksen mukaan ajettais kisoja torstaisin (itekkin annan äänen torstaille). Tietysti joskus voidaan tehdä niin, jos menee kisoja päällekkäin niin pidetään tiistaina. Ehdotuksia, mietteitä? *Oisko jo ens viikolla hyvä pitää eka kisa?* Kun tuo FRC:n kalenteri näyttää tosi tyhjältä. ///Ainiin, mihin aikaan päivästä? 18-20 välillä? Kaikki nyt vaan mukaan! Jos saat auton vähänkin poikittain ja luulet selviäväs yhdestä mutkasta, niin mukaan! Tässä siis ei ajeta "kokonaista" driftpätkää vaan yksi mutka. // "Tänne nimmari ja muuta tietoa":http://forzaracingclub.com/forum/7/879/
Tuomo33

Tuomo33 24.08.2011

• 0
Mikäpäivä, ja melkein kellon aika tahansa soppii miulle..
pokalemestari

pokalemestari 24.08.2011

• 0
Se tulee.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 24.08.2011

• 0
Onneks onkin torstaina koska tapahtui harjotus "lukujärjestykseen" ERITTÄIN sopivasti muutos ja harkkoja ei olekkaan torstaina :) Liveä vielä kun sais mutta perjantaina tulee rahaa niin silloin ostan.
DarkWarjo

DarkWarjo 24.08.2011 (edit 25.08.2011)

• 0
Jos joku omasta mielestään kädetön haluaa osallistua. Kamikaze Drifters rekryää 2 kpl kisaajia. vaatimuksina kamikaze drifters teksti jossakin päin autoa ja sitten ajetaan niinku ei välitettäs vilttuakaan mistään! ;) /hakemukset Warjolle privana. //tallipaikat lunastettu... Tuninki ja Pure Black tulee ja pelastaa tiimin maineen.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 24.08.2011

• 0
Rolexiinkin mahtuu vielä kans toinen kuski, privana myös hakemukset jos kelpaa..

Write a post

Sign in to post a post.