Vastauksena käyttäjälle
Nipsuhuuli
Kuulin jälkeenpäin, että tuo Prelude on etuvetoinen. Se siis ei kiinnosta mua enää. Kuitenkin valmistumisen jälkeen (eli 3v päästä) voisi harkita jotain takavetoista urheiluautoa käytettynä. Tärkeintä on ajettavuus, tehot, ajoasento, penkit ja ulkonäkö. Joku BMW siis voisi olla optimaalisin vaihtoehto. Toisaalta uskoisin japanilaisten autojen olevan selkeästi halvempia (BMW:ssä liian hyvä jälleenmyyntiarvo), mutta ominaisuudet puolestaan heikompia. No mutta pitää sitten katsella, että missä autossa on paras hinta-laatu-suhde.
Vastauksena käyttäjälle
TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
!http://cache.gawkerassets.com/assets/images/12/2010/04/500x_lexus_photoshop_fail_02.jpg!
Puuttuuko jotain ?
Forzalogo alakulmasta?
Mainoksen tekijät kuvan rajauksen ulkopuolelta kauko-ohjaimet kourassaan?
ei, nyt ei vaan niinku hoksaa..
Vastauksena käyttäjälle
RaabForRehab
RaabForRehab wrote:
JUMALAUTA! Nyt menee busa vaihtoon!!! :D
Noh, valaise nyt parahin Raaabs, joko on valkoinen kultakimpale kotipihassa? :D
e: Mä hommaan vielä samanlaisen niin voidaan kaikki sitten yhdessä ratsastaa niillä kohti auringon laskua! XD
Vastauksena käyttäjälle
Nipsuhuuli
Nipsuhuuli wrote:
Kuulin jälkeenpäin, että tuo Prelude on etuvetoinen. Se siis ei kiinnosta mua enää. Kuitenkin valmistumisen jälkeen (eli 3v päästä) voisi harkita jotain takavetoista urheiluautoa käytettynä. Tärkeintä on ajettavuus, tehot, ajoasento, penkit ja ulkonäkö. Joku BMW siis voisi olla optimaalisin vaihtoehto. Toisaalta uskoisin japanilaisten autojen olevan selkeästi halvempia (BMW:ssä liian hyvä jälleenmyyntiarvo), mutta ominaisuudet puolestaan heikompia. No mutta pitää sitten katsella, että missä autossa on paras hinta-laatu-suhde.
Bemareissa vaan törkeet vakutuushinnat.. Se nääs niin kolaroitu ja amiksien suosima ;)
Vastauksena käyttäjälle
IL3
Näytä piilotettu viesti
IL3 wrote:
Forzalogo alakulmasta?
Mainoksen tekijät kuvan rajauksen ulkopuolelta kauko-ohjaimet kourassaan?
ei, nyt ei vaan niinku hoksaa..
Leikkiautojako nuo on? ilman kuskia varmaan liikkuukin hyvin.. :D
Vastauksena käyttäjälle
TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Sitähän tuossa hajettiin että kuljettajat ovat tainneet jättää autot parkiin, sutimaan.
Vai olisiko Phötöshöp ?
Noin 100% automainoksista hurjasti photoshopattu ja loputkin kohtuullisen paljon.
Vastauksena käyttäjälle
Nipsuhuuli
Nipsuhuuli wrote:
AE86 GT.
Vastaus kaikkiin rukouksiisi.
Tosin itse se hankinta ei ole pala kakkua.
Vastauksena käyttäjälle
IL3
IL3 wrote:
Noh, valaise nyt parahin Raaabs, joko on valkoinen kultakimpale kotipihassa? :D
e: Mä hommaan vielä samanlaisen niin voidaan kaikki sitten yhdessä ratsastaa niillä kohti auringon laskua! XD
Ei TODELLAKAAN mene vaihtoon minun bussi.. Sillä kivasti sudittelen ja paukuttelen.
Vastauksena käyttäjälle
Hookkis
dcftinti wrote:
Oon tässä ckelaillu että ens vuoden päästä kesällä tilais japskeista GT corollan. Jos vaikka 3500€ sijoitais niin sais varmaan ihan ajetavan kuntoisen.. Kahtelee sitten :D Valkoinen kiitos ;)
Varmaan levinin saa, tuskin tuota himotumpaa läppälamppua (ainakaan siedettävän kuntosta), tai sit tosiaan ton yleisemmän porrasperämallin. sekin kieltämättä näppärän näkönen peli, tutulla o ralliautona, tai oli, tainnu jo myydä pois
Vastauksena käyttäjälle
Hookkis
dcftinti wrote:
Oon tässä ckelaillu että ens vuoden päästä kesällä tilais japskeista GT corollan. Jos vaikka 3500€ sijoitais niin sais varmaan ihan ajetavan kuntoisen.. Kahtelee sitten :D Valkoinen kiitos ;)
Ei muutaku hakuun semmonen yksilö mis on valmiiks uudemman Corollan 20 ventiilinen kone. Taitaa olla vakiona 30 heppaa ennemmän kun omassa 16v 4-AGE:ssa.