- 0
Forum - Drifting
FTSC - Ilmoittautuminen
Koelaulut ja uimapukukierros nähty. Ehdokkaat käyty läpi ja nyt meillä on porukka kasassa. Autoja vielä mietitään.
- 0
mäkin voin tuomaroida jos tarvii... let me know.
- 0
Rayha300 wrote: Talli: Team Dragon Kuljettajat: Rauha, Elli, Driver Autot: BMW M3 E30Ayy! Kiitokset Räyhälle valinnasta! Niin ja sit semmotii et ois kiva kun saatas toi aikataulu pystyy.Et onko sitä mietitty?
- 0
Turha niitä vielä miettiä, kun ei ole tarpeeksi kuskeja.
- 0
Uimapukukierros
!http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/homer.jpg!
Spoden enkelit,puhuvat.
- 2
Katoin etusivulla että Schimanski on kirjottanu tänne topicciin ja tulin kattomaa että kuinka sekasin ne maailmankirjat on. - petyin.
- 0
Muutes kimmo (tai potta) . Saako tos suorituksen aikana pitää "pientä showta" tiiminkesken esim. 360 entryjä jne.?
- 0
Jupe saa päättää moiset mä en enää järjestä kilpailuja tälle porukalle.... mä sain nyt tarpeekseni ku seurannu vierestä tätä perseilyä....
Mutta mä sanon vielä mielipiteeni tähän Driverin kommenttiin ja sanon että jos mä olisin tuomari moiseen niin mä vaan nauraisin räkäsesti ja se olis suoraan 0 pistettä kiitos ja hyvästi!
- 0
Jaahas kiitos kun kerroit.
- 0
Taitaa jäädä tämä väliin.
- 0
Niin milläs mallilla tää on? Ajetaanko tätä ees.ollenkaan?
- 0
Driver181 wrote: Niin milläs mallilla tää on? Ajetaanko tätä ees.ollenkaan?Äläs hätäile. Kyllä se sieltä tulee.
- 0
Mikä kiire tässä on?
- 0
Eiku aattelin et ois jees päästä skabaamaan =D
- 0
Potta sai nyt tämän pystyyn, nii utelen vaan, että onko vanhat tiimi-ilmoittautumiset enää voimassa?
- 1
Teen varmaan uuden ilmoittautumis -topicin.